Dato/klokkeslett: Man 22 Jul, 2019 13:37

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: PUBER i forbindelse med kamper
InnleggSkrevet: Ons 11 Mar, 2015 17:39 
Brukerens avatar
Styremedlem

Mange har etterlyst informasjon om puber som anbefales før Chelsea kamper. Det har aldri vært så mange som reiser over for å følge Chelsea som det er nå, og antallet bare øker og øker for hver måned som går. Like sant som at det er mange folk som reiser, så er det mange forskjellige ønsker hva kommer til puber. Hva skal puben ha av drikke? Hva skal den ha av stemning? Hvordan skal den se ut? og hvor skal den ligge ifht Stamford Bridge?

Denne siden kan brukes dersom du har en pub du ønsker å tipse om, men IKKE la det bli en diskusjonsside. Legg inn tips eller les, men vi trenger ikke 20 innlegg med forskjellige meninger om de forskjellige stedene.

Styret i CSN vil legge ut noen anbefalinger, som bygger på både samarbeid som er inngått og anbefalinger fra styremedlemmer;

1) FOX & PHEASANT
Puben ligger i 1 Billing Road, ikke mange meterene fra Stamford Bridge. Dette er en "offisiell CSN pub" som vil si at du ved fremvisning av Medlemskort fra CSN vil få komme inn uansett om puben egentlig er full.
Nettside; http://www.foxandpheasant-chelsea.co.uk/

2) THE ATLAS
Denne puben er drevet av en Norsk dame, og ligger i 16 Seagrave Road, som er en sidegate fra Lillie Road i West Brompton. Gå ut fra West Brompton undergrunn, ta til venstre og følg veien til du kommer til puben The Prince of Wales. Ta sidegaten som går til venstre og følg den 100 meter.
Nettside; http://www.theatlaspub.co.uk/

3) FINBOROUGH ARMS
Denne puben finner du omtrent midt mellom Earls Court og Fulham Broadway. Ligger i 118 Finborough Road. Ikke langt å gå til Stamford Bridge.
Nettside; http://www.finborougharms.co.uk/

Blackbird som mange Nordmenn har brukt som et utgangspunkt kampdager har blitt en "bortepub" i det siste, og anbefales derfor ikke på kampdager. Mange samles dog der i løpet av helgen utenom kampdagen fremdeles, og dersom du bor i Earls Court området så har de en meget god frokost/lunsj der.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: PUBER i forbindelse med kamper
InnleggSkrevet: Tor 16 Apr, 2015 10:13 
Brukerens avatar

Et godt alternativ, i alle fall når det er varmt nok til å være ute, er The White Horse i Parsons Green. Denne puben er faktisk kåret til Londons beste, Fra Parson Green tube station går du til høyre ut fra stasjonen og har puben når du kommer til parken. Det tar bare 7 min. å gå til SB, og for meg er det viktig at denne puben serverer øl i glass hele tia. Har uteservering, god grillmat. Vi er mange fra CSN som har vært der.

http://www.whitehorsesw6.com/

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 18 Jul, 2015 00:15 
Brukerens avatar

Imperial Arms i Lillie Road. Meget liten pub med godt trøkk.
Brogans, Fullham Broadway. God stemning, stor pub, litt mer turister. Kort avstand

"What an absolute diamond of a footballer. The critics, the haters, they cannot touch Frank Lampard now."

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 08 Jan, 2016 05:13 
Brukerens avatar

Imperial Arms er visst lagt ned nå dessverre. Ihvertfall etter hva jeg kan lese på nettet

Har det dukket opp noen nye puber denne sesongen der det er noe trøkk før kampen?

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 09 Jan, 2016 23:25 
Brukerens avatar
Styremedlem

zolaforever skrev:
Imperial Arms er visst lagt ned nå dessverre. Ihvertfall etter hva jeg kan lese på nettet

Har det dukket opp noen nye puber denne sesongen der det er noe trøkk før kampen?

Det stemmer dessverre at Imperial Arms er lagt ned. Hele kvartalet der skal bygges om, så Prince of Wales forsvinner nok snart også.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 16 Feb, 2016 13:40 
Brukerens avatar

Har også lest, og hørt fra engelskmenn i London at Imperial Arms er stengt ned, men har fortsatt et håp i og med at jeg hørte at den var stengt samme helgen som var jeg var der, i mai 2014.

Det er flere puber med navn Imperial Arms i London , og de som jeg kjenner til har kort avstand til hverandre.

Den jeg mener, i Lillie Road er denne:

https://www.google.no/search?espv=2&biw ... mFLqvvM%3A

"What an absolute diamond of a footballer. The critics, the haters, they cannot touch Frank Lampard now."

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 11 Jul, 2016 12:59 
Brukerens avatar

Brogans er blitt en del av en irsk sportspubkjede. McGerrigans eller noe sånt.

*** mvh Tore T aka Cross Eyed Newt ***

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 30 Nov, 2017 22:37 
Brukerens avatar

Skal over nå til helgen. Fikk dessverre ikke billetter til kampen, men lurer på om det er noen som har tips til steder hvor det foregår synging og er litt trøkk før kamp. Jeg har sett meg ut White Horse, men for dere som er mer lokalkjent enn meg finnes det kanskje noen bedre?

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 01 Des, 2017 15:24 
Brukerens avatar

Er jo tidlig kamp. De fleste av oss nordmenn treffes på Atlas pub. Dei skal visst åpne 10 lørdag morgen hvis jeg ikke tar helt feil

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 01 Des, 2017 15:29 
Brukerens avatar

Fox and pheasant er stengt også en stund nå. Snakket med Alf (asiater som jobbet der) på Fulham broadway pub før Swansea kampen. Han fortalte at Ben eieren bare plutselig solgte stedet. Han visste ingenting om det før det var solgt.
Ben fortalte meg at han kom til å stenge når de begynner å bygge ny stadion pga lite kunder i den perioden.
Har alltid besøkt den puben og rart at ette 20 år så kan jeg ikke besøke den puben mer. Merkelig følelse for å si det mildt

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 01 Des, 2017 16:02 

En pussig pub, Fox and Pheasant. Sånn generelt sett ganske lite innbydende og trivelig, for å si det mildt. Ville nok snudd i døre ganske fort på en vanlig dag.

Men ikke på kampdag. Alltid fylt til randen med supportere, og så ha de jo denne fine bakgården da - som er det klart beste med denne puben. God plass, ikke minst til røykerne. Men inne er det som sagt ikke særlig hjemmekoselig nei.

Og så har de Abbots Ale der. Jeg liker Ale, men første gang jeg smakte det var vi tre stykker som alle lurte på om det var noe galt med drikken. Smakte rart. Etter det har jeg kjøpt en pint Abbots Ale hver gang jeg har vært innom puben. Nå smaker det ikke like rart lenger, mest løvetann og blomster-eng. Så det blir mindre og mindre "skjemt", men riktig godt blir det visst aldri for nå har jeg holdt på i 6-7 år, 2-3 ganger i året.....

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Des, 2017 15:45 
Brukerens avatar

Ale smaker piss. Helt dødt :)

Synd det stedet er stengt. Jeg liker meg veldig godt der før og etter kamp. Som nevnt er bakgården glimrende.
De grilla noen satans gode hjemmelagde hamburgere sist jeg var der.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Jan, 2019 20:38 
Brukerens avatar

Bumper denne her! Hvor bør vi dra for god stemning på kampdag? Takk for svar

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 14 Jan, 2019 19:33 
Brukerens avatar

Det er forferdelig lite puber der det er mye liv. Flere er nå lagt ned også ELK bar f eks som kunne ha bra liv til tider. Du får ikke den skikkelige stemningen før kamp lenger syns jeg. Savne så inni h....So Bar at eg har ikke ord

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 14 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: