Dato/klokkeslett: Tir 12 Nov, 2019 15:27

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 210 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Hvordan ønsker du at Chelsea ser ut sesongen 2019/2020?
InnleggSkrevet: Søn 05 Mai, 2019 20:38 
Brukerens avatar

For sesongen 19-20 ønsker jeg noe slikt:

Kepa
James, Rudiger, Zouma, Chilwell
Kanté, Kovacic (evt. satse på Ampadu eller finne en grov B2B)
Pulisic (evt. bedre HV), Loftus-Cheek, Hazard
En jævel av en spiss. Kanskje Jovic, men har ikke sett ham noe særlig.

Benk: Willy, Azpi, Emerson, Christensen, Ampadu, Barkley, Pedro, Mount, Tammy, Michy

Selg Jorginho til Pep for mer enn vi gav for ham. Selg Alonso til Real, Zappa til Italia, og kvitt oss med daukjøtt.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Hvordan ønsker du at Chelsea ser ut sesongen 2017/2018
InnleggSkrevet: Søn 05 Mai, 2019 23:15 
Brukerens avatar

Liker mye av det infamous!

Hele sommeren avhenger av om Hazard blir eller ikke.. Transferbanen ligger der selvsagt, men tar det for gitt at vi får handle hvertfall i sommer. Om Hazard drar for 100£m+ så er han faktisk så viktig at vi må legge på 50£m(altså spillere for 150£m) bare for å erstatte akuratt han. Nå må klubben ta grep! Vi har fått CL spill tilbake og dette betyr enormt mye mer penger inn en EL så nå må vi tørre å bruke for å bli værende i dette selskapet.

Sarri og Jorginho må ut(siden de hører sammen). VI har verdens beste DM i Kante og vi kan ikke kaste han bort på indreløperen når vi virkelig har mulighet til å hente inn klasse der! Få hentet inn Kovacic(26£m) som backup for Kante i DM rollen og hent inn Bruno Fernandes(50£m) som i midtbaneposisjon har 31mål og 16assist på 50 kamper denne sesongen for Sporting Lisboa!!!

Med en midtbane med Fernandes - Kante - RLC kommer vi til å være perfekt satt opp. Vi vil være bunnsolid defansivt med Kante i riktig posisjon, ose av kreativitet og mål med Fernandes og ikke minst beistet RLC som kommer til å bli knallgod på alle områder neste sesong. Kovacic, Barkley og Mount backup.

Zouma og Reece tilbake fra lån i det bakre ledd + et kjøp av en bra venstreback. Satse på en ung Sessegnon eller betale litt ekstra for Chilwell? Reece/Azpi, Zouma, Rudiger, Chrsitensen, Ampadu, Emerson og Chilwell.

NY SPISS! Er det lov å drømme om Jovic som ryktes klar for Real Madrid for 50£m? Det hadde vært perfekt! Jovic, Tammy og Batshuayi.

Så kommer vingplassene og spørsmålet om Hazard selges.. Ved salg så må vi erstatte han minst en klasseving ala Pepe og det blir også et must å bytte ut Willian med noe nytt itillegg(Hadde vært ypperlig om det var hold i Draxler byttet med PSG). Pepe, Pulisic, CHO og Draxler.

INN: Pepe, Jovic, Fernandes, Kovacic, Draxler og Chilwell.
UT: Hazard, Alonso, Jorginho, Luiz, Cahill, Willian, Pedro, Giroud, Higuain, Zappacosta + lånespillere som Bakayako, Moses, Angban, Kenedy etc..

Tenkte jeg skulle spare meg for disse football manager tilstandene, men det er for morro :P

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Mai, 2019 00:25 
Brukerens avatar

Hele korthuset ditt imploderer når transfer ban blir satt i effekt i sommer. Du må gjerne kaste "daukjøttet" på dør, men inn i sommer kommer bare spillere som tidligere er veid og funnet for lett for Chelsea/Premier League.

Jeg tar det aldeles ikke for gitt at vi får handle i sommer og jeg tror Chelsea har en meget dårlig sak.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Mai, 2019 00:49 
Brukerens avatar

"Få hentet inn Kovacic(26£m) som backup for Kante i DM rollen"
Du må ha blitt smittet av Sarri-meslinger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Mai, 2019 10:30 

OM vi får lov til å handel i sommer håper jeg på følgende (selv om det er helt urealistisk å få inn så mange):

Høyreback, midtstopper, venstreback, midtbanespiller, spiss i verdensklasse.

Enten Jorginho eller Kante må gå, jeg ser helst førstnevnte.
Kante er ordinær som indreløper, så etter min mening "kaster vi bort" to plasser ved å bruke begge to samtidig. Når RLC har dagen er han den eneste som holder vanlig Chelsea-klasse av de tre på midten. Kovacic og Barkley syns jeg ikke holder mål, rett og slett.

Backene våre er for trege og slår for svake innlegg, og spissplassen er helt fullstendig krise.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Mai, 2019 12:00 

Ser Welbeck kan komme gratis i sommer. Det lukter vel godt for Granovskaia tenker jeg.

Ellers skrives det i goal.com at Sarri vil hente Higuain på fast basis.

Jeg vil ikke gjette på noe, eller ha forhåpninger enda. Dette blir ren bingo. Alt fra hvem som drar til hvem som kommer inn.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Mai, 2019 12:17 
Brukerens avatar

Det er ikke bingo akkurat at Chelsea ikke kan signere noen spiller i sommer

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Mai, 2019 12:52 
Brukerens avatar

RoaldAune skrev:
"Få hentet inn Kovacic(26£m) som backup for Kante i DM rollen"
Du må ha blitt smittet av Sarri-meslinger.

Haha :lol: Jeg gidder ikke å bedømme Kovacic utifra slik Sarri bruker han... Kovacic er overhodet ingen indreløper, i hvertfall ikke for et lag som spiller mot etablert forsvar. Jeg tror bare at om Kovacic hadde vært tiltenkt KUNN def midt og til en sum for 26£m(som meldes avtalt) for han så er dette en bra løsning.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Mai, 2019 14:02 
Brukerens avatar

Har vi ingen av våre egne lånespillere på vei inn som kan gjøre en bedre jobb en Kovacic?

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Mai, 2019 14:26 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:
Har vi ingen av våre egne lånespillere på vei inn som kan gjøre en bedre jobb en Kovacic?
Drøssevis. A propos utlånte spillere, Omereu gjør det visstnok meget godt denne sesongen i Legones. De vant 4-0 borte mot Sevilla fredag og hnän var MOM.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Mai, 2019 15:03 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:

Jeg tror Ampadu i tospann med Kanté i en 4231 hadde hatt meget høyt potensiale.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Hvordan ønsker du at Chelsea ser ut sesongen 2019/2020?
InnleggSkrevet: Man 06 Mai, 2019 18:02 

Reece kan vell også spille i dm ?

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Mai, 2019 18:29 
Brukerens avatar

Vel da mener jeg vi burde takke Kovacic for hans bidrag og sende ham i retur til RM, som åpenbart kommer til å sende ham videre til en ny klubb på permanent basis.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 06 Mai, 2019 18:33 

Mauro Icardi er vist på kanten med klubben og fansen, alltid likt han som spiller. Men spørst om livets han utenfor banen blir et problem.

Men må vel først se om vi får kjøpe spillere

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 07 Mai, 2019 00:23 
Brukerens avatar

Skal faen ikke ha den tullingen med agentkona inn i klubben vår. Herreminhatt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 07 Mai, 2019 10:20 

Sikkert like greit å kjøpe Higuain då....

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 07 Mai, 2019 14:16 

Icardi oser idiot. Kanskje fruen blir mer medgjørlig i London, men den sjansen ville ikke jeg tatt.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 12 Mai, 2019 00:40 
Brukerens avatar

Hva tenker folk angående Hazard sagaen? Hvordan skal vi klare å erstatte han?

Igjen så har jeg lyst til å påpeke at "sarriball" mot Premier League motstand ikke ser ut til å fungere på samme måte som i Italia... Det ser ut til å bli gåfotball av dimensjoner fordi alt avhenger av frispillingen defansivt hvor Jorginho skal være innblandet i absolutt alt. Det trenger ikke nødvendigvis å være ille forstå meg riktig, men da betyr det at angriperne må skape mye på egenhand mot etablert forsvar.... At vi mister Hazard da er helt KRISE! Han har ene å alene båret oss i de fleste kampene, vil folk egentlig tenke på hvor vi hadde vært på tabellen med Willian i hans sted hver eneste kamp?

Vi drømmer om spillere som Jovic på topp og Pepe på kant, men hvor latterlig er det ikke å hente de med vår nåværende spillestil? Om noen vet hva som er styrken til Jovic så er det overhodet ikke mot etablert forsvar... Pepe er det vell enda verre med..

Jeg sliter virkelig med å se hvilke spillertyper vi kan og burde hente som passer slik vi har framstått denne sesongen..

Btw: Hacim Ziyech har visstnok en klausul i kontrakten denne sommeren som lyder 29€m! Dette er vell et MUST BUY med tanke på spillertype og pris. Om Hazard drar så må han erstattes med en stjerne i samme posisjon, men jeg mener at det enorme tapet av Hazard burde bety at vi samtidlig må oppgradere Willian! Pedro erstattes av Pulisic.

Hadde vært et lite plaster på såret om vi kunne gå inn i neste sesong med feks: Pulisic, Ziyech, CHO og PEPE(bare for å nevne en). OM vi virkelig går inn i neste sesong med Pulisic, Pedro, Willian og CHO så tror jeg at jeg går i vei...

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 12 Mai, 2019 19:48 

Jeg ser ikke noe særlig stort forbedrings potensiale med Sarri, spesielt ikke når han vil beholde spillere som Higuain og Kovacic. Jeg liker heller ikke den dyptliggende playmaker rollen til Jorginho. Jeg har mer tro på Kante som en ballvinner på midten med et par gode midtbanespillere rundt seg, slik han har på det franske landslaget.

Vi får forhåpentligvis en mulighet i sommer til å handle inn spillere for et par sesonger, da har vi ikke råd til å gjøre noen store feil. Vi trenger flere spillere med offansive ferdigheter. Et par angrepsvillige backer, indreløper som kan skåre mål, ny spiss, en kjapp og kreativ ving, muligens to visst Hazard, Pedro eller Willian drar.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 12 Mai, 2019 19:51 
Brukerens avatar

Helt enig. Sarri er for sta i visjonen sin. Jeg frykter det verste over de neste to årene.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 12 Mai, 2019 19:57 

Med Transfer ban, så må willian ut, uten ban så må willian og Pedro ut.
De er ikke i nærheten av god nok, men beholder heller Pedro, da jeg syns han viser et mye bedre kroppspråk, og han fungerer i kamper hvor vi har rom å kontre i.

Ellers så har Luiz signert ny kontrakt, men hent hjem Zouma, og la han krige til seg en plass i midten.
Reece bør kunne spille seg inn på høyre backen, om ban får sjansen (kan fort bli vår Robertson).
Mount kan erstatte Barkley (verken styrkes eller svekkes, men tar heller en egen produsert og yngre spiller). Bakayoko om han fortsetter i Milan formen kan fort bli viktig.

Spiss, Abraham, batshuai og giroud, evt selg sistnevnte om han nekter å være 3dje valg.

Ut: Zappacosta, cahil, moses, kovacic, Higuain, willian, barkley, drinkwater (med Transfer ban), sleng på Pedro og Giroud om vi kan handle.

Kvitter vi oss med den gjengen, er det rom for at nytt blod kommer inn, spillere som er unge og villig til å vise seg frem. Beholder litt viktig rutine, og blir litt yngre, litt kvikkere og ikke noe svakere stall.

Får vi handle må det handles mye, da må det tenkes lengre frem, og kan ikke hente inn gamle spillere som higuain.

Kan vi handle MÅ vi ha minst 1 ving (helst 2) og 1 spiss. Hvis ikke sarri har trua på bakayoko, så en kraftplugg på midten.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 12 Mai, 2019 22:07 

Hva Sarri sier nå om enkeltspillere kan vi ikke legge for mye vekt på, vi får heller vente og se hva som faktisk skjer. Nå får vi en lang sommerferie fra fotballen, hvorvidt vi får kjøpe spillere eller ikke er ennå ikke helt avklart, så her kan mye skje.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 14 Mai, 2019 23:00 

Greizmann forlater Atletico.. Savner han å spille med Giroud og N'golo mon tro?

Selv om han nok så sikkert ikke kommer til å signere for oss, kan det være at destinasjonen hans vil påvirke Hazard overgangen og potensielle erstattere.

-> Barca: Coutinho el. Dembele ledig?
-> PSG: Neymar til Real? Hva gjør Hazard da?

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 17 Mai, 2019 11:16 

I følge Sky har Jovic allerede signert for Real Madrid, så han er det vel bare å glemme.
https://www.skysports.com/football/news ... -frankfurt

Dybala ønsker seg bort skal man tro det som blir skrevet. Er vel noen som har han på ønskelisten?
https://www.skysports.com/football/news ... entus-exit

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 17 Mai, 2019 12:20 
Brukerens avatar

Griezmann eller Dybala hadde vært drømmesigneringer, spesielt om Hazard stikker.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 210 innlegg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: