Dato/klokkeslett: Tor 19 Sep, 2019 21:01

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 568 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: JANUARVINDUET 2019
InnleggSkrevet: Ons 09 Jan, 2019 16:33 
Brukerens avatar

Forstår ikke helt tankegangen til Hudson-Odoi hvis han velger å dra nå som han er på vei til å spille seg inn i Chelsea, en klubb han har vært i siden han var 6(?). At han har spurt Rüdiger om råd er jo bare naturlig da man selvsagt undersøker alternativer som Bayern når de dukker opp. Det behøver ikke å bety noe. Jeg har mottatt interesse fra andre arbeidsgivere tidligere og selvsagt undersøkt situasjonen før jeg avslo. Hvis jeg har forstått kontraktsituasjonen riktig så har han 18 måneder igjen. £30 millioner er ikke mye slik han presterer for oss nå. Jeg hadde holdt ham til sommeren og overbevist ham om at det vil bli rikelig med spilletid for oss. Da er jeg sikker på at han signerer en ny kontrakt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 09 Jan, 2019 17:19 

Ser sky linker oss både til Higuain og Wilson, min mening er at vi burde ikke gå for noen av de.
Higuain er vel på nedgående kurve? han Blir 32 år i år. Betale slike summer som er nevnt i media er horribelt, vet det er bare rykter da men.
Wilson har spilt bra en halv sesong? så skal vi betale over 50 mil pund for han? Han har vel våre ute med alvorlige kneskader opp til flere ganger. Vet alt dette er rykter,men blir så fortvilet.
Har alltid hatt sansen for Belotti, sikkelig kriger på banen.

Føler vi burde forsterke midtbanen med en offensiv midtbane som kan skåre mål,siden vi har den minst målfarlige midtbanen i PL.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 09 Jan, 2019 17:30 

Chelsea are willing to pay Bournemouth £50 million to sign Callum Wilson, if they cannot land Gonzalo Higuain (Sky Sports)

Herregud vi er blitt en 6 plass klubb. For all del. Kan overraske med bedre spillere rundt seg. MEN, skal han liksom ta oss tilbake til toppen? Tviler.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 09 Jan, 2019 18:05 

Eller at han skal være løsningen nå og en ny spiss kommer inn i sommer som er desidert førstevalget.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 09 Jan, 2019 18:17 

Ser forøvrig dårlig ut med tanke på Hudson da alle melder han ikke vil skrive ny kontrakt ..... Håper vi ikke vil selge nå og bruke han fram til sommeren så kanskje ting forandrer seg

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 09 Jan, 2019 18:18 

50 mill på en backup.. hmmm.

Som en fyr skrev på Twitter:

- Giroud £15m.
- Morata £60m. (+possible/unlikely £12m bonus)
- Batshuayi £35m.

If Chelsea add £50m for Wilson, that’s £160 million pound sterling on bang average strikers - £61m more than Icardi’s buy-out clause.

Er jo hinsides.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 09 Jan, 2019 18:29 

Har icardi 100mill pund utkjøpsklausul i sin kontrakt??
Morata ryktes bort til Sevilla for 40mill nå.

Come On BLUESSS!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 09 Jan, 2019 20:24 
Brukerens avatar

Bernt skrev:
Forstår ikke helt tankegangen til Hudson-Odoi hvis han velger å dra nå som han er på vei til å spille seg inn i Chelsea, en klubb han har vært i siden han var 6(?). At han har spurt Rüdiger om råd er jo bare naturlig da man selvsagt undersøker alternativer som Bayern når de dukker opp. Det behøver ikke å bety noe. Jeg har mottatt interesse fra andre arbeidsgivere tidligere og selvsagt undersøkt situasjonen før jeg avslo. Hvis jeg har forstått kontraktsituasjonen riktig så har han 18 måneder igjen. £30 millioner er ikke mye slik han presterer for oss nå. Jeg hadde holdt ham til sommeren og overbevist ham om at det vil bli rikelig med spilletid for oss. Da er jeg sikker på at han signerer en ny kontrakt.

Men så må vi stille oss flere spørsmål angående Hudson Odois tanker:
- "På vei til å spille seg inn". Tingen er at han fikk denne muligheten kunn pga at Willian og Pedro har vært skadet... (grunnet at Sarri er blind på enkelte områder). Bayern Muchen var nok i kontakt med han FØR disse sjansene, men forhåpentligvis ser han at Sarri ENDELIG vurderer at han er god nok og at det er muligheter for å bli sett på som en viktig brikke framover. Men er det for sent???
- CHO er garantert så frustrert etter å ha herjet i Pre-Season og samtidlig har sittet på TRIBUNEN å sett på hva Pedro/Willian bidrar med... Gutten har ikke fått tillit i samtlige EL og enkelte cup kamper engang!!!
- CHO har vell spilt til MotM i nesten alle kampene han har spilt... Hva har han fått igjen for det?

Så med tanke på at Bayern ser ut til å bruke så mye penger på han, ryktes at han skal få nr 10(drakta til Robben) og at CHO mest sannsynlig ikke har tro på at Sarri ser på han på den måten han vil så er dette egentlig et utrolig fristende valg. Vi får håpe at det å flytte til Tyskland og til en klubb med minimalt med engelsk talende spillere blir en for stor justering i livet hans slik at han velger det trygge å blir i London :D

Mulig denne burde flyttes til CHO tråden!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 09 Jan, 2019 20:47 
Brukerens avatar

Wanda: "Renewal is very far. There are important clubs interested in signing Mauro, the two most important clubs in Spain with whom we have excellent relationships, plus an English and a French team"

Om ikke klubben i England er oss så skjønner jeg ingenting! Nå må vi utløse den klausulen på 100£m å blir ferdige med det.

Om klubben bruker 40£m på en 31åring, når en av verdens beste spisser i Icardi på 25år er tilgjengelig så har mister jeg all tro på denne klubben. Dette er også en invistering over tid, istedenfor at vi må ut å bruke nye 50£m++ om 1-2 sesonger igjen...

Abramovich, kom igjen! :D

Tar selvsagt imot Higuain om Icardi er utilgjengelig, men vil være ufattelig vondt å bruke en slik sum på han... For guds skyld så må vi få til et 6mnd lån der vi heller betaler en grei sum.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 09:53 

EvenW skrev:
- Giroud £15m.
- Morata £60m. (+possible/unlikely £12m bonus)
- Batshuayi £35m.

If Chelsea add £50m for Wilson, that’s £160 million pound sterling on bang average strikers - £61m more than Icardi’s buy-out clause.

Det er jo dette her jeg prater om. Vi bruker jo penger som bare det, men på helt feil spillere!
Både på midtbanen og i angrep har vi kasta penger etter spillere som ikke har forsterket verken første 11'eren eller stallen. Hadde vi kjøpt 1-2 kvalitetsspillere som hadde gått rett inn og forsterket laget hadde vi kunnet hatt unggutter på benken og faktisk vært med i toppen i år.

Å kjøpe Wilson for en halv milliard virker helt fullstendig loco.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 12:51 

Tipper at Icardi heller vil til Real Madrid enn til oss dessverre, de vil nok også kunne overby oss i en budkrig vil jeg tro.

£50 mill for Wilson tviler jeg på at Bornemouth vil forlange, i så fall kan kanskje Arnautovic være en løsning dersom Hammers vil selge. Og hva med å prøve vår egen Tammy Abraham resten av sesongen, nå har han bøttet inn mål for for Bristol City og Aston Villa de siste sesongene.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 13:36 
Brukerens avatar

Fulham Road skrev:
Tipper at Icardi heller vil til Real Madrid enn til oss dessverre, de vil nok også kunne overby oss i en budkrig vil jeg tro.

£50 mill for Wilson tviler jeg på at Bornemouth vil forlange, i så fall kan kanskje Arnautovic være en løsning dersom Hammers vil selge. Og hva med å prøve vår egen Tammy Abraham resten av sesongen, nå har han bøttet inn mål for for Bristol City og Aston Villa de siste sesongene.

Prøve egenutviklede spillere? Det er en regel mot det her i klubben. Tammy kan score 100 mål på en sesong i championship uten å få et eneste minutt PL-fotball for oss. Av en eller annen grunn har de gitt han opp allerede, selvom han er en ung engelsk spiss som bøtter inn mål de fleste stedene han har fått prøvd seg.

Vi prøvde jo til å og med å "oppgradere" lånet hans fordi han hadde gjort det så bra i Villa. Samtidig har vi ingen spisser, men nekter å gi han sjansen.

Ender vel opp med å kjøpe enda en midlertidig løsning på 35-40m som er like god som Tammy, samtidig som vi låner han ut resten av sesongen og selger han for 20m i sommer.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 15:57 

Om bare klubben viser interesse for å prøve Abraham, så har han rette innstillingen. Han velger å bli i Aston Villa ut sesongen, hvor han spiller fast(?) heller enn å dra til Wolves der alt blir usikkert igjen. Den gutten har hodet på rett sted i alle fall. Han spiller under Terry, og trenger vel egentlig bare litt mer muskelmasse, så burde han være vel så aktuell som andre alternativer som ikke er i verdensklasse.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 16:48 

Nettavisen skriver at Bats er sendt tilbake til Chelsea.
Da har vi i det minste en ny på topp som kan røves, uten at jeg har de helt store forventningene til at Sarri kommer til å gi han veldig mange sjansene.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 16:55 
Brukerens avatar

Nei forhåpentligvis ikke, Bat er ikke god nok

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 17:18 
Brukerens avatar

Batshuayi er bedre enn Morata og Giroud...

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 17:55 

Valencia har visstnok bekreftet at de terminer låneavtalen. Det er dog ikke sikkert at han returnerer til Chelsea.

https://www.skysports.com/football/news ... -cut-short

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 20:16 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
Batshuayi er bedre enn Morata og Giroud...

Helt uenig. Personlig rater jeg både Morata og Giroud foran Batshuayi, og etter Sarris uttalelser så gjør tilsynelatende også han det. Michy har en god fot, men i det oppbyggende spillet - og spesielt bevegelser uten ball, er han langt bak Morata.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 20:57 

Giroud og Morata er på et høyere nivå. Passer overhodet ikke inn i Sarris Chelsea heller. Blir lånt rett ut igjen.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 21:57 

https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... alcom.html

Om det bare hadde vært noe sannhet i dette! Herregud hvor deilig det hadde vært få unna Willian. Og i tillegg få en del penger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 22:15 
Brukerens avatar

£50 millioner + Malcom, ja. Synes jeg ser hehe. Det hadde vært som julaften.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 22:16 
Brukerens avatar

Yes, men for godt til å være sant!
Pulisic, CHO, Hazard og en eldrende Pedro som vil ha noen rolige siste år gir en god balanse, på kanten ved siden av en kvalitetsspiss. Willian er den som bør ut!!!

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 22:20 

BREAKING NEWS

Sky sources understand Barcelona have renewed their efforts to sign Chelsea's Willian, proposing a deal which would see Malcom move to Stamford Bridge.

Barcelona tried to sign Willian last summer, making three bids, with the final one worth more than £55m rejected in July.

Barca signed Malcom instead for £38m from Bordeaux.

Willian is 30 and his Chelsea contract runs out in the summer of 2020.

Om han selv vil kan jo ikke dette være noe tenke på engang! Han har ikke levert målpoeng på de 18 av de siste 20 kampene han har startet tror jeg. 30 år. Kjør Chelsea Kjør!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 22:21 
Brukerens avatar

Bernt skrev:
£50 millioner + Malcom, ja. Synes jeg ser hehe. Det hadde vært som julaften.

Ryktet er gjengitt feil, snakk om en totalpakke på 50£m :P Noe ala Malcom + 20£m, men det er søren ikke dumt det heller viss det stemmer :D

SKY SOURCES: @FCBarcelona want to sign @ChelseaFC winger Willian, and have proposed a deal which would see Malcom head to Stamford Bridge.

Litt mer troverdige enn de andre som har meldt, men tar alt dette med en klype salt! Er vell bedre enn juleaften om vi hadde gått inn i neste sesong med Hazard, CHO, Malcom og Pulisic.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 22:51 
Brukerens avatar

Selg selg selg, så selg Morata i samme slengen, for så bruk alle pengene for å kjøpe fri Icardi :)

Kiss my ass!

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 568 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: