Dato/klokkeslett: Ons 24 Jul, 2019 11:17

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 10 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Floyd Mayweather vs Conor McGregor
InnleggSkrevet: Fre 25 Aug, 2017 00:04 
Brukerens avatar
Site Admin

Jeg tok en tur innom norsk tipping for å se om det var noen lettjente penger å hente
https://www.norsk-tipping.no/sport/lang ... tID=623088

Dessverre så må man satse voldsomt høyt om det skal bli noe penger av det. Satser man 500kr, kan man kun tjene 100kr på Mayweather.

Jeg tipper at dette er en kamp som går mye penere for seg enn tidligere kamper Mayweather har hatt. Mayweather har også en lav KO-prosent. Pengepremien på Mayweather på decision er så mye lavere enn de andre alternativene, at det frister ikke å være med på dette.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Floyd Mayweather vs Conor McGregor
InnleggSkrevet: Fre 25 Aug, 2017 09:21 
Brukerens avatar

Floyd på desicion ligger vel til 3.50-3.75, noe som er overaskende høyt. Floyd har ikke boxet på lenge og kommer til å bruke noen runder på å "finne rytmen", samtidig som Conor er vant til å bli truffet av slag med mindre hansker og tåler mye så tror jeg fort dette kan gå til desicion.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 25 Aug, 2017 09:58 
Brukerens avatar
Site Admin

Jeg tror ikke Floyd Mayweather kommer til å ha noe problem med å finne rytmen. Han har brukt lang tid på å forberede seg, mange timer sparring med noen av de beste sparringpartnerne man kan finne. I boksing har man gjerne et halvt år på å forberede seg til en spesifikk kamp, mens i fotball er det kun et par dager.

Jeg tenker at McGregor står for en umulig oppgave, ikke bare fordi han kommer fra MMA, men også stilen hans. Det er mye rette linjer, stor avstand, inn og ut med lav guard. Spinning-teknikker og særlig spark er en stor del av stilen hans, mens i boksing er ikke en gang spinning backfist lov.

Mayweather er en mester i å bruke vinkler, han er god på å sloss på innsiden - noe som er helt fremmed for McGregor. Å sloss i clinch i MMA er noe helt annet. Mayweather er også en counter puncher, veldig teknisk og taktisk av seg og da tviler jeg på at noen "jeg er tøffere enn deg"-taktikk kommer til å funke ;) McGregor fremstår som veldig enkel sammenliknet med Juan Manuel Marquez og Manny Pacquiao som Mayweather har møtt tidligere.

Men om du tror McGregor har en god sjanse, så gir det veldig høy utbetaling å satse på han.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 25 Aug, 2017 11:00 
Brukerens avatar

Jeg har absolutt 0% trua på Conor. Jeg tror det er mer sannsynlig at vi rykker ned og Liverpool vinner serien enn at Conor vinner denne kampen. Har i flere måneder diskutert med hjernevaska Mcgregor fans men har gitt opp de siste ukene da hjernevaskingen er på grensa til skummelt. At det går an å tru på så mye bullshit en person forteller er ganske skremmende.

Det jeg mente var at Floyd kommer til å ta dette som en showkamp og bare leke med Conor i 12 runder. Selvfølgelig kan han ende kampen tidligere, men 3.75 (Unibet) i odds på at Floyd vinner på desicion er ikke så alt for dårlig. Kommer også til å legge noen kroner på at Floyd vinner i 2. runde.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 25 Aug, 2017 12:05 
Brukerens avatar

Gleder meg til Mayweather skal møte Conor i MMA-buret. For det er vel bare rett og rimelig å kreve en returkamp der.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 27 Aug, 2017 02:43 

Helt enig med VinjeJR der. Dette er en showkamp og Floyd kommer til å leke med, og ha full kontroll på, Conor i minst 7-8 runder. Jeg tror det er viktig at publikum får det de har betalt for, og at Floyd derfor ikke avgjør dette i løpet av de første rundene.

Blir litt som da Lennox Lewis lekte med Mike Tyson, som på den tiden var en sinnssykt stor kamp. Lewis kunne lett ha knocket Tyson i løpet av 3-4 runder, men ventet til den 8. Sannsynligvis for å gi publikum valuta for pengene.

Men i motsetning til Lewis-Tyson, som var svært underholdende og som hadde høy kvalitet og sportslig verdi, har Mayweather-Conor null sportslig verdi. Det er sirkus helt uten innhold. Mayweather er en av tidenes beste boksere pound to pound, mens Conor ikke er i nærheten av å i det hele tatt være en bokser.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 27 Aug, 2017 13:53 
Brukerens avatar
Site Admin

Mike Tyson var over the top kort tid etter at han sparket Kevin Rooney og signerte for Don King, 13-14 år før Lewis. Lewis var en tragisk affære der Tyson var helt ferdig karrieremessig og så etter kun nen siste store lønningsdagen. Null sportslig og underholdningsmessig verdi. Det som var underholdning var oppkjøringen der Tyson blant annet bet Lewis i leggen og skulle spise ungene hans.

McGregor og Mayweather var som ventet plankekjøring for Mayweather. Media gir McGregor alt for mye kred. Mayweather spilte kun forsvar de første 6,5 rundene. Guarden oppe, masse parrys og unnvikende bevegelser. Satte McGregor på defensiven med det samme han faket angrep. Han kunne gå med guarden oppe og presse McGregor bakover. Det er ikke så rart at McGregor er foran på poeng når det er kun han som slår. Fra runde 6,5 begynner Mayweather å sloss tilbake, men aldri før det første minuttet er unnagjort i hver runde. I runde 9 er McGregor så sliten at han sjangler. Dommer stopper kampen i runde 10 da McGregor er ikke i stand til å svare eller forsvare seg mot angrepene til Mayweather.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 27 Aug, 2017 13:56 
Brukerens avatar

Returoppgjøret går i MMA-buret. Eller er du chickenshit, Mayweather?

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 27 Aug, 2017 14:00 
Brukerens avatar
Site Admin

AtotheK skrev:
Returoppgjøret går i MMA-buret. Eller er du chickenshit, Mayweather?

:lol: Skal det bli interessant må McGregor gjøre som Mayweather. Spille kun forsvar til halve kampen er unnagjort og så ta Mayweather to school 8)

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 29 Aug, 2017 20:07 

Du kan vel ikke mene at Lewis-Tyson hadde null sportslig verdi? Lewis i sin prime og en motivert Tyson som faktisk så ut som en bokser. Vant første runden gjorde han også. Har sett den kampen tre ganger, tror jeg. Kjempehunderholdning og bra kvalitet. Lewis var i sin livs form, og uten tvil den beste tungvektsbokseren i sin generasjon.

Uansett, poenget mitt var at Lewis lett kunne knocket Tyson på et mye tidligere tidspunkt, men min hypotese er at han ikke gjorde det for å gi kampen større kredibiliteten samt å for å gi tilskuerne valuta for pengene, akkurat som i McGregor-Mayweather.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 10 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: