Dato/klokkeslett: Tir 10 Des, 2019 15:41

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: Hvorfor ble du supporter av "din favoritt klubb" ?
InnleggSkrevet: Lør 01 Jun, 2013 13:11 

Var på barneskolen. De fleste holdt med Solskjær, men jeg likte Tore André Flo bedre. Det var det :P er ihvertfall strålende fornøyd med det i dag :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 24 Jul, 2013 23:26 
Brukerens avatar
Moderator

Alt begynte med at vennene mine ville at jeg skulle begynne å følge et fotballag og de ville ha meg til å bli Manchester United fan. Men jeg hadde null fotballinteresse og jeg valgte ikke å følge med på noe fotball, før Champions League finalen i 2008 der Manchester United møtte Chelsea. Alle drev å pratet om kampen og da valgte jeg av min nysgjerrighet å sette meg ned den kvelden og se kampen. Istedenfor å støtte Manchester United valgte jeg heller å støtte Chelsea og jeg sa til alle at jeg håpet at de skulle vinne for å være imot dem. Fotballreglene forstod jeg ikke mye av, men jeg satt fortsatt nervøs og håpet inderlig at Chelsea skulle vinne imens jeg så kampen. Etter Terry-missen syntes jeg så synd på hele laget siden de var så nære å vinne, så jeg valgte å se rundt på nettet hva som skjedde i ettertid.

Etter den kvelden begynte jeg å følge med mer på Chelsea og jeg begynte å se på andre Chelsea-kamper. Siden det har min kjærlighet for Chelsea vokst mer og mer. Den dag i dag, 5 år etter at jeg så min første Chelsea-kamp, elsker jeg Chelsea Football Club av hele mitt hjertet og støtter de gjennom tykt og tynt. :mrgreen:

ʜɪsʀɪᴇɴ | ᴅʀᴀᴋᴛᴇʀ
ᴠɪᴋᴀɴ
ʀ ʙʟ sɪɴ 21. ɪ 2008

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 29 Jul, 2013 22:27 
Brukerens avatar

Var vell Mai/Juni 2007 (var 7 år, 1.klasse)og læreren sa at framover den uken måtte vi ta med gymtøy i gymtimene (før det måtte vi ikke), og jeg ville kjøpe en fotballdrakt selvom jeg ikke var interessert i fotball, og da hadde faren min kjøpt en blå drakt hvor det stod Samsung mobile (det var sponsoren, jeg lå merke til, fordi jeg hadde en Samsung PC). Senere sa mange fotballinteresserte at det var et lag som het Chelsea, og så begynte jeg å "heie" på laget, selvom jeg ikke visste om spillerne (jeg visste bare hvem Lampard og Drogba var), men da jeg begynte i 3 klasse begynte jeg å følge med på fotball, og heiet veldig på Chelsea Fc,Mange sa at jeg snakka bare om Chelsea, og ertet meg ved å si at "Chelsea suger". Nå heier jeg på Chelsea veldig, og følger mye mer. Første Chelsea kampen jeg så på tv var 2. Kvartfinale mot et lag jeg ikke kommer på i 2008 i CL.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 16 Okt, 2013 20:05 
Brukerens avatar

Ble nok det i 1989 da jeg hva fem år. Å takke være en far som tok hele familien, på tur til London å Chelsea kamp. Så da hva saken enkel!

Joakim.edvinho.Johansen

Twitter:edvinho
og CSNJoakim

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 29 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet