Dato/klokkeslett: Fre 13 Des, 2019 12:34

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 17 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: [Avkreftet] Henrikh Mkhitaryan
InnleggSkrevet: Søn 24 Des, 2017 17:45 

Lite spilletid, angivelig aktuell for utlån/salg i januar. Har gjort det greit i den grad han har spilt kamper for Man Utd. Var meget god i Dortmund.

I en tid der vi skriker etter noen som kan hjelpe Hazard med det offensive, kan dette være en løsning? Må ærlig si at jeg ikke fotfølger denne spilleren, så her treng det mer input.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
 Innleggets emne: Re: Henrikh Mkhitaryan
InnleggSkrevet: Søn 24 Des, 2017 17:53 
Brukerens avatar

Er vi linket?

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 25 Des, 2017 20:13 
Brukerens avatar

Nei takk..

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 26 Des, 2017 13:14 

Ingen linking nei. Bare rykter om en spiller som er på vei bort.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 26 Des, 2017 23:30 
Brukerens avatar

Om vi skulle hentet noen fra united måtte det vært Martial eller Rashford, mkhteiriraian styrker oss ikke på noen måte?

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 27 Des, 2017 00:20 

Samme skjedde jo med Kagawa, storspilte for Dortmund i flere sesonger men floppet totalt i United. Så er det selvsagt nesten umulig å vite hva dette skyldtes, men i Kagawa sitt tilfelle så ble han pussig nok brukt veldig mye på venstrekanten i United. Pussig, fordi han spilte sentralt i Dortmund. Det kan virke som om han har blomstret noe etter at han returnerte til Dortmund, men ikke til sitt gamle og meget gode nivå.

Mkhitaryan har vært mye skadet i United, usikker på hvorfor han ikke klarer å overbevise nå. Kanskje han brukes feil, ikke passer inn i Mourinhos defensive spillestil, hvem vet.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 27 Des, 2017 15:40 
Brukerens avatar

Fulham Road skrev:
Mkhitaryan har vært mye skadet i United, usikker på hvorfor han ikke klarer å overbevise nå. Kanskje han brukes feil, ikke passer inn i Mourinhos defensive spillestil, hvem vet.

Eller er det rett og slett bare Mourinho sin feil? ;). Slike spillere som Henrikh, Hazard og Martial er spillere som må ha selvtillit og ikke minst humør for at det skal flyte optimalt offansivt. Martial var knallgod under Van Gaal, men har vært en skygge av seg selv i snart 2 sesonger nå... Mourinho sin behandling med å vise at han ikke har tillit til spillerne sine gjenspeiler seg på banen. Mourinho har mistet det helt de siste årene! Behandlingen av Mata og Mkhitaryan er også hinnsides. De har jo vær sin mnd der Mourinho bestemmer at de er gode nok, mens den andre er horribel og ikke fortjener noe :P haha

Mkhitaryan kunne vært en bra signering som en slags erstatter for Fabregas. Men dette er hipp som happ for min del og det er vell heller ingen rykter enda, men for all del en knallgod spiller som kom med helt vanvittige tall på målpoengene!

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 27 Des, 2017 15:48 

Må si meg enig i at Mourinho virker å ha mistet det. Det vi hører fra den kanten er unnskyldninger, klager påspillere og dommere samt nedsettende uttalelser om andre. Slik har han forsåvidt vært lenge, men nå evner han ikke engang å få resultater etter å ha brukt 3 mrd på halvannen sesong. Et trist skue må man dessverre si om vår game helt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 27 Des, 2017 16:10 
Brukerens avatar

Enig med dere. Bare se hvordan Mourinho kom på kanten med Hazard i vår fiasko sesong og hvordan de nå ikke engang hilser på hverandre.

Sist endret av nikosidis den Ons 27 Des, 2017 16:11, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 27 Des, 2017 16:17 
Brukerens avatar

Godt skrevet Emil. + 1 fra meg.

Problemet til M.U er kanskje, hvem er manager alternativet for de?

Mkhitaryan er en spennende spiller men ville forundre meg mye hvis han kom til Chelsea. Snakk om kroken på døra for de hvis han blir braksuksess hos oss. Spillere går irriterende nok fra oss til dem men andre veien tror jeg ikke skjer. Eneste lille mulighet er ved en byttehandel tror jeg.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 27 Des, 2017 17:08 

Kan vi innføre som prinsipp at vi ikke henter spillere som ikke har innfridd i United?

Når spillere ikke klarer å tilpasse seg Premier League i andre klubber, er det lite som tilsier at de skal klare det i Chelsea.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 27 Des, 2017 17:33 
Brukerens avatar

Det mener jeg blir litt lite nyansert, 5Times. Det er mye som skal klaffe for at en spillers overgang skal bli en urokkelig suksess. Jeg tror det ofte handler lite om å tilpasse seg Premier League, og heller at spillere kommer inn i nye systemer med trenere og lagkamerater de ikke nødvendigvis passer inn i. Det så vi et prakteksempel på med Mata under Mourinho. Vår desidert - udiskutabelt - beste spiller de to foregående sesongene, falt helt ut av laget under Jose. Dette var en spiller med typ 55 målpoeng sesongen før. Det samme med de Bruyne som ikke fikk tillit under samme mann, og som gikk videre til å dominere Bundesliga og nå én av Premier Leagues beste spillere.

Manchester City har vist at selv med ligaens minst fysiske lag så klarer de å dominere motstandere. Det er nok en rekke av de spillerne som ikke nødvendigvis hadde prestert like godt i Contes system - uten at de er dårligere av den årsak.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 27 Des, 2017 17:50 

De Bruyne er jeg overbevist om hadde slått gjennom hos oss dersom han bare hadde fått sjansen. Det fikk han ikke, han spilte tre kamper for oss. Mkhitaryan har spilt i United i en og en halv sesong nå, så sammenligningen blir ikke representativ.

Selvsagt kan han slå gjennom hos oss, men bruk heller 400 mill på en spiller som presterer i PL, alternativt en spiller som ikke har prøvd seg i PL, enn på en spiller som har prøvd seg i PL, men som ikke har innfridd. Rimelig logisk og rimelig enkel risikoanalyse.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 27 Des, 2017 20:06 
Brukerens avatar

Selvsagt er sammenlikningen representativ for poenget mitt. Den underbygger påstanden min om at spillere av kvalitet kan "falle ut" med trenere, og ikke passer inn (Oscar ble prioritert). Det var åpenbart for de fleste at toppnivået til de Bruyne var enormt. Det viste han i preseason. Det finnes flere årsaker til at de Bruyne dro enn at han ikke akklimatiserte seg til ligaen. Jeg snakker naturligvis ikke utelukkende om Mkhitaryan - som jeg forøvrig ikke ønsker i Chelsea. Det jeg skulle frem til var uansett at selv om en spiller ikke klarer å karve seg til førstelagspill i klubb A, så betyr det ikke dermed at han er ubrukelig for resten av alfabetet i ligaen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 27 Des, 2017 21:10 

Mkhitaryan har 40 kamper i PL for United uten å overbevise. Han har fått prøve seg. Dét er poenget og dét må vektlegges i vurderingen av han.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 27 Des, 2017 23:48 
Brukerens avatar

Mhki har da vært god i svært mange av kampene.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 28 Des, 2017 00:12 

Veldig lett nå selvsagt å si at «alle» så at de Bruine ville bli en av de virkelig store, nå har vi jo fasiten. Husker jeg så ham i sesongpremieren et år, var på Brua da, mener det var mot Hull men ikke sikker. Vi vant 2-0, Lampard scoret det andre med en kanon fra langt hold. Det første scoret Oscar, etter en genial pasning fra de Bruine mellom beina på en motstander.

Der og da var han god, men han fikk ikke mange sjangser allikevel. Andre spillere ble satset på. Og så ble han solgt, angivelig fordi han maste så for å få spille. I ettertid fremstår selvsagt salget som en megatabbe, men når det skjedde var det ikke like selvsagt at han skulle bli så god som han er blitt.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 17 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter: