Dato/klokkeslett: Tor 19 Sep, 2019 21:06

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 134 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Presentasjonstråden
InnleggSkrevet: Man 22 Feb, 2010 23:35 
Brukerens avatar

Lampen skrev:
tobeck skrev:
Er helt enig med deg Jenspm. Bare hyggelig å krydre litt med andre supportere enn chelsea-supportere her inne. Er jo ikke noe poeng i å jage folk på dør her! Synes jeg var dårlig av Lampen. Hadde det vært faktum at vi ikke ønsker andre enn chelsea-supportere her inne burde du uansett ha overlatt dette til en admin!

Nei for all del, det var ikke ment på en stygg måte, lett og misforstå når man leser. Hva man sier har ca 18 betydning for budskapet, hvor kroppspråk er 67% Tonefall har 15% og hva man faktisk sier er 18 %. Så ikke noen totalslaktning av meg takk. Men trodde det var slik at forumet var ment for Chelsea supportere. Vi må bare passe oss så dette ikke blir vgd.

Siden du er klar over dette bør du også klare å uttrykke deg på en slik måte, skritlig, at det forstås slik det menes.

Enough off-topic, her er alle saklige mennesker velkomne. :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 10 Mar, 2010 22:22 
Brukerens avatar

Hei, heter Jonas og blir 13 i November.
Fra ku-byen (Lyngdal,Vest-Agder) noe som gjør at Start er laget i Norge :)
Chelsea fan siden jeg var 7 og vært i London en gang (Chelsea 4-0 Wolves,Spurs 9-1 Wigan og Chelsea 2 1-2 Birmingham 2)
Eneste (''virkelige'') Chelsea-fan på skolen og har noen kjepphøye United supportere, dagens-lavliggende Liverpool supportere og 1 Arsenal supporter i klassen, så blitt litt mobbing men det har senket seg :)

Hva var London før 10.Mars.1905?
-Bullshit

Ny bruker: TheKing

Sist endret av Chelseajonas den Ons 30 Jun, 2010 16:39, endret 2 ganger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 07 Mai, 2010 13:24 
Brukerens avatar

Hei!. Jeg er en 15 år gammel gutt fra Lofoten. Er Bodø/glimt og Chelsea supporter.
Er på aspmyra annenhver helg og på "brua" har jeg vært en gang.( Chelsea - Blackburn 2007). På fritiden spiller jeg mye fotball og fm.

Glenn 2903 er bedre en meg i Fifa 11

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 12 Mai, 2010 00:22 
Brukerens avatar

Velkommen til forumet :) Jeg er fra Bodø så det er godt å høre at du heier på to bra lag. ;)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 18 Mai, 2010 15:44 
Brukerens avatar

Får vel slenge meg på her jeg også da. :)
Heter Bendik (tro det eller ei), er 15 år og kommer fra et lite sted ingen har hørt om som heter Stadlandet. Begynte å holde med Chelsea etter en kamp jeg så som 7-åring, da jeg ble helt fascinert av ferdighetene til Gianfranco Zola. Det hjelpte også at Chelsea spilte i så flotte blå drakter. Er den eneste Chelsea-supporteren her jeg bor, men det bryr jeg meg ikke så veldig mye om, siden veldig få følger med på fotball i det hele tatt og de fleste bare holder med Manchester United fordi at "de er best". Skal på brua for første gang til høsten og gleder meg naturligvis veldig til det.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 18 Jun, 2010 19:48 
Brukerens avatar

Hei Chelsea venner :D Jeg er 11år og bor ett sted i Trøndelag.

Jeg har vært med Chelsea i 3 år nå. Favorittspillerene mine er: Essien, Lampard og Skjelbred. Jeg liker Chelsea best så kommer Rosenborg på andre.

Chelsea

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 12 Aug, 2010 22:42 
Brukerens avatar

Var sikker på jeg hadde vært innom tråden her og presantert meg, men det var muligens en lignende tråd…

Jeg er i de glade tredve årene og kommer fra norges moralske hovedstad, Bergen. Har i de siste årene vært bosatt i Stoke, halvannen time nord for Londonfor å kunne følge Chelsea på nærmt hold. Far tok meg med til Stamford Bridge i ’94 og siden har Chelsea vært laget for meg i England. Det at en av mine personlige favoritter Tore Andre Flo gikk dit i ’97 og at jeg hadde gleden av å se han score hat-trick i min andre kamp på White hart lane styrket også forholdet til klubben.

Som brukernavnet mitt tilsier så er/var Dennis Wise min største helt og en av grunnene til at jeg ble solgt i 94. Erland Johnsen (som sonet karantene når jeg så dem) ble kåret til årets spiller den sesongen. Noe som føltes stort for en felles nordmann.

Chelsea har de senere årene blitt mer en livstil enn en hobby.

We know what we are! Champions of England! We know what we are!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 19 Aug, 2010 04:55 
Brukerens avatar

Mitt navn er Kristian, 20 år fra Kverneland, landsbyen kjent (eller ukjent?) for verdens største plogproduksjon, haha=) Forøvrig rett utenfor Bryne og Sandnes i Rogaland.

Har vært stolt Chelseasupporter siden midten av 90-tallet. Hadde ingen valg når det kom til valg av lag, da min far har vært Chelseafan siden midten av 60-tallet. Han og 3 søsken valgte hver sitt lag, henholdsvis Chelsea, Leeds, Manchester United og Liverpool. Er sjeleglad for at valget hans falt på Chelsea!

Som liten skilte jeg meg ut med å heie på Chelsea, noe jeg elsket. Jeg kjente ingen som heiet på Chelsea, og jeg likte ikke å "go with the flow", slik som alle de andre som bare valgte Liverpool, Arsenal og Manchester United en og alene fordi de var på topp av ligaen. Jeg har stor respekt for folk som velger mindre lag å heie på! Dette gjelder og for oss som heiet på Chelsea før Abramovich, men dette er nok et litt betent tema her inne, så jeg lar den ligge=)

Favorittspillerene min har alltid vært Desailly, Zola og Grønkjær, og spillere av nyere dato som Lampard og Terry (selvfølgelig). Jeg har sett Chelsea ved tre anledniger, Viking - Chelsea i 2002, Middlesbourogh - Chelsea på høsten i 2007 og Chelsea - Fulham nå i vinter. Er stolt over at jeg har sett Zola i aksjon, tross et flaut tap mot Viking.. (hvor jeg forøvrig har sesongkort)

Spiller fotball på Figgjo i 4.div som ving. Bjarne Berntsen trente oss her forleden, hvor han sammelignet meg med Grønkjær :D Har også drevet med friidrett, men dette blei lagt til side til fordel for fotballen.

Utenom fotballen så er jeg en massiv musikkfan, der AC/DC er en stor lidenskap (derav nicket). Ellers hører jeg mye på Skid Row, Airbourne, Metallica, og mange andre mer og mindre kjente band.

Er ikke så aktiv her enda, men har vært medlem noen år uten altfor mye aktivitet=)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 19 Aug, 2010 12:30 

Hei. Morten, 19 år fra Oslo her. Vært ivrig Chelsea-fan siden 2001, da vi ble slått av Arsenal i Fa-Cup finalen 2-0. Har vært på Stamford Bridge to ganger, en helt sinnsyk opplevelse i 2009 mot Stoke, da vi lå under 0-1 til det 88 min og vant 2-1 på overtid. Fantastiske scener som aldri vil glemmes. Den andre gangen var jeg ikke like heldig, med 2-4 tap for City, men vi fikk ihvertfall møt Marcel Desailly. Er også oppslukt av Fantasy Premier League, og målet i år er å vinne CSN ligaen, der jeg endte på 3 plass i fjor. Har også prøvd meg et par ganger på Sidesporet, men der slipper de ikke folk inn under 20 år. Da syns jeg Belfry var et mye vennligere og hyggeligere sted å være.
Yes, det var vel alt. :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 29 Sep, 2010 16:15 
Brukerens avatar
Skribent

Mitt navn er Glenn, 15 år og bor i Borge i Lofoten.
Fritia mi går til handball, fotball, PS3, Chelsea og Tromsø IL...
Jeg har dessverre ikke vært på brua til nå, men har som mål at i løpet av dette og neste år skal jeg dra til Stamford Bridge iallfall 1 gang.

Siden jeg bor i Lofoten er det ikke så stor Chelsea fanskare, men jeg og noen kompiser "bruker" å samle oss å se storkamper hos en av oss. Sist var kampen mot City på lørdag som dessverre ikke endte så alt for bra. I tillegg er jeg med på manager spillene på TV2.no.

Favorittspillere: Nå for tida er det Kalou, Essien, Alex og Ivanovic.
Beste minne: Mitt beste minne må være 4-4 kampen mot Liverpool i CL i 2009 og spesielt Alex frisparkmål.
Verste minne: Det verste må være straffebommen til Terry i Moskva mot ManUtd.

Go For It!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 29 Sep, 2010 19:59 
Brukerens avatar

Jeg heter Jonas, 13 år og bor i Lyngdal
(tidligere bruker: TheKing)

Favorittlag: Chelsea (så klart ;) ), Start og Nottingham Forest (Chelsea mest da )

Vært på brua en gang, Chelsea sin hjemmeseier nr 1000 (se signatur ;))

Favoritt spillere er Lampard,Malouda og McEachran (siden jeg så han på Griffin Park for 10 månder siden)

Skal over å se Chelsea-United, blir da hjemmedrakta med McEachran og bortedrakta med Malouda

Ønsker å bli advokat når jeg blir stor :)
Jeg har såogsi blitt mobba for hver minste ting

Spesielt:

1. Jeg er Chelsea-fan
2. Vi hadde griser en sommer
3. Jeg blir plaga med det som skjedde i 2008, alle kommer å spør meg og legger lapper med ''Hva skjedde i 2008?''
4. Blir kalt Josnas
5. Hva som skjedde i 2010 (Chelsea røyk mot Newcastle, faktisk noen Liverpool supportere som sier at de røyk ut med vilje mot Northampton, lol)

21-24.nov.09 [Chelsea 4-0 Wolves] [Spurs 9-1 Wigan] [Chelsea Reserves 1-2 Birmingham R]

6-10. apr.12 [Chelsea 2-1 Wigan] [Arsenal 1-0 Man City] [Crystal Palace 0-2 Southampton] [Fulham 1-1 Chelsea]

1-5.okt.14 [Arsenal 4-1 Galatasaray] [Aston Villa 0-2 Man City] [Chelsea 2-0 Arsenal]

Drømmeturer!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 12 Okt, 2010 13:48 

Jeg heter Lasse er 27 år og kommer fra en plass som heter meløy.

Da jeg var mindre var min beste venn United fan. sånn skikkelig irriterende United fan som er utrolig trangsynt og gav dommern skylda om de tapte hver gang. uansett.. Det var da jeg begynt å se og heie på Chelsea, de hadde god kontroll på United før i tiden også ;)

Selv om jeg hadde fulgt med Chelsea og kalte meg Chelsea fan mange år før var det spesielt kampen mot Liverpool i FA cupen i 1997 som gjorde meg til ihugga Chelsea fan. Liverpool ledet 2-0 til pause og Mark Hughes ble kastet innpå og snudde kampen 2-4. Den kampen glemmer jeg aldri!

InnleggSkrevet: Ons 13 Okt, 2010 17:36 
Brukerens avatar

TheKing skrev:

Er det dama di du har på bildet ditt eller??

Tippekonk vinner 2010-11!

Chelsea 2-1 Fulham | Fulham 0-0 Chelsea | Chelsea 0-0 København | Chelsea 2-0 Man City
28. desember 2009 | 14. februar 2011 | 16. mars 2011 | 20. mars 2011
I was there!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 20 Okt, 2010 16:08 
Brukerens avatar

Jeg heter Mats, er fra Bergen og er født i 1995 :)
Da jeg var fem år valgte jeg Chelsea da min far er Liverpool fan og min bror United fan, så lurte jeg lenge på hvilket av de to lagene jeg skulle holde med, da jeg plutselig gjorde det mest geniale i hele mitt liv, fant ut jeg ville holde med et lag med blå drakter. Jeg fant frem tekst-tv på NRK1 på 241, gikk nedover fra førsteplass og spurte fra lag til lag hvem som hadde blå drakter, da jeg kom til sjetteplass fant jeg Chelsea, så jeg bestemte meg for å følge dem videre! :P Takk gud Everton ikke lå over Chelsea på den tiden!

That's a team, gentlemen
and either we heal now, as a team,
or we will die as individuals.
That's football guys.
That's all it is.
Now, whattaya gonna do?

- Al Pacino

Sist endret av Leftwing den Søn 25 Sep, 2011 23:33, endret 6 ganger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 21 Okt, 2010 15:25 
Brukerens avatar

Ballack13 skrev:
TheKing skrev:

Er det dama di du har på bildet ditt eller??

Seff -.-

21-24.nov.09 [Chelsea 4-0 Wolves] [Spurs 9-1 Wigan] [Chelsea Reserves 1-2 Birmingham R]

6-10. apr.12 [Chelsea 2-1 Wigan] [Arsenal 1-0 Man City] [Crystal Palace 0-2 Southampton] [Fulham 1-1 Chelsea]

1-5.okt.14 [Arsenal 4-1 Galatasaray] [Aston Villa 0-2 Man City] [Chelsea 2-0 Arsenal]

Drømmeturer!

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 23 Okt, 2010 00:30 
Brukerens avatar

TheKing skrev:

Favorittlag: Chelsea (så klart ;) ), Start og Nottingham Forest (Chelsea mest da )

Vært på brua en gang, Chelsea sin hjemmeseier nr 1000 (se signatur ;))

Favoritt spillere er Lampard,Malouda og McEachran (siden jeg så han på Griffin Park for 10 månder siden)

Skal over å se Chelsea-United, blir da hjemmedrakta med McEachran og bortedrakta med Malouda

Ønsker å bli advokat når jeg blir stor :)
Jeg har såogsi blitt mobba for hver minste ting

Spesielt:

1. Jeg er Chelsea-fan
2. Vi hadde griser en sommer
3. Jeg blir plaga med det som skjedde i 2008, alle kommer å spør meg og legger lapper med ''Hva skjedde i 2008?''
4. Blir kalt Josnas
5. Hva som skjedde i 2010 (Chelsea røyk mot Newcastle, faktisk noen Liverpool supportere som sier at de røyk ut med vilje mot Northampton, lol)

Da har du fryktelig mye og mobbe andre Arsenal, United og Liverpool fans for!

Og ikke tenk på de små dumme tingene Chelsea har gjort der, men tenk heller på alt det store denne klubben har gjort, for det er det langt flere ting av!

That's a team, gentlemen
and either we heal now, as a team,
or we will die as individuals.
That's football guys.
That's all it is.
Now, whattaya gonna do?

- Al Pacino

Sist endret av Leftwing den Søn 25 Sep, 2011 23:30, endret 2 ganger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 28 Nov, 2010 12:42 

Hei. 15 år og lever på skoletrygd. :roll:

@hobbersten

Sist endret av hobberst den Søn 02 Okt, 2011 13:53, endret 2 ganger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 28 Nov, 2010 14:15 
Brukerens avatar

Lars Frederic
23år
Student ved Høgskolen i Oslo
Fan siden 1995.
Sett tre kamper på brua, mot Middlesborough(98), Blackburn(00) og Birmingham (03)
Interesser: sykling, fotball, vintersport, foto, friluftsliv

Favorittspillere gjennom tidene: Vialli og Poyet
Favorittspiller nå: Malouda
Beste live-minne på brua: Hatrick av Gudjohnsen mot Birmingham i 2003.

Chelsea FC og Lillestrøm SK siden fødselen

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 03 Jan, 2011 12:00 
Brukerens avatar

Herlig å se at verden ikke bare består av pre-pubertale Manchester United- og Liverpool-fans. :)

Jeg heter da Stian og er 18 år. Jeg har holdt med Chelsea siden jeg begynte å interessere meg for engelsk fotball for ca. 2-3 år siden, men har allerede begynt å kjenne følelser overfor klubbens prestasjoner.

Pålogget
InnleggSkrevet: Søn 30 Jan, 2011 01:03 

Hei, jeg heter hussain og er en gutt på 16 år og bor i oslo. spille fotball på høyt nivå på skeid og har hatt prøvespill hos chelsea,bolton og fullham og satser høyt. har vært chelsea fan i 3-4 år nå og elsker dem bare mer og mer

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 01 Feb, 2011 03:14 
Brukerens avatar

Marius Johnsen
26 år
Fan siden 1992 - Alle andre på skolen var ManUnited fans, var en hard oppvekst!
Kommer fra Arendal

PC og Fotball er mine interesser.

Favorittspiller gjennom tidene: Leboeuf. For noen sklitaklinger og straffer!
Favorittspiller nå: Ivanovic
Beste Chelsea-minne: 5-0 mot United i 99/00

Hyggelig å møte dere!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 02 Feb, 2011 00:59 
Brukerens avatar

Velkommen :D Jeg kjenner meg igjen i at resten av saueflokken var rød men en idiotisk fugl eller en patetisk djevel på brystet! Men sånt blir det mannfolk av, de røde pusekattene plager ikke meg.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 03 Feb, 2011 22:07 
Brukerens avatar

Hei, jeg heter Vegard og blir 13 år om noen måneder i skrivende stund.

Favorittspiller(e):
Frank Lampard
John Terry
Petr Cech

Interesser:
Fotball
Dataspill
Andre sporter

Har sett fem premier league kamper.
Bare TO er Chelsea dessverre.
Har sett:
Chelsea-Stoke 7-0 25. april
Man Utd-Sunderland 2-0 26. des
Stoke-Fulham 0-2 28.des
Chelsea-Bolton 1-0 29.des
Liverpool-Bolton 2-1 1. jan

Min familie og jeg bodde i Liverpool under de fire kampene som står sist.
Hele Familien er Liverpool supportere så har blitt mobbet litt innen fotball.
Var litt deilig da torres kom!!!
Faktisk er flest av vennene mine Chelsea supportere, men det fins noen idioter som heier på Man Utd.

KTBFFH <3

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 03 Feb, 2011 23:49 
Brukerens avatar

AtotheK skrev:
Velkommen :D Jeg kjenner meg igjen i at resten av saueflokken var rød men en idiotisk fugl eller en patetisk djevel på brystet! Men sånt blir det mannfolk av, de røde pusekattene plager ikke meg.

Det stemmer! Mannfolk går ikke i rødt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 04 Feb, 2011 00:02 

Heter Stian, 24 år.
Chelsea supporter siden 99/00.
Interesse: Fotball, snowboard, data og familien (har en sønn på 2år)
Favorittspiller(e) : Terry , Lampard og en fremtidig McEachran!

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 134 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: