Dato/klokkeslett: Tor 20 Jun, 2019 01:40

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 134 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Presentasjonstråden
InnleggSkrevet: Man 10 Aug, 2009 01:25 

Jeg heter Morten er 25 år og er fra asker. Begynte å holde med chelsea når Gullit ble manager, var vel i 95 eller 96 hvis jeg husker riktig. Har bare sett Chelsea en gang live og det var i trondheim da chelsea vant 4-0. Var på spillerhotellet før kampen og fikk hilse på Drogba og makelele... Det var stort :D

Ellers studerer jeg i Oslo og har veldig lyst på en tur til brua!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 10 Aug, 2009 11:33 
Brukerens avatar

Ja god dag.

Jeg heter Andreas Bjørklund (det skal godt gjøres å IKKE finne fullt navn hvis du forsøker), fikk fotball trødd ned i halsen i militæret tidligere i år, og uten at jeg helt vet hvorfor, sa magefølelsen at Chelsea var laget jeg skulle holde med. Du kan vel kalle meg nyfrelst, hehe.

Er 19 år gammel, bosatt i Trondheim (student), og en glad laks. Satser på mange gode dager på Roadhouse bar i løpet av sesongen, og om jeg vinner i lotto skal jeg jaggumeg komme meg til Stamford Bridge også. Eller om jeg ender opp med å få meg en jobb. Har i alle fall ikke råd enn så lenge, men har veldig, veldig lyst.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 10 Aug, 2009 12:31 
Brukerens avatar

Heter Øystein, 13år og kommer fra Trondheim, men foreldra mine bestemte seg for å ta over en gård på landet :roll:

Da sitter jeg her da.. Langt unna alle.. Fotball går det mye på da jeg har laget fotballbane utenfor huset med mål og alt.

Har vært Chelsea-fan siden 2003-2004.
Har egentlig aldri fulgt med PL før jeg så den fantastiske fotball CFC opptrådde med når de vant PL 2 ganger på rad 2004–2007 med vår kjære José Mourinho.

Jaja, nok om meg. 8)

Chelsea FC <3 True Blue

Zlatan "The Magician" Ibrahimovic <3

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 17 Aug, 2009 14:52 
Brukerens avatar

Morten, Kr.Sund N Møre
Heiet på Chelsea i 5 år, 5 harde år. Blir mobbet for jeg heier på Chelsea, hele klassen heier på Manu. Læreren heier på Liverpool..
Har spilt fotball i 6,5 år nå.
Har ikke sett Chelsea LIVE, men skal vel dit i løpet av året.

Chelsea - Be proud with the blue colour on the chest.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Aug, 2009 15:18 
Brukerens avatar

M.Lamp. skrev:
Heiet på Chelsea i 5 år, 5 harde år.

For 5 år siden begynte vi å vinne titler.

"The hardest game to win is a won game"

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Aug, 2009 17:12 
Brukerens avatar

Aksel skrev:
M.Lamp. skrev:
Heiet på Chelsea i 5 år, 5 harde år.

For 5 år siden begynte vi å vinne titler.

Aksel skrev:
Jeg har vært Chelsea-supporter siden de begynte å vinne. Ærlig..

Du er ikke så mye bedre selv, Aksel..

Ny bruker: cschelly

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Aug, 2009 17:40 
Brukerens avatar

Siste advarsel her folkens. Dette er en tråd der nye/gamle medlemmer kan fortelle litt om seg selv, og hvorfor de heier på Chelsea. Respekter hverandre, og ikke la dette gli ut. Det skal IKKE forekomme personhets, eller andre lignende kommentarer!

UTC

When we're good they never remember
When we're bad they never forget

RAFA OUT!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 19 Aug, 2009 14:55 
Brukerens avatar

De fem siste årene var ikke harde for meg, eller noen andre enn sånne "whining-complainig SOB's" ála United-fans / Cristinh0. Beste årene i mitt liv.

Har ikke sagt at M.Lamp. er en medgangssupporter, bare lurte på hva han mente.

*Brukeren har blitt advart av mod. Flere som vil fortsette med denne diskusjonen?*

"The hardest game to win is a won game"

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 01 Sep, 2009 02:59 

Virker som diskusjonen skremte vekk noen, hehe :twisted:

Vel, Andreas heter jeg, bor i Molde, opprinnelig fra Bodø, som da tilsier at Bodø/Glimt er laget i mitt hjerte! Sammen med Chelsea FC, selvsagt! Var det første laget utenfor Norge jeg fikk sansen for, første drakten jeg fikk, og det er det laget som holder livet ut, så jeg har jo 2-sifret med år jeg har holdt med Chelsea.

Er 19 år gammel (20 om to ukers tid), og jobber for tiden. Skal senere se muligheten for å studere journalistikk. Veldig glad i å reise, og har mange turer å fullføre framover. Tar gjerne anbefalinger :wink:
Ellers er jeg ihuga rock/metall innen musikken og da mest Children of Bodom, AC/DC og Edguy, samt In Flames, Nightwish, Delain osv

Bare hyggelig dere 8)

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 02 Sep, 2009 00:02 

Kjersti her. 19 år gammel jente fra Odalen, et lite sted de færreste har hørt om, men bor for øyeblikket i Oslo. Studerer japansk av alle ting.

Har vært Chelsea fan siden jeg var ca 8, må vel innrømme at hovedgrunnen til at jeg valgte Chelsea var at de blå draktene var tusen ganger finere enn alle andre, og fordi jeg var dritt lei av at alle gutta holdt med ManU eller Liverpool. Aldri har jeg vel gjort et bedre valg!
Var på interrail med fire (ikke fotball-interesserte) venninner denne sommeren, og da vi kom til London, var det opplagt hva jeg ville se. Mine kjære venninner delte ikke akkurat min oppfatning av hva som bør ses i London, så de sendte meg alene til the Bridge, selv om jeg er beryktet for min elendige stedsans. Men jeg klarte meg fint jeg, og da jeg møtte igjen de andre noen timer senere, var jeg antageligvis omtrent så lykkelig som jeg noen gang har vært. Jeg fikk naturlig nok ikke sett noen kamp, men har store planer om å få med meg en av årets desemberkamper :D

Vi ses :)

It's funny how you find you enjoy your life, when you're happy to be alive!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 08 Okt, 2009 23:44 

Hei! Malin her, 20 år og kommer fra den lille, velkjente byen Verdal :D Og nei, jeg er desverre ikke lottomillionær, hadde jeg vært det hadde jeg bodd i London :o Jeg har vært blå i hele mitt liv og er det for evig og alltid. Er veldig glad i Chelsea og er min far evig takknemlig for å ha videreført sin interesse over på meg. Har desverre aldri vært på brua, men satser stort på å ta turen dit i år :P Ellers er jeg veldig glad i musikk, spiller selv en god del gitar. Er også veldig glad i å tegne når anledningen byr seg. Jeg jobber som barnehage assistent og trives med det :) men nok om meg, vi snakkes!

Keep the blue flag flying high!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 14 Okt, 2009 23:45 
Brukerens avatar

Er ikke så ny, men jeg har aldri vært noe skikkelig aktiv på forumet noe jeg tenkte jeg skulle starte med. Så jeg kan starte med en liten intro om meg :D

Hei, mitt navn er Christian og jeg er fra Stavanger, jeg har heid på Chelsea siden 1998 (7år på den tiden).

Begynte å heie på Chelsea på grunnlage av 4 ting:

1) De begynte på C
2) De hadde Dennis Wise
3) De var blå
4) Broren min heide på Liverpool og heie på ManU kom ikke på tale.

I dag topper Chelsea listen min over ting jeg bryr meg om.

For å sette ting i perspektiv så var jeg fullt ut kledd med Chelsea drakt (autoglass), Chelsea shorts, blåe sokker og et stort Chelsea-flagg når vi spilte mot Viking FK på Stavanger Stadion å tapte 4-2. Jeg skrek og grein når jeg så favorittlage mitt tape mot lokallaget Viking. Etter et helvette av en kamp hvor jeg satt midt i Viking fansen å gren mens voksne menn koste seg over min lidelse, så var det verste forsatt i vente. Skoledagen etter en søvnløs natt så var forsatt noen av det verste i vente. En gjeng med ManU,Liverpool,Arsenal og Viking supportere sto samlet og ventet på meg når jeg kom inn i skolegården, de stormet rundt meg å starte med drittslengingen og som ikke det var nokk så var alle læreren etter å få slengt ifra seg en kommentar til meg ettersom alle visste jeg var Chelsea-supporter.

Den dag i dag så er jeg svært takknemlig for disse dagene ettersom de skapt et bånd med Chelsea som aldri kommer til å bli brutt (Ikke at jeg forsatt er sur for tapet).

En liten ting til, jeg har ikke noe imot at folk hopper på Chelsea ettersom de har blitt et av de store lagene men jeg har noe imot folk som hopper av i motgang, for det er motgangen så skaper bånd mellom deg og laget etter min mening. Ikke at medgang er noe dårlig :D

Carefree, wherever we may be,
We are the famous CFC,
And we don't give a f**k,
Whoever you may be,
'Cos we are the famous CFC...

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 03 Nov, 2009 15:20 
Brukerens avatar

AoYume skrev:
Kjersti her. 19 år gammel jente fra Odalen, et lite sted de færreste har hørt om, men bor for øyeblikket i Oslo.

Jeg har hørt om det! Til og med vært der!! Var på et Mc-treff i sommer da noen kompiser av meg hadde en spillejobb der ;)

Om meg, så heter jeg Mathias, kommer fra Kolbotn, like utenfor Oslo. Har selv vært fan siden Flo sine dager, og han var nok årsaken til at forholdet startet. Er idag 20, nærmer meg 21, og har flyttet på meg til Bergen for å studere Juss. Var aktiv her inne en stund, før jeg fikk en pc som av en eller annen grunn ikke klarte å logge seg inn her :S Men nå er ikke det lenger noe problem :D Ellers er laget her i Norge LSK, vet ikke om så veldig mange her som støtter meg der, men noen er det ihvertfall. Har også et godt øye til Follo, det lokale laget som er tilbake i 1. divisjon etter to år nede :D
Jeg prøver å få sett alle chelseakamper året gjennom, og prøver for tiden å dra rævva mi ned på fotballpuben i bergen for å se med felles troende :)
Elsker nedoverski om vintern(Hvorfor i all verden valgte jeg bergen? :P ) Trener også mye, for tiden styrke, innebandy, roing osv. Fotball har jeg ikke spilt på en stund, da jeg etterhvert gikk lei når jeg nesten kun hadde vært med å tape i 3-4 år. Ikke verdens beste lag med andre ord :P

P.S. Til deg som skrev at Romans første sesong var den første topp3 plasseringen til chelsea med en andre plass, så er det feil, da vi kom på 3. i manus trippel sesong ;)

Twitter @KongMathias
What a man. What an absolute diamond of a footballer.
The critics, the haters, they cannot touch Frank Lampard now. Not
after last night. Not after that penalty. He won, they lost. He stood
tall, they skulked in the background.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Des, 2009 00:22 

Jeg heter Anette, er 22 år og bor i Skien. Jeg studerer til vanlig, og har en deltidsjobb.

Jeg fikk interesse for Chelsea gjennom faren og broren min, og har fulgt de i ca 10 år, men har blitt mye mer ivrig etterhvert som jeg har blitt eldre. Favorittspilleren min er John Terry.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Des, 2009 14:11 
Brukerens avatar

Hei jeg heter Sjur Oskar 11 år og kommer fra Oslo .
Begynte å bli fan første serierunde 04-05 Chelsea v Man Utd Min far holdt jo med Man utd Så jeg valgte Chelsea

neste runde så jeg på tabbelen De lå på favorittallet mitt nå er favoriit tallet mitt 7 var noe annet da

jeg begynte å like CFC delvis pga
DE VAR BLÅ
De hadde Lampard , Terry og Drogba spillere som min far ikke hadde sansen +Robben som nesten gikk til United.
+Mourinho som min far ikke likte pga de slo ut united i CL 03-04

“Winning is not a sometime thing, it is an all the time thing. You don’t do things right once in a while, you do them right all the time.”
Chelsea fan siden Søndag 15. August 2004

PSN id : sokocfc

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 04 Feb, 2010 22:35 
Brukerens avatar

Dersom noen har interesse så kan jeg fortele om meg:

Jeg heter Ole er -83 modell fra stavanger. Nå bosatt på Tananger.

Chelsea ble min store kjærlighet ved en tilfeldighet.
Jeg satt nede på gutterommet å spilte CM-noenognitti:) (til dere som er litt yngre var CM forgjengeren til dagens footballmanager)
Der hadde jeg en plakat av Erland Johnsen. denne plakaten faktisk http://www.sporting-heroes.net/files_fo ... 3_NF_L.jpg
Når jeg fant ut at han måtte barbere seg 2 ganger om dagen fra han var 14 år gammel, begynte jeg å følge mer med han. Så tok jeg me meg min tremenning til naboen for å se Chelsea spille, Zola storspilte og det var ingen vei tilbake. Og gjett om jeg har vært glad for det.

Ellers har det vært rart å være chelsea fan i stavanger for en møter jo aldri noen andre, men nå begynner det å bli mange av oss.

Har ellers en hund som er oppkalt etter datteren til Frank Lapard, Luna, rasen skjemmes jeg av med tanke på navnet, manchester terrier.

.:Carefree:.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 05 Feb, 2010 13:20 

Kim, 19 år, fra Ålesund
(føler jeg må legge til at jeg er jente:) Flytta fra Nederland da jeg var 6 år,
så er så fornorska som det går an egentlig:P
Har vel vært fan en del år nå og er forsatt like hekta<3
Skal på brua 27. Februar! Chelsea - Man. City.. Gleder meg:)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 17 Feb, 2010 19:50 
Brukerens avatar

Jonas, 15 år og er bosatt i mosjøen,
har vært holdt med de blå i ganske mange år nå, men har nesten nettop registrert meg på forumet her.
er en av veldig få suportere i området. ble suporter etter å ha spilt fifa 2003 eller 2004 husker ikke helt.
står keeper på fotballaget Halsøy. skal på brua mot aston villa 27 mars, blir sykt morro

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 21 Feb, 2010 14:26 
Brukerens avatar

Heisann! Thomas er navnet og kommer fra et lite sted noen kilometer utenfor Trondheim. Fritiden går med på trening, PC, FIFA, TV og generell fotball-titting. Har også en blogg som jeg er utrolig fornøyd med. Ta en titt innom! Link!
Favorittmusikken er MUSE, Coldplay, Keane, Dire Straits, Kurt Nilsen og Röyksopp!

Har vært medlem av supporterklubben til Manchester United siden 2002. Er også stor fan av Real Madrid og Rosenborg. Favorittspilleren er selvfølgelig Cristiano Ronaldo. Har også sansen for Higuaín, Casillas, Essien, Drogba, Asenjo, Lloris og Ronaldinho.

Er ute etter fotballdiskusjon. Lover å oppføre meg pent fordi om jeg ikke er fan av Chelsea. De er beundringsverdig for deres lag og historie, men er desverre ikke laget mitt. :)

www.RMCDF.com

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 21 Feb, 2010 15:40 
Brukerens avatar

MrSpartacus skrev:
Heisann! Thomas er navnet og kommer fra et lite sted noen kilometer utenfor Trondheim. Fritiden går med på trening, PC, FIFA, TV og generell fotball-titting. Har også en blogg som jeg er utrolig fornøyd med. Ta en titt innom! Link!
Favorittmusikken er MUSE, Coldplay, Keane, Dire Straits, Kurt Nilsen og Röyksopp!

Har vært medlem av supporterklubben til Manchester United siden 2002. Er også stor fan av Real Madrid og Rosenborg. Favorittspilleren er selvfølgelig Cristiano Ronaldo. Har også sansen for Higuaín, Casillas, Essien, Drogba, Asenjo, Lloris og Ronaldinho.

Er ute etter fotballdiskusjon. Lover å oppføre meg pent fordi om jeg ikke er fan av Chelsea. De er beundringsverdig for deres lag og historie, men er desverre ikke laget mitt. :)

Synes det er fint at noen vil komme her og diskutere saklig og objektivt, men dette forumet er for Chelsea supportere. Søker du diskusjon kan du melde deg inn på vgd feks. Vet ikke hvordan retningslinjene er på fremmedsupportere er her inne, men tror ikke dere er ønsket.

God does not support Chelsea, but he wore the No.25 shirt for seven years

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 21 Feb, 2010 21:28 
Brukerens avatar

Æsj, også.. Jaja, respekterer det.. Takk for meg..:(

www.RMCDF.com

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 22 Feb, 2010 00:26 

Lampen skrev:
MrSpartacus skrev:

Synes det er fint at noen vil komme her og diskutere saklig og objektivt, men dette forumet er for Chelsea supportere. Søker du diskusjon kan du melde deg inn på vgd feks. Vet ikke hvordan retningslinjene er på fremmedsupportere er her inne, men tror ikke dere er ønsket.

ehh, vet at vi har en Liverpool supporter her inne, uten at det er noen problem.

Så vidt jeg vet er alle velkomne så lenge de ikke lager bråk :)

twitter: @JensMunthe

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 22 Feb, 2010 00:58 
Brukerens avatar

Er helt enig med deg Jenspm. Bare hyggelig å krydre litt med andre supportere enn chelsea-supportere her inne. Er jo ikke noe poeng i å jage folk på dør her! Synes jeg var dårlig av Lampen. Hadde det vært faktum at vi ikke ønsker andre enn chelsea-supportere her inne burde du uansett ha overlatt dette til en admin!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 22 Feb, 2010 01:58 
Brukerens avatar

tobeck skrev:
Er helt enig med deg Jenspm. Bare hyggelig å krydre litt med andre supportere enn chelsea-supportere her inne. Er jo ikke noe poeng i å jage folk på dør her! Synes jeg var dårlig av Lampen. Hadde det vært faktum at vi ikke ønsker andre enn chelsea-supportere her inne burde du uansett ha overlatt dette til en admin!

Nei for all del, det var ikke ment på en stygg måte, lett og misforstå når man leser. Hva man sier har ca 18 betydning for budskapet, hvor kroppspråk er 67% Tonefall har 15% og hva man faktisk sier er 18 %. Så ikke noen totalslaktning av meg takk. Men trodde det var slik at forumet var ment for Chelsea supportere. Vi må bare passe oss så dette ikke blir vgd.

God does not support Chelsea, but he wore the No.25 shirt for seven years

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 22 Feb, 2010 03:30 
Brukerens avatar
Moderator

Me har ikkje nokon regler om at andre supportere ikkje kan registrera seg her. Så lenge dei er saklige får dei lov til å skriva her, men så fort det går over til å bare bli provosering, er vegen kort ut igjen.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 134 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: