Dato/klokkeslett: Ons 08 Apr, 2020 13:41

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 568 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: JANUARVINDUET 2019
InnleggSkrevet: Tir 22 Jan, 2019 23:03 

AVB var i Porto en sesong, og Chelsea en halv sesong. Deretter Tottenham og Zenit. Om du mener disse er av samme kaliber som Ukrainsk 4 div, så får du gjerne stå for det. Det faktum at han valgte en lukerativ kontrakt for en kinesisk klubb før han la opp som trener for å drive med motorsport, betyr da virkelig ikke at karrieren hans gikk rett vest. Om du skal velge noen tidligere trenere som har floppet etter Chelsea så må da Avram Grant og Scolari være mer passende kandidater, men også der er det spesielle tilfeller er Grant knapt hadde erfaring utenfor Israel, og Scolari var omtrent det samme, bare bytt Israel med Brasil, og legg til Portugal.

Dog hvem vet, kanskje Conte tar over FC Voloka til sommeren, så blir påstanden din korrekt.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Jan, 2019 23:06 

AtotheK skrev:
CHO var usynlig og gjorde ingen verdens ting når han kom inn mot Arsenal. Han gjorde det ikke dårligere enn de fleste andre, men var ikke i nærheten av den messias enkelte her skal ha ham til å være heller.

Ja siden han ikke er en Messi på de 10 minuttene han får i kamper der laget spiller elendig fra før, da får vi la Willian, som sliter mot Norwich, heller spille fast uansett prestasjoner. Selg CHO til Bayern, og la dem sitte med katta i sekken.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Jan, 2019 23:17 

I mine øyne handler det om polarisering også, all den tid forumet her i lang tid har en gladkristen positiv gruppering på den ene siden og en sutrete og ultranegativ en på den andre. Men det må du gjerne være uenig i. Personlig synes jeg du ofte tyr til hersketeknikker heller enn argumenter for å få frem poengene dine, uansett hvor gode de enn måtte være.

Det at et 18-årig supertalent ikke imponerer på 8 min pluss tillegg på stillingen 0-2 borte mot Arsenal, i en periode hvor vi som lag spiller forferdelig i tillegg, er et passe søkt argument. Skjønner at du prøver å roe ned koret som roper etter spilletid for fyren, men argumentene for nettopp spilletid dreier seg i større grad om hvorfor man skal la to langtids-underprestererende 30+-åringer prioriteres uke inn og uke ut. Hvis alle er like dårlige uansett, så gir det hvert fall ingen mening å plassere den av de med en potensielt stor fremtid på benken.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Jan, 2019 23:19 
Brukerens avatar

.

Sist endret av AtotheK den Tir 22 Jan, 2019 23:20, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Jan, 2019 23:20 
Brukerens avatar

AndreasN skrev:
AtotheK skrev:
CHO var usynlig og gjorde ingen verdens ting når han kom inn mot Arsenal. Han gjorde det ikke dårligere enn de fleste andre, men var ikke i nærheten av den messias enkelte her skal ha ham til å være heller.

Ja siden han ikke er en Messi på de 10 minuttene han får i kamper der laget spiller elendig fra før, da får vi la Willian, som sliter mot Norwich, heller spille fast uansett prestasjoner. Selg CHO til Bayern, og la dem sitte med katta i sekken.

Finn en åker til resten av stråmennene dine. «CHO har vært god de sjansene han har fått» var en påstand du serverte hvorpå jeg understreket at det ikke er tilfellet, og brukte Arsenalkampen som eksempel på å underbygge det. At du mener AVB ikke har floppet som trener anno januar 2019 går jeg ut ifra du er relativt alene om. At du også tar det bokstavelig at jeg tror Sarri havner i Ukrainsk 4 divisjon lar jeg ligge

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Jan, 2019 23:20 

Mottoet får vel da være «bedre sur og gretten hver helg enn å kose seg med å være Chelsea-supporter, også i motgang».

Medgangssupportere har de i alle klubber, virker som om alle våre medgangssupportere er på forumet.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Jan, 2019 23:29 

Mannen som bevisst i ukesvis brukte sutrete sarkasme og stråmenn i alle tråder ber andre la være. Halleluja.

Det var du som dro fram AVB som en flopp, en fyr som i Porto var ubeseiret, som feilet i Chelsea, som fikk tidenes høyeste poengsum utenfor topp 4 med Tottenham, og som vant flere trofeer i Zenit. Hva har Pochettino f.eks å vise til? Han må jo være en enda større flopp.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 22 Jan, 2019 23:38 
Brukerens avatar

AndreasN skrev:
Mannen som bevisst i ukesvis brukte sutrete sarkasme og stråmenn i alle tråder ber andre la være. Halleluja.

Det var du som dro fram AVB som en flopp, en fyr som i Porto var ubeseiret, som feilet i Chelsea, som fikk tidenes høyeste poengsum utenfor topp 4 med Tottenham, og som vant flere trofeer i Zenit. Hva har Pochettino f.eks å vise til? Han må jo være en enda større flopp.

Jeg lar det også ligge at det åpenbart gikk milevis over hodet ditt hvorfor jeg gjorde det.

Hva angår AVB bryr jeg meg lite om hva han gjorde før Chelsea da det er uvesentlig for poenget mitt. Etter Chelsea har han altså vunnet litt sølvtøy i den knallharde russiske ligaen og befinner nå seg i den kanskje enda hardere kinesiske... Etter MLS er vel den kinesiske ligaen dit fotballspillere og trenere drar for å dø?

Du får krysse fingrene da for at han er mannen som hentes inn når Sarri om kort tid forsvinner. CFC er jo ikke fremmed for å både hente inn tidligere managere og spillere.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 00:00 

Jeg vet hvorfor du drev på med stuntet ditt, men det betyr da vitterlig ikke at jeg støttet det.

AVB var uvesentlig for poenget ditt, derfor drar du han fram som et eksempel på hvor elendig CV'n til en Chelsea-trener blir. Så uvesentlig var han, at du fortsetter resten av innlegget på å snakke om han. Legger denne diskusjonen død nå.

On topic fra nå av for min del, inntil neste gang.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 00:14 
Brukerens avatar

Nå må du begynne å lese hva jeg skriver. AVB FØR Chelsea var uvesentlig for poenget mitt. ETTER Chelsea kan det ikke være mange andre enn deg som mener det har gått oppover med karrieren hans.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 00:32 

Noe nye rykter? Hva skjer med Higuain, Parades, Barella, Coutinho og Malcolm?? Helt stille rundt Chelsea de siste 2-3 dagene. Om Higuain er utelatt fra troppen til Milan betyr jo ikke noe lenger.

Come On BLUESSS!!!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 01:02 

Fabrizio Romano meldte nettopp at Higuain ankommer London i morgen. Men det har vi vel hørt før.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 08:57 
Brukerens avatar

Siste om Paredes var vel at han ble snappet foran nesa vår.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 10:14 
Brukerens avatar

Ingen har sagt at Hudson-Odoi er en Messias, men når Willian og Pedro er så dårlige kan han like godt få sjansen til å prøve seg. Han blir hvertfall ikke bedre av benken!!!

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 10:50 
Brukerens avatar

Jeg ser nå at livepool Echo skriver at klubben har vært i kontakt med CHO sin bror(som også er hans agent?). Blir jo gøy om han drar til den gjengen..

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 10:51 

Leser i dag at det skrives alt fra at Higuain er i London nå, til at det blir en kamp mot klokka å få han på plass da Milan sliter med å få på plass spissen som skal erstatte han.

Det blir uansett kleint om Higuain ikke kommer og Morata blir værende når det har vært såpass åpenlyst fra alle parter at intensjonen har vært å gjøre en endring på spissplassen.
Giroud på topp, en annen enn Jorginho sentralt og Emerson på venstreback bør i det minste prøves for å se om det gir noe annet resultat enn slik utviklingen i spillet har vært siste 2-3 mnd'ene.
Når pila peker feil vei over tid er en endring nødvendig, og å påpeke det gjør en ikke til en dårligere supporter enn andre. Sånt pisspreik må vi holde oss for gode til her inne.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 12:36 
Brukerens avatar

DeadlineDayLive melder på Twitter at Higuain skal ha satt seg på et fly fra Milan til London og at en medical er ventet i løpet av dagen. Kilden oppgis til å være TopCalcio24.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 12:41 
Brukerens avatar

"Chelsea up against a v tight deadline to get Higuain registered by midday. They are trying but, as reported by @SamWallaceTel last night, touch and go whether or not they manage to do so."

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 13:12 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:

Du kødder eller? Skal du virkelig dømme han utifra 9 minutter borte mot Arsenal når vi allerede ligger under 2-0 og laget har gitt opp? Selvfølgelig fikk han ikke til en dritt, fordi ingen på laget prøvde å gjøre noe. Fikk Odoi i det hele tatt ballen? Var det noen som rakk å spille han en pasning på de siste 9 minuttene?

Sist han startet en kamp mot Arsenal herja han med Bellerin hele kampen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 13:18 

Ja, han herjet med Bellerin uka før Community Shield. Men ble avkledd til de grader av Citys Walker uka etter.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 13:30 
Brukerens avatar

Vinje_jr skrev:
AtotheK skrev:

Du kødder eller? Skal du virkelig dømme han utifra 9 minutter borte mot Arsenal når vi allerede ligger under 2-0 og laget har gitt opp? Selvfølgelig fikk han ikke til en dritt, fordi ingen på laget prøvde å gjøre noe. Fikk Odoi i det hele tatt ballen? Var det noen som rakk å spille han en pasning på de siste 9 minuttene?

Hvorfor evner dere ikke å lese hva jeg skriver. Han kommer inn for en utskjelt Pedro og utretter ingenting. Følgelig har han ikke gjort det bra hver eneste gang han har kommet innpå, slik AndreasN hevder. Jeg har ikke dømt han for en dritt annet enn å motbevise påstanden til AndreasN. Han spilte for øvrig 15 minutter, ikke 9.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 14:16 

Ser ryktet om Coutinho har blusset litt opp igjen.
Selvfølgelig bare piss, men man får jo vann i munnen av å tenke på et lag som dette:

RLC/Kovacic - Kante - Coutinho
Pulisic/CHO - Higuain - Hazard

Vi ser jo at Luiz kan ha rollen som regista fra midstopperplass, så da bør Kante innta rollen som verdens beste anker som også vil avlaste forsvaret en del.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 14:18 
Brukerens avatar

Han har heller aldri gjort det dårligere enn de spillerne over 30 har bytter for.

Det er poenget. Forstår man ikke det, ja da vet jeg ikke hva man skal si. Kanskje vi bare skal kjøpe dyre 30-åringer og se hvordan det går?

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 14:24 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:
Vinje_jr skrev:
AtotheK skrev:

Hvorfor evner dere ikke å lese hva jeg skriver. Han kommer inn for en utskjelt Pedro og utretter ingenting. Følgelig har han ikke gjort det bra hver eneste gang han har kommet innpå, slik AndreasN hevder. Jeg har ikke dømt han for en dritt annet enn å motbevise påstanden til AndreasN. Han spilte for øvrig 15 minutter, ikke 9.

Han kom inn i det 81. minutt. Hvordan skal man gjøre det bra på 10 minutter? Hva mener du han skulle gjort de siste 10 minuttene etter at alle hadde gitt opp? De gangene han har fått en ordentlig sjanse (altså mer enn 10 minutter på slutten av en tapt kamp) har han gjort det bedre enn Willian har prestert så og si hele sesongen. Jeg skjønner ikke hvorfor du orker å argumentere i mot dette engang. Han ene er 30 år, han andre er 18 og det er minimal (om noe) forskjell på nivået dems, men du vil fortsatt bruke 30 åringen?

Dette er som Lukaku vs Etoo situasjonen igjen, hvor vi velger en gammel spiller på nedgående kurve istedenfor et av verdens beste talenter.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Jan, 2019 14:50 
Brukerens avatar

Bullshit. Jeg motbeviser en påstand fra evangelistene her inne som ser gull og glitter med en gang CHO nevnes. Han har IKKE gjort det bra HVER gang han har kommet innpå. Han gjorde lite annet enn å miste ballen eller drible seg vekk mot Arsenal. Jeg driter for øvrig i om han starter hver eneste kamp foran Willian eller Pedro resten av sesongen. Det var ikke det diskusjonen handlet om før du begynte å surre det fullstendig til.

Du fikk for øvrig åpenbart ikke med deg at det var 6 tilleggsminutter i kampen. Han spilte ett kvarter og gjorde et dårlig innhopp. Det er fakta etter siste spark på ballen.

Jeg fortsetter gjerne diskusjonen inntil moderator setter foten ned. Men spar meg for å tillegge meg meninger jeg ikke har og ikke har skrevet. At Pedro og Willian har lysår mer rutine og erfaring er det derimot ingen tvil om.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Dette emnet er stengt; du kan ikke redigere eller legge inn nye innlegg.  [ 568 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: