Dato/klokkeslett: Man 22 Jul, 2019 13:49

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Chelsea - Sunderland Fellestur og sammenkomst
InnleggSkrevet: Fre 03 Mar, 2017 21:42 
Brukerens avatar
Styremedlem

Søndag 21 Mai spiller Chelsea siste seriekamp mot Sunderland på Stamford Bridge. Med flyt resten av sesongen så vil dette bli kampen der vi får utlevert PL trofeet for 5. gang, og mange har tenkt seg over.

Styret legger opp til felles oppkjøring til kamp på The Atlas pub i Earls Court, og påmelding til arrangementet er nå åpnet på Min Side (under CSN arrangementer)

Kampbillett og fly må kjøpes separat, så påmeldingen til arrangementet gjelder KUN for samlingen Lørdag 20 mai.

Anbefaler alle som skal over å benytte seg av hotellavtalen med IBIS Earls Court, så samles vi mange i baren der Fredag kveld også.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Chelsea - Sunderland Fellestur og sammenkomst
InnleggSkrevet: Tir 07 Mar, 2017 10:38 
Brukerens avatar

Hei!

Tenkjer meg over på denne, men får diverre ingen anledning til å delta på arrangementet lørdag:(
Må man også melde seg på til oppkjøring på The Atlas pub i Earls Court, eller er det berre å møte her nokre timar før kamp?:)

HE’S DONE IT! The greatest night in the history of Chelsea Football Club! European Champions! They’ve beaten Bayern in their own backyard! They’ve found the Holy Grail after an adventure fraught with danger!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 09 Mar, 2017 14:42 
Brukerens avatar
Styremedlem

JTlegend_26 skrev:
Hei!

Tenkjer meg over på denne, men får diverre ingen anledning til å delta på arrangementet lørdag:(
Må man også melde seg på til oppkjøring på The Atlas pub i Earls Court, eller er det berre å møte her nokre timar før kamp?:)

Det er kun påmelding for kveldsarrangementet på lørdagen. Alt annet er det bare å møte opp på, både før og etter kampen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 28 Apr, 2017 14:39 

Longshot... har dummet meg ut denne sesongen og kjøpt Chelsea billetter til flere kamper gjennom ticket exchange (som jeg innser ikke gir LP) og oppfylte ikke CSN's krav om 10 LP for Sunderland kampen.

Er det noen med 24+ LP som kan låne True Blue medlemsskapet sitt for bestilling der? Send en PM, så gir jeg gjerne noen slanter for lånet.

Drar uansett over for kampen, så kommer på sammenkomsten på lørdagen.

CAREFREE

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 14 Mai, 2017 17:35 

Hei,

Skal til London neste helg, og planen er selvsagt å ta med fattern på denne kampen (CFC-fan i 40 år!).

Vi er begge Adult ticket only medlemmer i klubben, men siden vi som oftest kjøper gjennom ticket exchange hadde vi ikke nok loyalty points til Sunderland-kampen. Ticket Exhange ser ut til å være stadig tømt for billetter også.

Hvis noen skulle ha en eller to billetter å oppdrive til salgs er jeg evig takknemlig.

Mvh
Mads

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 20 Mai, 2017 18:19 
Brukerens avatar

Når møter folk på the atlas pub i måro? :)

HE’S DONE IT! The greatest night in the history of Chelsea Football Club! European Champions! They’ve beaten Bayern in their own backyard! They’ve found the Holy Grail after an adventure fraught with danger!

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 6 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: