Dato/klokkeslett: Tir 25 Jun, 2019 23:55

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 10 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Jeg føler meg mobbet
InnleggSkrevet: Ons 12 Des, 2018 15:44 
Brukerens avatar

Denne tråden henviser til følgende innlegg og innleggene før: viewtopic.php?p=292605#p292605

Gretten pensjonist? Må si jeg finner det ganske oppsiktsvekkende at en som er moderator her kommer med slike karakteristikker. Så du leste til eksamen en lørdags kveld da Chelsea spilte mot Manchester City, herregud. Om du kjenner andre Chelsea-supportere her i Trondheim kan du spørre de om jeg er en gretten person. Eller de mange som jeg har vært sammen med i England. For du kjenner vel andre Chelsea-supportere? At jeg skal være en gretten person er noe nytt, hvor får du slikt tøv fra Vikan? Hvorfor er du så innbitt opptatt av å drive regelrett mobbing av meg? Noe du har med deg flere andre her på. Siden du henviste til det skrevne ord her i sted anbefaler jeg at du leser En flyktning krysser sitt spor av Sandemose. Der kan du gjenfinne deg selv enkelt.

Og så skriver du at jeg er blitt rapportert så veldig mange ganger, jeg har vel både innsyns og tilsvarsrett da. Eller blir man anklaget uten mulighet til å forsvare seg her? Jeg var i hele mitt yrkesaktive liv faglig tillitsvalgt, så jeg vet utmerket hvordan det kjennes å bli anklaget uten mulighet til å forsvare seg. Urett blir aldri riktig når den framsettes uten konkret innhold.

Jeg oppfatter meg selv som et mobbeoffer her der folk gjentatte ganger henger meg ut fordi jeg er så gammel, og er skrytepave som stadig framhever hvor mange ganger jeg har sett Chelsea etc hvis en skal ha tillit til moderator Vikan Han er jo moderator, så han vet best må vite. Når jeg forsvarer meg mot mobbingen her så blir jeg truet. Litt av et liv jeg har fått meg her på forumet etter å ha forsvart og ivret for Chelsea i en årrekke, som da jeg talte Chelseas sak mot en invasjon av Lyn-supportere her under Mikel-saken. Den gangen måtte jeg ta kampen alene, bare Ole J hjalp en del til.

Så det har blitt slik at når jeg forsvarer en av Chelseas spillere, Morata som denne tråden handler om, mot skitne bakholdsangrep forkledd som "rykter" så skal jeg mobbes vekk fra forumet. Jeg blir 75 år i februar og mener jeg fortjener en bedre skjebne i et langt liv for Chelsea her på forumet og andre steder enn å bli mobbet vekk.

Jeg startet den første websiden for Chelsea-supportere i Norge for mer enn 20 år siden, har vært redaktør i flere år for supporteravisa her i landet, så dette er takken jeg sitter igjen med. Det er opptil flere her i tillegg til moderator Vikan som i denne tråden har skrevet hva de mener om meg. Og det er ikke akkurat hyggelig.

Sist endret av Vikan den Ons 12 Des, 2018 17:26, endret 2 ganger.
Post splittet ut fra Morata-tråden

Avlogget
 Innleggets emne: Re: [#29] Alvaro Morata
InnleggSkrevet: Ons 12 Des, 2018 16:17 
Brukerens avatar

Skitne bakholdsangrep. Dette høres ut som en konspirasjonsteori. Hvorfor opptrer du som en fremsnakker av konspirasjonsteorier? For noe tøv.

Roald, som en godt voksen mann så må du tåle motstand på det du skriver - og ikke minst måten du skriver på. Den kan oppleves som nedverdigende. Når du nå får igjen med samme mynt, så krøker du deg sammen, kaller deg selv for mobbeoffer og spiller "samvittighetskortet".

Du får ikke sympati hos meg i alle fall.

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 12 Des, 2018 16:29 
Brukerens avatar

At jeg ikke skulle tåle motstand mot det jeg skriver? Må le. Jeg har vært uenig med folk hele mitt liv. Da jeg var hovedtillitsvalgt ved Arbeidskontoret i Trondheim innkalte jeg til pressekonferanse og sa bl.a. at jeg skammet meg over å arbeide i Arbeidsformidlingen. Og du hevder at jeg er en ynkelig fyr som ikke tåler motstand? Du kan ikke ane motstanden jeg fikk.

Det er fri fantasi at noen har gitt igjen med samme mynt, jeg bruker ikke alder som et "argument" mot noen.

Nei, jeg vil for all del ikke ha noen sympati fra en av de som mobber meg her.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Jeg føler meg mobbet
InnleggSkrevet: Ons 12 Des, 2018 16:37 
Brukerens avatar
Moderator

Du ble midlertidig utestengt på brukeren RoaldAune og velger nå og komme tilbake med en gammel bruker. Hvorfor ikke bare innse hvordan du opptrådde før utestengelsen var feil? Det at du nok en gang tar offerrollen er for meg helt absurd og komisk. Det er heller ingen som henger deg ut for alderen din, derimot du som henger ut alle andre som er under din egen alder.

Som moderator har jeg veldig stor takhøyde og lar folk få gjøre som de vil så lenge de klarer å holde seg til diskusjonsemnet til en viss grad. Du er den første jeg slår ned på etter 2 år som moderator, og det etter et stort antall ganger du er blitt rapportert over lengre tid.

Vi snakkes som sagt på kampdag. Ta deg en dags hvile fra forumet og reflekter heller over handlingene dine. Du får også en utestengelse på denne brukeren da du ikke ser ut til å ta til deg det som blir skrevet. Fortsetter du i samme spor på torsdag, får du en lengre utestengelse.

Om du ikke føler deg rettferdig behandlet av meg som moderator, så kan du ta kontakt med Ben.

ʜɪsʀɪᴇ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ | sᴋʀɪʙᴇɴᴛ | ᴛɪᴘᴘᴇᴋɴᴋ
ᴠɪᴋᴀɴ
ғɴ ʜʟs sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 12 Des, 2018 16:42 

Er Vikan moderator??

Jaha......

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 12 Des, 2018 16:45 
Brukerens avatar
Moderator

Som sagt så kan dere ta kontakt med Ben om det er noe angående modereringen min dere er misfornøyde med. Jeg vil heller ikke se flere poster i Alvaro Morata-tråden angående denne saken.

Alle nye poster som omhandler denne saken i Morata-tråden vil bli forflyttet hit.

ʜɪsʀɪᴇ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ | sᴋʀɪʙᴇɴᴛ | ᴛɪᴘᴘᴇᴋɴᴋ
ᴠɪᴋᴀɴ
ғɴ ʜʟs sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 12 Des, 2018 20:51 
Brukerens avatar

Nå må snart moderator ta grep. At enkeltpersoner får lov til å ture rundt, og blant annet kalle folk for «usle mennesker» er sjokkerende. Slike utbrudd kommer jevnt og trutt fra denne brukeren, og er en av grunnene til at jeg ikke gidder å lese her inne like mye som tidligere.

Chelsea run, Chelsea run, Chelsea run from NO-ONE!

Ingen vits å diskutere med en kommunist!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 12 Des, 2018 21:25 
Brukerens avatar

Hadde tenkt å diskutere ryktene vedrørende Morata som kanskje er på vei ut, men det er bortkastet tid.

Jeg var heller ikke på julebord av regi CSN.. Faen for en ræva supporter jeg er. Burde ikke hatt stemmerett her inne engang.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 13 Des, 2018 11:35 
Brukerens avatar

Trådens overskrift er ikke forfattet av meg. Jeg går ikke rundt og føler meg mobbet.

Osnes, det er ingen som har hevdet at verken du eler andre er bedre eller dårlige supportere om en er med på et julebord eller ikke, det er selvsagt helt uvesentlig. Jeg spurte bare om det ikke var naturlig at en person med tillitsverv i CSN deltok på lokale arrangementer i regi av supporterklubben.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 13 Des, 2018 13:09 
Brukerens avatar

Roald skrev:
Nei, jeg vil for all del ikke ha noen sympati fra en av de som mobber meg her.

RoaldAune skrev:
Trådens overskrift er ikke forfattet av meg. Jeg går ikke rundt og føler meg mobbet.

Kanskje det faktisk er 2 forskjellige Roald'er?

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 10 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: