Dato/klokkeslett: Tir 10 Des, 2019 14:55

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 215 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Hvordan ønsker du at Chelsea ser ut sesongen 2019/2020?
InnleggSkrevet: Tir 04 Jun, 2019 16:59 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:
Det er vel ikke min jobb å finne ut av det. Men dersom du mener vi kommer styrket ut av det ved å selge Jorginho uten å kunne kjøpe noen inn vil jeg si meg uenig. Videre har jeg ingen tro på at akademi- og lånespillerne våre kommer til å gjøre en bedre jobb på midten enn de vi brukte denne sesongen.

Heh, jeg ville bare høre tankene dine..

Tror ikke det er mange her inne heller som mener at lånespillerne/talentene vi har på midten kommer til å heve oss. Hvem er det som kommer inn? Bakayako? Mount? Ingen av de er startere.. Det jeg prøver å få fram er at nåværende spillesystem med en regista og to DM er i indreløperrollene ikke er til stor hjelp for de forran. Systemet passer hverken Mount eller Barkley som skal prøve å spille seg inn i de posisjonene.

Synes vi skal begynne å se på de spillerne vi har tilgjengelig. Hvilke kvaliteter har de og hvilket system passer for å få det beste ut av de? Er det virkelig noen som kan stå inne for at ballbesittende fotball i den grad vi har hatt denne sesongen passer spillerne våre?
- Uten Hazard har vi ikke en spiller som kan skape noe mot etablert forsvar.
- Ikke en eneste midtbanespiller som har snev av skuddfot... Det er morro når vi legger opp til at vi skal holde på som et handballlag utenfor 16 til motstanderen.
- Pedro er den eneste spilleren i stallen som er bevegelig. Willian, Pulisic, CHO etc er ikke slike typer.
- Vi legger altså vår lit til at de forran som allerede er middelmådige skal klare dette uten en midtbane som hjelper mere til offansivt?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 04 Jun, 2019 17:55 
Brukerens avatar

ESPN melder at Chelsea vurderer å ansette Javi Gracia fra Watford som ny trener ettersom Sarri drar til Juve.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 05 Jun, 2019 12:28 
Brukerens avatar

Hva tenker folk angående venstreback posisjonen? Nå som Alonso ryktes ut så må det opp til vurdering. Selv med transferban så er saken klinkende klar for meg, SELG. Passer ikke inn i en firer bak, er/burde være bak Emerson og vi kan få MYE penger for han denne sesongen! Tenk dere om vi får 30£m+ for denne karen.

Marca | Atlético Madrid want to sign Marcos Alonso, who is very interested in a move back to Spain & Atlético especially as his father played for the Los Rojiblancos for five years. The only thing missing for the deal to happen is an agreement with Chelsea.

Hvem har vi tilgjengelige som erstattere? Aina? Rahman? DaSilva?

Torino har utløst klausulen til Ola Aina, så nå er det opp til spilleren selv! Kan denne tyde på at han venter på hva som skjer i Chelsea og beskjedene han får fra de?

Ola Aina on permanent move to Torino “I can’t talk about it right now, but I enjoyed my time there. We just have to wait and see what happens in the next few weeks.”

Må ærlig innrømme at jeg har "glemt" Baba Rahman tidligere, men kan dette være en evt backup for Emerson om ikke Aina blir? Røk korsbånd og det som er i 2017, slet litt i ettertid og fikk et par kamper for Schalke... Tilbringte siste halvåret her i Stade Reims hvor han har gjort sakene veldig bra etter raportene og spilt samtlige kamper!

DaSilva trenger vell et lån til før han kan vurderes?

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 05 Jun, 2019 12:47 

Azpi har vært veldig god som venstreback før, så han kunne jo ha vært backup for Emerson, men da er jo spørsmålet hva vi egentlig har tilgjengelig på høyreback. Zappa er jeg ikke helt trygg på og utlånsspillerne kjenner jeg ikke godt nok til å kunne mene så mye om, egentlig.

Men 30 mill for Alonso frister, absolutt!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 05 Jun, 2019 12:51 
Brukerens avatar

På høyrebacken har vi jo gigatalentet Reece James, så Azpi, Emerson og James kunne vært noe det. I tillegg kan Rudiger spille back ved behov.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 05 Jun, 2019 14:17 
Brukerens avatar

Peter Vindel skrev:
Azpi har vært veldig god som venstreback før, så han kunne jo ha vært backup for Emerson, men da er jo spørsmålet hva vi egentlig har tilgjengelig på høyreback. Zappa er jeg ikke helt trygg på og utlånsspillerne kjenner jeg ikke godt nok til å kunne mene så mye om, egentlig.

Christensen har da spilt h back før, også på det danske landslaget, Zappa er det bare å kvitte seg med.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 05 Jun, 2019 17:20 

Ut med zappa og alonso inn med aina og reece hvis det er mulig tenker jeg

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 05 Jun, 2019 17:38 
Brukerens avatar

Mye bra forslag her som bare gjør det enda mere klart for meg at Alonso MÅ selges om den summen kommer på bordet!

Aina er førstevalg for min del til å kjempe om VB plassen, men om han velger Torino så har vi fortsatt alle disse valgene dere nevner. Jeg har så troa på Reece James at jeg tror han krever den HB i løpet av kort tid, så kanskje vi klarer oss med 3 backer i stallen og at vi har noen stoppere som til nød kan være cover om det trengs.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 05 Jun, 2019 19:25 
Brukerens avatar

Vi har også lille da Silva på v back, utlånt til Bristol city siste sesong, men den klubben har opsjon på kjøp, som det ikke er sikkert at de vil benytte.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Jun, 2019 19:25 
Brukerens avatar

Tomori ser ut til å selges for £ 10M. Virker ikke som klubben har samme tro på ham som Roald :-)

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Jun, 2019 21:48 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
Tomori ser ut til å selges for £ 10M. Virker ikke som klubben har samme tro på ham som Roald :-)

"ser ut til å selges" - er du stokk dum?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Jun, 2019 23:50 

RoaldAune skrev:
Peter Vindel skrev:

Christensen har da spilt h back før, også på det danske landslaget, Zappa er det bare å kvitte seg med.

Vi ønsker offensive backer, så rent taktisk er det bare å glemme Azpi på venstre og Christensen som back, selv om de har spilt der tidligere under helt andre forutsetninger.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 07 Jun, 2019 01:09 
Brukerens avatar

RoaldAune skrev:
infamousbryn24 skrev:

Nei, det vil jeg da ikke si, bare gjengir ryktebørsen jeg :-)

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 07 Jun, 2019 06:10 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
RoaldAune skrev:
infamousbryn24 skrev:

Nei, det vil jeg da ikke si, bare gjengir ryktebørsen jeg :-)

Jeg har lest at Manure vil ha en ny høyre back og er villige til å betale £ 15 mill. for Reece James. Blir totalt £ 25 mill. inn da. Lovende utsikter.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 07 Jun, 2019 11:54 
Brukerens avatar

https://weaintgotnohistory.sbnation.com ... 10m-report

Ryktet om Tomori salg kommer fra The Mail som mener "some unnamed Bundesliga sides" er interessert og at Chelsea kommer til å selge for 10m pund. Bare bs, kommer aldri til å skje.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Jun, 2019 10:55 
Brukerens avatar

Som nettavisen skriver, vi er en klubb på vei ned. Vår beste spiller forsvinner, vi mister treneren vår og vi får kjøpsnekt. Videre kan man undre seg over hvem som vil komme til dette kaoslaget neste sommer. Både hva angår spillere og trenere. For jeg kan vanskelig se for meg at en respektert trener vil ta over et lag med skader, ingen profiler og kjøpsnekt.

Dette blir en skikkelig re-boot og jeg tror det vil ta mange, mange år før vi kan hamle opp med pool og City.

Vi får prøve å bygge opp en ny stamme i laget, men hvem det skal være på nåværende tidspunkt vet jeg ikke. Vil RLC noen gang være skadefri lenge nok til at han kan bli en fast del av noe lag. Vil CHO noeng gang bli den samme når han kommer tilbake fra skaden sin?

Du har en jobb foran deg Cech. Håper du tenker langsiktig, for kortsiktig må vi regne med at dette blir siste sesong i CL på veldig lenge. Og jeg tror det blir en kort visitt i den turneringen for vår del.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Jun, 2019 14:10 
Brukerens avatar

Frykter journalisten i nettavisen har rett. Vi får virkelig se savnet av Eden i neste sesong.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Jun, 2019 14:18 
Brukerens avatar

Jeg er veldig beskymret for klubben vår. Jeg ønsker å komme med noen punkter på hvorfor:

*Vår beste spiller og største stjerne forlater oss. Jeg er ikke sur for at Hazard drar, men heller taknemmelig for de årene vi har hatt han og forstår hvorfor han ønsker å dra til Real Madrid. Problemet er hvem erstatteren skal være? Det er ikke særlig mange spillere vi er ryktet til, og vi er nødt til å få en verdensklasseving for å holde oss på toppen. Det gir lite mening om plutselig Willian eller Lucas Piazon er erstatteren.

*Vi har overgangsnekt i to vinduer. Det er også årsaken til at vi ikke ryktes til noen spillere. På en side er overgangsnekten noe av det beste som har skjedd oss siden da kan vi bruke yngre spillere. På en annen side, er de yngre spillerne gode nok for at vi skal vinne trofeer?

*Selvom vi ikke hadde hatt overgangsnekt hadde vi ikke signert de rette spillerne. Sommer 2014 var nok siste overgangsvinduet vi signerte flere verdensklassespillere. Etter det har vi kun signert søppel, og de på overpris. Hva skjedde med de tidene vi signerte verdensklassespillere hvert år? Vi var kanskje en kjøpeklubb, men det er det som må til for å vinne trofeer per dags dato.

*Hvem er manageren vår neste år? Sarri ønsker ikke å bli lenger, og er favoritt til å ta over Juventus. Hvilke managere er det som ryktes til oss egentlig enn Lampard? Tror dere Lampard er den treneren vi har ventet på i flere år? Eller er det for tidlig? Jeg personlig mener det er altfor tidlig. Jeg mener legendestatusen hans er for stor for at han skal bli vår neste manager. Om han gjør en dårlig jobb vil det være vanskeligere å ønske han ut, og om han får sparken kan det ødelegge deler av den respekten han har fra Chelsea fans.

*Akademispillerne forlater oss. Juan Castillo og Marcin Bulka er store talenter som forlater oss, og det er ikke rart. Vi ser hvor bra akademiet vårt har gjort de siste seks årene, men også hvor spillerne er nå? Jeg er sikker på at de to nevnte spillerne vil utvikle seg mer i de nye klubbene enn de hadde gjort hos oss.

*Roman tar ikke Chelsea like seriøst som før. Han droppet stadionplanene, og det er lite kontakt mellom han og Sarri. Om jeg husker rett hadde Roman og Mourinho god kontakt før da Jose var hos oss i sin første periode?

Hva tenker dere? Det virker som vi Chelsea fans tar klubben mer seriøst enn styret. Jeg tror også 2019/20 blir en tøff sesong med alle disse problemene.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Jun, 2019 15:23 
Brukerens avatar

Hjelper ikke å ha mulighet til å spille talentene når de 3 største unge stjernene våre er skadet i lang tid...

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Jun, 2019 17:49 
Brukerens avatar

Håper vi får klargjort dette med transferbanen snarest! Nå har vi to klassesigneringer tilgjengelig som ville vært perfekte å hente.

Nicolas Pepe som er Chelsea supporter.

RMC's mohamedbouhafsi on Nicolas Pépé: Liverpool are well positioned. Them & Bayern Munich are negotiating with the Ivorian. Not advanced at the moment, player wants thinking time. A big 3rd club is set to position themselves imminently.

Mauro Icardi som blir kastet ut av Conte.

Fabrizio Romano: Antonio Conte doesn't want Mauro Icardi into his team. He wants Icardi OUT from Inter. The player today asked to stay again... but Conte wants him out. Game over.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Jun, 2019 18:21 
Brukerens avatar

Icardi? No thank you...

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 08 Jun, 2019 19:27 
Brukerens avatar

Selvsagt skal vi ikke ha kødden Icardi og drittkjerringa av en agent som han har.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 10 Jun, 2019 01:59 
Brukerens avatar

Gabriele Marcotti: "Chelsea have just filed their appeal with CAS, most likely I think they expect it to be frozen so they will be allowed to operate."

Noen som så Portugal - Nederland? Har nevnt Bruno Fernandes tidligere her inne, men DET ville vært en fantastisk signering! 50(!!!)målpoeng på 53 kamper. Meldes at han er rimelig nære en overgang til Manchester United for 60£m, håper vi klarer å snappe denne signeringen.

Dersom vi får handle i sommer så må vi ha i bakhodet at vi mest sannsynlig kommer til å miste Januar og neste sommervindu, det klart beste for klubben er at vi får handlet NÅ! Hazard må erstattes, CHO og RLC er langtidskadet og det er dette året vi har CL å lokke med. Så vi må storhandle og få ryddet unna daukjøttet!

Jeg sitter her å drømmer om Fernandes, Pepe og en stjernespiss inn, da hadde vi snakket! Hadde vi fått solgt Alonso og erstattet han med noe spennende som kunne kjempe med Emerson itillegg så tar det kaka ;)

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 10 Jun, 2019 23:05 
Brukerens avatar

Så har Torino brukt opsjonen og kjøpt Aina for usle € 10 mill.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 11 Jun, 2019 00:00 
Brukerens avatar

Da går vi 100% for James og beholder Emerson.
Litt glad for at vi ikke roter Aina opp i den kabalen, ettersom James har nok med å dele spilletid med Azpi.

Silly, men hva om:
De Gea til RealM
Courtois til AtleticoM
Oblak til ManU

Courtois har vel brent noen bruer til AM, men...

Kommer ikke over at det året vi endelig må satse på ungguta og unguta faktisk er bra, så ryker både CHO, RSlC og James. Er det muuulig?

Kiss my ass!

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 215 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 4 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: