Dato/klokkeslett: Ons 21 Aug, 2019 09:27

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 134 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Presentasjonstråden
InnleggSkrevet: Man 27 Apr, 2009 00:02 
Brukerens avatar

Heter Matias og er 17 år, er fra den beste by'n i Norge - Kristiansand.

På fritiden driver jeg med fotball, politikk, musikk osv.
Er også Start supporter til mine røtter, og er på hver hjemmekamp, samt alle bortekampene som min økonomi tillater meg.

Elsker sommer, sol og alkohol.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 27 Apr, 2009 14:38 

Suggs skrev:

Er også Start supporter til mine røtter, og er på hver hjemmekamp, samt alle bortekampene som min økonomi tillater meg.

Hvilket parti er du medlem i? (Antar at du er det, i og med at du driver med politikk)

twitter: @JensMunthe

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 27 Apr, 2009 15:40 
Brukerens avatar

Jenspm skrev:
Suggs skrev:

Hvilket parti er du medlem i? (Antar at du er det, i og med at du driver med politikk)

Unge Høyre :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 28 Apr, 2009 17:29 
Brukerens avatar

Hei! Jeg heter Jan, er en 21 år gammel student fra Bergen. Jeg har lest inne på dette forumet i et par måneder og bestemte meg endelig for å registrere meg.
Jeg ble interesert i fotball under VM 2006. Det ble litt tilfeldigheter og litt bevisst valg at jeg begynnte å holde med Chelsea. Jeg har enda til gode å se kamp på SB, men jeg håper det endrer seg snart.

"In one afternoon I learnt I’m not a football fan at all. I’m a fan of Chelsea. Chelsea are the only team that can play."
-Jeremy Clarkson

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 28 Apr, 2009 17:34 
Brukerens avatar

Netm skrev:
Hei! Jeg heter Jan, er en 21 år gammel student fra Bergen. Jeg har lest inne på dette forumet i et par måneder og bestemte meg endelig for å registrere meg.
Jeg ble interesert i fotball under VM 2006. Det ble litt tilfeldigheter og litt bevisst valg at jeg begynnte å holde med Chelsea. Jeg har enda til gode å se kamp på SB, men jeg håper det endrer seg snart.

Så fersk som Fotball fan?

http://www.youtube.com/user/ReBoxVol3
╔══╦═╦══╦══╦╗╔╗╔╦═╦══╗
║║║║═╬╗╔╣██║║║║║║╔╣██║
║║║║═╣║║║╔╗║╚╣╚╣║╚╣╔╗║
╚╩╩╩═╝╚╝╚╝╚╩═╩═╩╩═╩╝╚╝

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 28 Apr, 2009 18:22 
Brukerens avatar

Tore skrev:
Netm skrev:

Ja relativt. Jeg var jo litt interesert i 6-7-8års alderen, men da var jeg ManU fan fordi alle de andre ungene i nabolaget også var det, vi må alle begynne ett sted :P

"In one afternoon I learnt I’m not a football fan at all. I’m a fan of Chelsea. Chelsea are the only team that can play."
-Jeremy Clarkson

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 28 Apr, 2009 19:57 
Brukerens avatar

Netm skrev:
Tore skrev:
Netm skrev:

Ja relativt. Jeg var jo litt interesert i 6-7-8års alderen, men da var jeg ManU fan fordi alle de andre ungene i nabolaget også var det, vi må alle begynne ett sted :P

Jaja, men velkommen skal du være vertfall!

╔══╦═╦══╦══╦╗╔╗╔╦═╦══╗
║║║║═╬╗╔╣██║║║║║║╔╣██║
║║║║═╣║║║╔╗║╚╣╚╣║╚╣╔╗║
╚╩╩╩═╝╚╝╚╝╚╩═╩═╩╩═╩╝╚╝

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 29 Apr, 2009 09:17 
Brukerens avatar

Heter Tommy og er 25 år. Til daglig jobber jeg som CNC operatør.

Jeg kan vel ikke akuratt si jeg har vert en ihuga fotballfan hele livet mitt, det hele har gått i bølgedaler. Jeg spillte mye fotball som liten "sneip", men det hele roet seg fram til jeg begynnte på videregående på Idrettslinjen, da ble det MYE fotball! Jeg hadde ikke noe favorittlag men var vel mere eller mindre det du kan kalle en medgangsupporter.

Etter videregående har det vert opp og ned med fotballinteressen, den har har alltid vert der bare det har aldri vert noe seriøst. Nå de siste 2 årene har det hele tatt seg kraftig opp når det gjelder fotball interessen. Jeg rett og slett elsker det mer en noen gang.

Hvorfor jeg elsker chelsea nå u say? Det hele har veldig mye å gjøre med tilfelldigheter og en ihuga chelsea supporter av en bror.

Men nå vil jeg vil jeg påstå att jeg er back in the game for good! Det blir definitivt en tur til SB til neste sesong!

Go chelsea! :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 29 Apr, 2009 14:44 
Brukerens avatar

Voldsomt mange nye nå for tiden! Ikke det at det er dårlig, det er jo kjempebra!

╔══╦═╦══╦══╦╗╔╗╔╦═╦══╗
║║║║═╬╗╔╣██║║║║║║╔╣██║
║║║║═╣║║║╔╗║╚╣╚╣║╚╣╔╗║
╚╩╩╩═╝╚╝╚╝╚╩═╩═╩╩═╩╝╚╝

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 10 Mai, 2009 12:56 
Brukerens avatar

Hei, heter Anders og har vært Chelsea fan i ganske mange år nå, er selv 16 år gammel og bor i Østfold.

Har spilt spiss i 10 år, men har sluttet med organisert fotball og spiller heller "just for fun" på arenaer med venner.

Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke har registrert meg her før nå, men uansett...

Får håpe Chelsea vinner idag (:

Regards.

Anders GiLL :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 10 Mai, 2009 19:54 
Brukerens avatar

Nina her. Er 36 år og har vært Chelsea-supporter i en del år. Har sett laget live to ganger og skal til FA-cup finalen nå i mai.

Er ikke så mye på forumet, det går i perioder (kanskje mest når det skjer noe spesielt positivt eller negativt).

Spiller ikke fotball, men badminton.

Tippekonkurransevinner 2011-12!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 20 Mai, 2009 00:57 
Brukerens avatar

Får vel introdusere meg jeg også da tenker jeg, selv om jeg har vært her inne siden i fjor høst.

Jeg heter Andreas og er fra Sjoa i Gudbrandsdalen, men bor for øyeblikket på Lillehammer! Jeg er 26 år, og har vært CFC fan siden jeg fikk min første Chelsea drakt i 1987!

Jeg jobber som journalist og skal til å studere samfunnsvitenskap til høsten.
Sitter derfor så og si hele døgnet på en pc, og prøver å delta så godt jeg kan inne her på forumet.

Har en datter på 5 år som også har fått CFC inn i blodet, og den femte drakta hennes kom med UPS for noen dager siden! Har en litt sprø ide med at hun skal få en drakt i året helt til hun begynner og kjøpe de selv;)

Må få sagt at jeg trives godt her inne på forumet, og at det er en glede å få dele sin lidenskap med andre!

"90% innsats på banen, er 100% for dårlig innsats!"

- Ole Gunnar Solskjær

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 02 Jun, 2009 00:28 
Brukerens avatar

Får vel slenge meg på her også jeg da.

Jeg heter Jan Inge, og jeg bor for tiden i Bø i Telemark. Jeg er 18 år, og er akkurat ferdig med 3 år på idrettslinja i bø. Neste stopp for meg nå blir militæret.

Jeg har som de aller fleste her inne et svært lidenskapelig forhold til Chelsea. For meg er Chelsea en form for religion, og det kommer det alltid til å være. For meg startet mitt forhold til Chelsea rundt årtusenskiftet. Jeg lot meg begeistre av en offensiv spillestil, og mange spennende spillertyper som Zola, Hasselbaink, Gudjohnsen, Vialli osv.

Det gikk noen år før jeg fikk øynene opp for CSN, og jeg meldte meg vel inn her ca når Abramovich ankom klubben. Før dette visste jeg lite om supporterklubben, og jeg var jo ganske ung.

Det er først denne sesongen jeg har vært over og sett Chelsea spille live. Men så har det til gjengjeld blitt 3 kamper iår. West Brom (H), Fulham (A) og Barcelona (H). Jeg regner med å reise på mange kamper framover de neste årene, og har som mål og minst reise 1 gang pr sesong.

Carefree

Sist endret av Jan Inge den Man 15 Jun, 2009 02:18, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 03 Jun, 2009 14:41 
Brukerens avatar

Jeg bor i Oslo er 14 år gammel, og en veldig "fresh" fan. jeg kan ikke mye om klubben så jeg håer jeg lærer mer her :) :mrgreen:
Favorittspilleren min må være Ballack.

Cos Chelsea, Chelsea is our name!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 03 Jun, 2009 20:50 
Brukerens avatar

donkiller skrev:
Jeg bor i Oslo er 14 år gammel, og en veldig "fresh" fan. jeg kan ikke mye om klubben så jeg håer jeg lærer mer her :) :mrgreen:

Når og hvordan ble du fan? Alltid interresant å høre :)

Tippekonk vinner 2010-11!

Chelsea 2-1 Fulham | Fulham 0-0 Chelsea | Chelsea 0-0 København | Chelsea 2-0 Man City
28. desember 2009 | 14. februar 2011 | 16. mars 2011 | 20. mars 2011
I was there!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 04 Jun, 2009 15:27 
Brukerens avatar

Ballack13 skrev:
donkiller skrev:

hehe..
ikke så lenge siden nå.. kanskje en måned eller noe sånt. Jeg begynte å bli veldig lei av den gamle klubben min (AC Milan) så jeg byttet da jeg så dem i semifinalen i cl der de ble slått ut (veldig urettferdig dommer).

Cos Chelsea, Chelsea is our name!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 04 Jun, 2009 17:19 
Brukerens avatar

donkiller skrev:
Ballack13 skrev:
donkiller skrev:

hehe..
ikke så lenge siden nå.. kanskje en måned eller noe sånt. Jeg begynte å bli veldig lei av den gamle klubben min (AC Milan) så jeg byttet da jeg så dem i semifinalen i cl der de ble slått ut (veldig urettferdig dommer).

Får da endelig ikke håpe at du "går lei" Chelsea.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 10 Jun, 2009 23:25 
Brukerens avatar

CarefreeMads skrev:
Ny medlem? Her kan du introdusere deg selv, noe som gjør at det blir lettere for andre på forumet å bli kjent med deg.

Velkommen skal dere være!

Deg da CarefreeMads?

Navn: Velger å ikke legge det ut på nettet
Sted: Bergen
Jobb: Selger
Alder: 20

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 11 Jun, 2009 00:09 
Brukerens avatar

Ja, hva kan man si?
Chelsea er min religion, og Lamps er Gud. Er 20 år, og kommer fra Norges moralske hovedstad; Bergen :) Siden Flo var en av mine helter i Brann, gjorde det at jeg begynte å holde et øye med Chelsea da han signerte. Siden det har lidenskapen bare økt og økt. Takk Flo!
Sett Chelsea live 6 ganger, første gang borte mot Viking i UEFA Cupen, og senest hjemme mot The bindippers i CL.
Jobber på BaRe Bergen, der vi også har et aktivt bedriftslag, med egen hjemmeside vel og merke. Har planer om å studere i framtiden, blir mest sannsynlig journalistikk.
Ser fram til mange turer over dammen neste år. Spesielt bortekamper. UTC

That's it for now.

When we're good they never remember
When we're bad they never forget

RAFA OUT!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 11 Jun, 2009 01:01 
Brukerens avatar

CarefreeMads skrev:
Ja, hva kan man si?
Chelsea er min religion, og Lamps er Gud. Er 20 år, og kommer fra Norges moralske hovedstad; Bergen :) Siden Flo var en av mine helter i Brann, gjorde det at jeg begynte å holde et øye med Chelsea da han signerte. Siden det har lidenskapen bare økt og økt. Takk Flo!
Sett Chelsea live 6 ganger, første gang borte mot Viking i UEFA Cupen, og senest hjemme mot The bindippers i CL.
Jobber på BaRe Bergen, der vi også har et aktivt bedriftslag, med egen hjemmeside vel og merke. Har planer om å studere i framtiden, blir mest sannsynlig journalistikk.
Ser fram til mange turer over dammen neste år. Spesielt bortekamper. UTC

That's it for now.

Reiser du alene da eller med kompiser som deler samme religion?

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 08 Jul, 2009 22:28 

Hei! Mitt navn er Martin, 17 år.. Kommer fra Sammnanger utanfor Bergen. er chelsea og brann supporter.. Har vert chelsea supporter så lenge eg kan huske, første drakta mi er vel i fra 1996 :)

På fritiden spiller eg fotball, er aktiv skytter i DFS, samt hjortejakt om høsten og en del fiske ;)

Champions aren´t made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them - a desire, a dream, a vision. -Muhammad Ali

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 29 Jul, 2009 18:29 
Brukerens avatar

Mitt navn er Ståle , er 12 år, og kommer fra Trondheim :D Jeg begynte å like Chelsea da jeg gikk i 1. klasse. Favorittspilleren min er Frank Lampard .Har vært på Stamford Bridge 2 ganger, også har jeg vært på Lerkendal ( RBK's Hjemmebane ) og sett at Chelsea slo RBK 4-0.

CHELSEA FOREVER <3

- Ståle

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Aug, 2009 14:29 

Heisann, jeg heter André. 25 år gammel, født og oppvokst i Sandefjord, Vestfolds perle ;-)
Min kjærlighet for Chelsea startet mest av alt med en lang stryning, men også en kort italiener.
Kan ikke skilte med så mange turer på brua, men den ene gangen jeg var der så fikk jeg se United plukke fem baller ut av nettet sitt ;-)
Håper på å få somlet meg over til en kamp eller to denne sesongen, og jeg håper på å få vært med på en fellestur med resten av den norske fansen ;-)
På fritiden blir det gjerne fotball om sommeren og innebandy om vinteren. Er ikke noe høyere nivå enn bedriftslag på hverken fotball eller innebandy.
Har lest en del inne på forumet i tja, ihvertfall 1 år, men har ikke gitt så mye lyd fra meg at det gjør noe ;)

i neeber olok at ym kyebord wen i tpey

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Aug, 2009 22:41 
Brukerens avatar

Heter Eskil, er 15 år fra Gausdal.

Begynte vel egentlig å heie på Chelsea som en slags protest mot alle liverpool og united supporterne som holder til her, men nå harr det blitt så mye mer enn en protest <3

På fritiden spiller jeg gitar og hører mye på musikk (spesielt Red Hot Chili Peppers), i tillegg har jeg begynt å kjøre en del moped i det siste.

CAREFREE

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 06 Aug, 2009 23:34 
Brukerens avatar

Stig, 17 år. Bor på Nordmøre.

Vært på brua èn gang. (5-0 over blackburn oktober 2010)

Sist endret av stigst den Tor 08 Des, 2011 17:04, endret 2 ganger.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 134 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: