Dato/klokkeslett: Ons 13 Nov, 2019 11:13

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 210 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Hvordan ønsker du at Chelsea ser ut sesongen 2019/2020?
InnleggSkrevet: Fre 19 Jul, 2019 16:38 

Jorginho. Lett.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 20 Jul, 2019 09:18 

RoaldAune skrev:
Fulham Road skrev:
Håper og tror Lamps

For et underlig innlegg, som om Chelsea ikke rår over en rekke av de fremste ungdommene i England i dag. Spillere som James, Mount, Tomori blir ikke nevnt. En ting kan du være trygg på Fulham Road, med Lampard, og spesielt Morris- Edwards i trenerteamet som kjenner disse ungdommene særs godt etter å ha arbeidet med de i en årrekke, vil de bli satset på kommende sesong.

Mount er nevnt så nå må brillene på Roald. Når det gjelder spillere som Tomori og James så har jeg begrenset tro på særlig spilletid for dem denne sesongen. Det virker som om mange tror at nå blir det rene juniorlaget der ute bare fordi Lampard er ny manager, men Lampard på selvsagt forholde seg til realitetene som andre managere. Og realitetene er slik at det forventes suksess i denne klubben. Han har ikke noe «fri-år» der han kan eksprimentere med ungdommen og bli nr 16, da er det over og ut. Som han selv har sagt i intervjuer; nå (i første delen av preseason) er muligheten deres der, og den må de ta.

Virker som sagt som om Mount tar nivået og vil kunne bli en del av troppen, tviler på de to andre. Forventer derfor ikke noe rush av unggutter i lagoppstillingen når ligaen starter, og når anledningen kommer om et år så er jeg sikker på at lommeboka igjen åpnes for kjøp. Men om vi nå skulle få opp både Mount og Abraham i troppen, i tillegg til CHO og RLC, så er det uansett veldig bra og viser at satsningen på akademiet begynner å gi resultater. Så får vi se om enda flere klarer det neste sesong.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 20 Jul, 2019 10:22 
Brukerens avatar

Forstår ikke hvorfor du mener Mount er klar når James sees på som et større talent.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 20 Jul, 2019 12:19 

Klar og klar fru Blom, Lampard virker i alle fall å ha stor tro på Mount, og han har tross alt hatt en hel sesong å studere ham på i Derby. James har en lenger vei å gå tror nå jeg, men time will show

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 20 Jul, 2019 12:46 
Brukerens avatar

Reece James kom på årets lag, så jeg vil si han er minst like aktuell, spesielt mtp at Azpi er heller svak forover og James er meget spennende offensivt.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 20 Jul, 2019 18:26 
Brukerens avatar

Nå må vi få signert CHO snart, satan så nervepirrende det er.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 20 Jul, 2019 20:57 

Enig

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 20 Jul, 2019 21:38 
Brukerens avatar

Mange som skryter av denne Reece James og mener han skal gli rett inn på laget med en gang han er klar, men er det noen som har sett han spille (mer enn en kamp/youtube-kavalkader) og vet om han egentlig er klar for PL?
Patrick Bamford var vel også på årets lag i Championship....

Blue is the colour

Ingen vits, å diskutere med en kommunist

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 20 Jul, 2019 22:47 

Å forvente at en gjeng unggutter som har hatt én god sesong i Championship skal gå rett inn i førsteelleveren blir for naivt.
Om en av dem klarer å bli et førstevalg i løpet av sesongen ville jo det vært en sensasjon. Noe mer enn det er det liten vits i å håpe på.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 21 Jul, 2019 06:52 
Brukerens avatar

Dixon1905 skrev:
Mange som skryter av denne Reece James og mener han skal gli rett inn på laget med en gang han er klar, men er det noen som har sett han spille (mer enn en kamp/youtube-kavalkader) og vet om han egentlig er klar for PL?
Patrick Bamford var vel også på årets lag i Championship....

Jeg så 2 Wigan-kamper forrige sesong og han er så desidert klar for PL. Sammenligningen med Bamford er underlig. Det som preger James er hans allsidige evner, god til pasninger, særs gode frispark og cornere, kan spille på midtbanen og i midtforsvaret. I siste sesong på juniornivå var James årets spiller i Chelsea Academy, foran CHO, det sier vel mye.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 21 Jul, 2019 11:58 

Vel, man kan jo alltids håpe at vi omsider skal få et sårt tiltrengt alternativ til Azpi i James, men blir overrasket om det skjer denne sesongen med unntak av noen få kamper. Det faktum at Azpi er kaptein gjør det dessuten enda vanskeligere for Lampard å sette ham utvilsomt jeg tro, så tipper at James vil måtte nøye seg med noen starter i ligacupen pluss noen innhopp.

Men neste sesong kan det fort endre seg, Azpi er ikke god offensivt og begynner å dra på åra så James har absolutt muligheter hos oss.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 24 Jul, 2019 09:31 

Kan se ut som Tomori blir utlånssoldat denne sesongen.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jul, 2019 10:29 
Brukerens avatar

Det er en stor risiko for at det kan gå skikkelig ille i år.

Forsvaret og defensiv/sentral midtbane er bra, men balansen er ikke det.
Azpi på høyre er solig defensivt, men har aldri vært noe framover. RJames er utrolig spennende, Zappa bør ut.
Emerson grei nok, men svak bakover. Alonso er utrolig treig. Hadde Kenedy vært satset på som venstreback (backup) for flere år siden, tror jeg vi kunne hatt en grei spiller i dag med god workrate, teknikk og bra fot. Tviler på at han tar steget nå.
Vi har fire omtrent like gode stoppere. Mulig det er det som er svakheten, at det er ingen av stopperne som skiller seg særlig positivt ut og som er verdensklasse.

Av Kante, Jorginho og Kovasic (Drinkwater og Bakayoko) er det bare førstnevnte som holder Chelseastandard. Fra å kunne velge mellom spiller som Lampard, Ballack og Essien, er det trist å se hva de siste års overgangspolitikk har ført til. Jorginho og Kovasic kan bli god hvis Lampard gjør de riktige valgene.

Offensivt har jeg ikke tro på Barkley. Han er en god spiller, men blir aldri på Chelseanivå. RubenLC kan være fantastisk og kan bli verdensklasse med sin fysikk, men det er avhengig av at han holder seg skadefri i lengre perioder. Han kan være nøkkelen for midtbanen, samtidig som han kan gi oss null verdi hvis han ikke får fikset helsa.
Mount er spennende, men jeg kan ikke forstå et dette er en spiller som skal hjelpe oss til topp 4 denne sesongen.

På kant har vi mistet Hazard. Pedro og Willian er enda et år eldre. CHOdoi starter sesongen skadet. Inn kommer Pulisic som fikk begrenset med spilletid for Dortmund i fjor. Er vi heldig blomsterer William når han flyttes over på venstre? Mulig Pulisic også bli fantastisk? Kanskje CHOdoi tar ansvar og starter karrieren som en verdensklasse kant? Ingen av disse vil gi oss så mye som Hazard allerede i år, og jeg er redd for at spillere som CHO og Pulisic vil være ustabile i sitt første år. Mulig de får en skikkelig dårlig start, sammen med resten av laget, og trenger tid for å komme seg på riktig nivå? Her kan vi håpe på bra nok, for det kommer ikke til å ryke av kantspillet. Ingen har det store toppnivået per i dag.

Hva skal vi si om spissene? Giroud, Abraham og Michy? Giroud er mest kjent for å ikke score mål, men kunne brukes som target for å holde på ballen og spille vegg med Hazard. Abraham og Michy trodde jeg aldri vi skulle se for Chelsea i en PL-kamp igjen. Dette er krise!!! Ser heller ikke for meg at noen av disse skal ha evnen til å overraske oss.

Dette er en sesong hvor vi bør være så pragmatiske som overhode mulig. Struktur og "true grit" er viktigere enn noen gang.

-------------Girod-----------
CHO--------RLC----Pulisic
------Kante----Kovasic----
Azpi---Luiz---Rudi-James
-------------Kepa-----------

Hvis Lampard hadde fått denne gjengen til å spille organisert og på raske overganger tror jeg vi kan få til mye. En spiss som er verdensklasse til å holde på ballen. To av de raskesete og beste 1 vs 1 kantene i ligaen. En solid defensiv midtbane. Azpi bak en vegg bak CHO, noe som gir sistnevnte mer frihet. En høyreback i James som kan bli klasse allerede i år. Luiz med sine lange baller i bakrom på kanten.

Dette laget trenger tid, men hvis vi er pragmatisk og kyniske er det ingen ting som tilsier av vi skal være noe særlig dårligere enn Leicester da dem vant gullet.

Det som er viktig er at Lampard tør å vrake spillere som Alonso, Barkley, Willian og Pedro for å dyrke fram en nytt lag. Men jeg er redd for at dette vil ta både tid og at Lamaprd vil søke trygghet i rutinerte spillere, så dette kan gå dårlig.

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jul, 2019 11:00 
Brukerens avatar

Du tar feil både når det gjelder Barkley og Mount, for du har vel sett alle pre season kampene så langt?

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jul, 2019 11:25 
Brukerens avatar

Barkley var god i fjor også, etter at han hadde lagt inn en stor egeninnsats i "fellesferien".
Desverre ble han avslørt straks de andre spillere kom i form og vi møtte bedre motstand.
Per nå har vi stort sett bare møtt B-lag og lag dypt inn i oppkjøringen.

Mount er per i dag langt unna det nivået som trengs i de lagene som kriger om topp 4. Mulig om noen år hvis alt klaffer.

RLC kan bli en viktigere spillere enn både Mount og Barkley, hvis han unngår skader.

Litt merkelig at det det har oppstått en tro på at våre talenter som har vært på lån i Championship plutselig skal gå rett inn i laget, dominere PL og utkonkurrere lag som Arsenal, Tottenham og ManUtd i kampen om topp 4.

Hva skjer om vi i årets tre første kamper mot ManUtd, Liverpool og Leicester går på noen smeller? Panikk? En mer rutinert lagoppstilling med spillere som Willian, Pedro, Giroud og Alonso? Får vi en dårlig start på sesongen, er det ikke sikkert Lampard får tryggheten til å ta langsiktige gode valg. Han velger rutine, mens vi roper på spillere som kan vise til en sesong i Championship?

Jeg er redd for at dette kan bli skikkelig stygt. Mye må klaffe for at dette skal bli bra. Mange usikre kort i laget. Mange vi er avhengige av som aldri har vist noe i PL over tid. Selv CHO var tafatt siste del av forrige sesong da han endelig fikk litt spilletid i ligaen.

Å påstå at noen tar "feil" over noe som ikke skjer før en gang i framtiden er vel litt i overkant.
Roald, er du synsk?

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jul, 2019 12:15 
Brukerens avatar

Du tar feil når det gjelder å bedømme potensialet, men som du skriver, vi får se. Jeg er åpenbart langt mer optimistisk enn deg når det gjelder kommende sesong. Det du skriver om CHO er direkte galt. Troen våre spillere har da lite med hvor de spilte forrige sesong å gjøre, det har med deres evner å gjøre.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jul, 2019 12:55 
Brukerens avatar

Jeg kunne antatt at Mount vil bli vår nye Fabregas, og at CHO og Pulisic sprudler på hver sin kant, samt at RLC holder seg skadefri og fortsetter framgangen. Vi kunne også lagt til at James holder nivået fra dag en.

Problemet er at det er for mange usikre faktorere, for mange uprøvde spillere, at det er stor sjans for at flere av disse vil falle brutalt igjennom. Mulig Mount og Pulisic blir virkelig klasse, mens CHO og RLC sliter store deler av sesongen, eller at bare CHO tar nivået i 19/20. Alle disse vil ikke få sitt potensiale utløst august 2019, uansett hvor stor tro jeg eller du har på dem.

Problemet er også at det er så lite å falle tilbake på. Når andre storklubber kjøper spillere i dag, har de stort sett fremdeles noen toppspillere med greit og stabilit toppnivå i klubben. Hva har vi å falle tilbake på hvis flere av disse ikke presterer?
Willian, Pedro, Michy og Giroud?
Jorginho, Kovasic og Barkley? ...eller Drinkwater og Bakayoko?

Vi går inn i årets sesong med en stamme som er klar for en skikkel ryddejobb. Talentene som skal få prøve seg har liten erfaring fra dette nivået. Vi går inn i sesongen med en betydelig risiko og en stor avhengighet av at talentene presterer langt over det vi kan forvente av dem. Det som reddet det offensive spillet i fjor var Hazard, og ingen av de andre kan vise til historikk som matchvinnere. Midtbanene er også pil råtten offensivt.

Dette kan bli katastrofe hvis ikke flere av talentene kommer seg raskt opp på internasjonalt toppnivå.
Og når vi ser på hvor mange usikre kort vi stiller med, både når det gjelder skader, erfaring og kvalitet, så skal det godt gjøres å treffe blink.
Tror heller ikke at ManUtd og Arsenal vil gå på de samme smellene som de gjorde i fjor.

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jul, 2019 14:50 

Jeg syns Ole J gjør en brutalt ærlig vurdering av kommende sesong. Det kan være tøft å forholde seg til, men jeg syns definitivt han er innom reelle problemstillinger.
Jeg syns det blir naivt å tror at alle disse ungguttene skal komme inn og heve nivået allerede kommende sesong. Forhåpentligvis blir dette året da RLC klarer å etablere seg som en toppspiller - hvis han forblir skadefri.
Resten av ungguttene tror jeg vil trenge mer tid på seg, kanskje både en og to sesonger før de vil kunne etablere seg som toppspillere for en klubb med ambisjoner om å vinne trofeer både i England og ute i Europa.

Men om ting "går litt vår vei" trenger det ikke å være helt krise.
- Kepa syns jeg fremstår som bedre enn i fjor og vil kunne ha en veldig god sesong om det vi har sett i pre-season er representabelt.
- Vi har potensielt et godt forsvar, men vi trenger å finne ut av et par ting. Er Luiz god nok til å spille fast lenger? Er Azpi god nok offensivt? Er det Alonso eller Emerson som bør satses på på venstre?
- Midtbanen tror jeg kan bli bedre kommende sesong enn den har vært de siste to sesongene. Kante blir sannsynligvis flyttet tilbake i sin beste posisjon, noe som er en fordel. Dette tror jeg også vil gagne både Jorginho og Kovacic. Drinkwater og Bakayoko regner jeg ikke med.
- Offensivt er det store spørsmålstegnet. Vil Pulisic slå til? Vil CHO holde seg skadefri og ta et steg eller to som er nødvendig for at han skal kunne spille fast? Vil noen av spissene kunne brukes i det hele tatt? Kommer RLC og/eller Mount fungere som offensiv midt? Vanskelig å si. Utvilsomt den største utfordringen Lampard har.

Vi har også flere og bedre unge spillere i troppen i år enn noen gang tidligere, og det blir helt avgjørende at Lampard/laget får tid til å prøve å fase inn en del av disse spillerne. Om vi ikke får til det i kommende sesong vil vi aldri få det til.

Den jeg mener det er mest sannsynlig at vil kunne få en del spilletid er RLC. CHO og James vil nok trenge litt mer tid på å spille seg inn, og Mount har jeg ikke sett nok av til å våge å mene så mye, egentlig.

Om vi skal klare topp 4 er vi avhengig av at ManU og Arsenal går på en ny kaos-sesong, noe som selvsagt ikke er helt usannsynlig.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jul, 2019 15:35 

Jeg forventer at vi skal kjempe om topp 4 men ikke mer enn det , for første gang på lenge noe alle har skriket etter er at vi skal satse på de unge så nå er tiden for og få de utviklet og bli klassespillere for oss . Det kommer til og lugge i perioder , men hvor mye valg har vi egentlig ? Man kan heller se det positive i det at lampard neste sommer kan se enda bedre hvem som faktisk det er vits og satse på videre for og få klubben opp der den skal være.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jul, 2019 18:47 
Brukerens avatar

Ungdommelig glød og entusiasme er viktig innsprøyting i et lag, og vi har nå målfarlige midtbanespillere i Barkley og Mount. Mye av sesongen vil avhenge av at Abraham netter jevnt, og at de skadete spillerne er snart tilbake.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jul, 2019 14:01 

Hvem har påstått at ungdommene skal komme inn og heve nivået? Må ha gått meg hus forbi i alle fall.

Det som er denne sesongen er muligheten til å begynne på nytt. Ungdommen får muligheter de ikke ville fått ellers, og Lampard vil kunne jobbe med litt lavere skuldre enn om vi ikke hadde hatt transferbannen. Dog, han hadde nok ikke blitt ansatt om vi kunne handlet fritt i sommer.

Jeg har et krav til Lampard. Det er at innsatsen til spillerne skal være på topp. Resultatene regner jeg med kommer til å variere kraftig, men om spillere begynner å sluntre unna krever jeg at Lampard skal være såpass autoritær at han gir dem klar beskjed. Dette gjelder hovedsaklig Willian og Luiz, og delvis Alonso, som har hatt tendenser til å bli "late" når det butter litt imot.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Jul, 2019 14:36 
Brukerens avatar

Ungdommelig entusiasme er viktig og bra, men det er langt fra det å ha ungdom i laget og det å være avhengig av at uprøvde spillere skal ta nivået. Det er stor forskjell på ungdom som Abraham, og det å få inn ungdom som Hazard med både resultater og erfaring å vise til. Entusiasme må komme sammen med kvalitet, og der er Abraham helt klart en lettvekter, på samme måte som Traore også var det. Ellers har vi Giroud (vrakgods fra Arsenal) og Michy (ikke akkurat klasse).

Hazard er borte, og vi sitter igjen med Willian og Pedro som er på feil side av 30år, noe som betyr nedadgående kurve. Pulisic kan bli god, men det han har vist siste året er ikke bra nok for Chelsea. CHO må komme seg etter skaden, og ikke minst være interessert i å bli i klubben og signere den h.... kontrakten.

Det nevnes i div artikler at Barkley skal bli vår nye garantiskt for målpoeng? Hello....!!!!
Mount er spennende, men alle vet at disse treningskampene med rotmål og Championship er noe helt annet enn PL. Det han har vist, og som flere andre har vist i tilsvarende alder og nivå, gir fremdeles veldig liten sjans for å lykkes. Hvor mange midtbanespillere som har vært god i Championship har etablert seg på et topplag i PL påfølgende sesong? Selv om en eier Championship, så er det langt opp til toppen av PL.

Eneste talentet jeg er trygg på er R James, som må konkurrere mot Azpi, en posisjon som ikke er kritisk for vår del.
Kritiske er venstreback hvor ingen av Kenedy, Alonso eller Emerson er i nærheten.

RLC er ikke talent lenger, men der har vi en spiller som sliter veldig med skader og som kan være ute lenge igjen og igjen.

Jeg kan ikke verdsette Mount over Barkley i kvalitet.
Jorginho kan bli verdiløs med ny formasjon, overgått av Kovasic og Kante.
CHO er skadet og kan ha hodet i Bayern.
RLC er skadet.
Willian og Pedro holder ikke nivået, og blir ikke noe bedre.
Venstrebacken er et stort problem.
Luiz kan være ustabil, valgt bort av både Mourinho og til slutt Conte. Ingen av stopperne står fram som verdensklasse.
Spissplassen er krise, og er antagelig det dårligste vi har stilt med de siste 30 årene.

Stammen fra i fjor er alt for dårlig, og det er alt for mye usikkerhet med de nye som kommer inn og som vi er avhengig av skal kompensere for bortfallet av Hazard. I realiteten er årest lag fjorårets minus Hazard, pluss noen talent som skal få sjansen. Og disse talentene er ikke bedre enn de vi allerede har i laget. Nivået har gått ned, og kampen om topp 4 kan bli umulig med mindre Lampard gjør noe magisk.

Kiss my ass!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Jul, 2019 14:52 

Skjønner du er skeptisk til mye Ole j det er veldig kort vei fra at det skal klaffe til og bli totalt fiasko , men alle her inne vet jo at laget trenger forsterkninger , men hva kan vi gjøre med det nå? Lampard er en mann som vet ivertfall hvordan han skal få det beste ut av hver og en om det viser seg at det beste han får ut av sine enkeltspillere er langt ifra godt nok så da har han en oversikt til neste sommer hva som må gjøres.

Jeg er meget spent på årets sesong på mange måter og litt redd. Midtbanen ser ivertfall solid ut og keeperplassen resten kommer til og bli en berg og dalbane håper lampard ikke gir noen som helst klippekort ivertfall noe både sarri og conte gjorde uansett hvor dårlig ting gikk.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Jul, 2019 19:14 
Brukerens avatar

Personlig har jeg ingen tro på topp fire, men likevel er jeg mer entusiastisk enn jeg har vært på mange, mange år. Ofrer gjerne et par sesonger for å få inn en britisk ryggrad i stallen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 02 Aug, 2019 13:09 
Brukerens avatar

Dette er hvordan jeg tror og ønsker at Chelsea vil se ut denne sesongen.

--------------Giroud-------------
Willian-----Barkley----Pulisic
--------Kovasic--Kante---------
Azpi------AC---Rudiger-James
---------------Kepa---------------

Giroud er mulig er bedre valg enn Michy og Abraham.
Abraham har fått muligheten i pre-season, men jeg kan ikke se at han har tatt muligheten.
Michy kan være et greit alternativ de kampene vi vil ha en mer direkte spiss.

Willian tipper jeg blir valgt foran CHO, men jeg håper at sistnevnte til ta plassen i løpet av sesongen. CHO vil få mye spilletid som den tredje kantspilleren. Pulisic har spilt sentralt for USA, så mulig vi kunne stilt med Willian, Pulisic og CHO etter hvert? Barkley ser ut til å ta den sentrale plassen.

Kante og Kovasic er bankers på defensiv midtbane, og jeg tipper Kovasic vil blomstre med en mer pragmatisk Lampard. Usikker på hva vi skal gjøre med Jorginho.

Venstreback har vi mye kvantitet. Azpi er like gode defensivt på begge sider, samt like dårlig offensivt på begge sider. Sånn sett kunne jeg tenkt meg å flytte han til venstre for å frigjøre plassen til James. James kommer til å overgå ungguttene som Liverpool har på back.

Stopperplass har vi også mye kvantitet. Luiz har en viktig personlighet, men gir en stor risiko. Mourinho gikk ut med skryt til Zouma og sier at han er en vinner. Både Luiz og Zouma har jeg lyst til å se i laget. Rudiger er et klart førstevalg blandt stopperne, så det blir jevnt om den siste plassen. Zouma kan gi oss verdensklasse fysikk. AC, kan han bli verdensklasse i noe? AC eller Zouma er avhengig av hvilken type stopper vi ønsker oss.

Hvis dette gjøres rett og vi er heldige med skader, så kan vi overraske og kunne kjempe i toppen.
Vi er avhengig av at Pulisic tar nivået, Barkley holder formen utover sesongen (ikke falle av som sist sesong) og en av spissene tar ansvar. Samtidig må vi får på plass en trygg løsning på venstreback. AC eller Zouma må også komme opp på sitt toppnivå, noe de i perioder har gjort tidligere.

Hvis dette klaffer, så kan det gå bra. Men, jeg er redd vi faller særlig igjennom på spissplass og Barkley når vi ikke har Hazard å støtte oss på. DM kan bli skikkelig solid med Kante og en Kova med et høyt bunnivå (men for sjelden er på toppnivå). Willian kan heve nivået noe hvis han får venstresiden. Høyre kan bli bedre med Pulisic.

Meget skeptisk til neste sesong, men det kan gå bra hvis Lampard får maks ut av dette mannskapet.
CHO (og Mount) får være en jokere som kan overraske stort, uten at jeg tror det er spillere som vil heve kvaliteten over spillere som Willian/Pedro/Pulisic og Barkley.

Kiss my ass!

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 210 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: