Dato/klokkeslett: Lør 07 Des, 2019 16:10

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 12 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: *NY* HOTELLAVTALE
InnleggSkrevet: Tir 30 Aug, 2016 18:10 
Brukerens avatar
Styremedlem

Ibis Earsl Court kunne dessverre ikke forlenge vår avtale, så CSN måtte se etter andre alternativer.

CSN har inngått en avtale med Travelodge i North end Road, Fulham. Dette er et bra hotel i kort avstand til Earls Court og Stamford Bridge.

For å benytte avtalen må du før første booking sende en mail til hotellet og registrere deg. Adressen du bruker ligger på Min Side for betalende medlemmer. Når du har registrert deg vil du få en link fra hotellet som du aktiverer. Da kan du bestille via Appen eller nettsiden, med din egen business konto.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: HOTELLAVTALE
InnleggSkrevet: Tir 18 Okt, 2016 09:42 

Vi var en gjeng som brukte denne hotellavtalen nå mot Leicester, og bodde på IBIS.

Meget godt fornøyd!

Flott beliggenhet (midt i "Chelsea-land"), fin pub (som også sender fotball på TV), meget god frokost, og fine rom.

Topp at supporterklubben har fått til dette!!!

Sportslig hilsen
Eirik

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 07 Mar, 2017 11:04 
Brukerens avatar

Bra jobba av klubben å få til en slik avtale. Fint hotell og veldig bra location.

Men ved søk på rom til to personer får man konsekvent opp "Double room with 1 double bed". Har sjekket mange ulike datoer igjennom sesongen. Jeg vet at de har twin rooms på dette hotellet. Eller de har hvert fall hatt det tidligere.
Når man skal på fotballtur med en gjeng gutter så foretrekker jeg å kunne bestille et rom med to senger. Og jeg tror vel at det gjelder de fleste. Nå er det sikkert noe som stort sett løser seg ved innsjekk, men det er jo absolutt enklest å ha det avklart allerede fra bestilling.

Er det noen fra CSN som har hatt noe dialog med hotellet angående dette? Eller vet hvorfor hotellet kun viser fram dobbeltrom i søkemotoren sin?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Mar, 2017 14:41 
Brukerens avatar
Styremedlem

Hans Petter skrev:
Bra jobba av klubben å få til en slik avtale. Fint hotell og veldig bra location.

Men ved søk på rom til to personer får man konsekvent opp "Double room with 1 double bed". Har sjekket mange ulike datoer igjennom sesongen. Jeg vet at de har twin rooms på dette hotellet. Eller de har hvert fall hatt det tidligere.
Når man skal på fotballtur med en gjeng gutter så foretrekker jeg å kunne bestille et rom med to senger. Og jeg tror vel at det gjelder de fleste. Nå er det sikkert noe som stort sett løser seg ved innsjekk, men det er jo absolutt enklest å ha det avklart allerede fra bestilling.

Er det noen fra CSN som har hatt noe dialog med hotellet angående dette? Eller vet hvorfor hotellet kun viser fram dobbeltrom i søkemotoren sin?

Hei Hans Petter. Avtalen med hotellet gjelder for singlerom og dobbeltrom. Når man legger inn datoen så kommer det opp CSN avtale på rommene, og da står det som regel dobbeltrom med en dobbeltseng. Jeg har ikke tenkt noe over det før du skriver det, men det har vært sånn for meg hver gang også, men alltid endt opp med rom med to enkeltsenger. Det du kan gjøre er å booke rommet, og så sende en mail til hotellet der du skriver at du ønsker to enkeltsenger. Det løser seg garantert, da de er veldig imøtekommende i resepsjonen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 22 Aug, 2018 02:19 
Brukerens avatar

Veldig synd at dere ikke klarte å fornye den avtalen for det var et meget bra hotell å bo på. Men det var jo lite dere kunne gjøre med det siden hotell kjeden hadde fått nye retnings linjer. Vet dere jobber hardt med å skaffe nytt hotell til oss som reise over så håper dere klare å få til noe lignende.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 31 Aug, 2018 23:04 
Brukerens avatar
Styremedlem

Vi jobber med en avtale med Travelodge nå. Den er snart i boks, det mangler kun noen detaljer rundt hvordan vi bestiller.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: *NY* HOTELLAVTALE
InnleggSkrevet: Man 22 Okt, 2018 19:39 
Brukerens avatar

Flere enn meg som slite med travel logde appen? Får ofte ikke logget meg min. Finner heller ikke min reservering på min side der. Men finner den når jeg skriver inn reserverings nummeret.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 10 Nov, 2018 15:04 
Brukerens avatar
Styremedlem

zolaforever skrev:
Flere enn meg som slite med travel logde appen? Får ofte ikke logget meg min. Finner heller ikke min reservering på min side der. Men finner den når jeg skriver inn reserverings nummeret.

Send en mail til adressen på Min Side, og forklar problemet. Kanskje han vet råd

Du logger inn på Business og ikke privat?

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 17 Nov, 2018 17:52 
Brukerens avatar

Vinje skrev:
zolaforever skrev:

Send en mail til adressen på Min Side, og forklar problemet. Kanskje han vet råd

Du logger inn på Business og ikke privat?

ja eg logge meg inn på Business. Har hatt samtale med de om min innlogging og det fungerer greit nå. Men bookingen min finner jeg kun hvis jeg skriver inn referanse nr som jeg fikk på min mail når jeg bestilte. De klarer ikke helt å forstå hvorfor det skjer men de tror det kan ha med at de måtte resette min side for at jeg skulle kunne logge meg inn. Men jeg hadde den jo ikke der før jeg fikk store problemer heller.

Men de skal ha kreditt for at de svare forholdsvis kjapt og virkelig prøve å hjelpe. Skal reise over i Februar å se Chelsea mot Spurs så får vi se hvordan den bookingen går :-)

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 06 Jan, 2019 04:32 
Brukerens avatar

Travel lodge Fulham broadway var en katastrofe for meg og min familie. Bodde i 2.etasje men kunne ikke åpne vindu mer enn 5cm. Ingen air conditioning så hadde ei heilt for jævlig luft der inne. Ingen skap eller safe til å oppbevare ting i. Kommer aldri noen sinne til å bo der igjen. Samtlige av oss kom hjem litt syke pga elendig luft og lite søvn pga det.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 06 Jan, 2019 10:30 
Brukerens avatar

Hotellstandarden generelt i London er begredelig i forhold til hva man betaler. Har man besøkt mye hoteller i USA og Asia blir man spesielt skremt over hvor mye man må ut med for å få et akseptabelt rom. Jeg er glad jeg er så heldig at jeg har familie som bor i vest-London.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Pålogget
InnleggSkrevet: Søn 06 Jan, 2019 12:13 

Anbefaler Milennium Gloucester Road, veldig bra hotell med glimrende beliggenhet og ikke altfor dyrt, ca 20 min å spasere til Stamford Bridge. Har bodd der ca 10 ganger, prøvd flere andre men kommer alltid tilbake dir.

Pålogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 12 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: