Dato/klokkeslett: Man 09 Des, 2019 23:48

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 76 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [Overgang] Emerson Palmieri
InnleggSkrevet: Man 29 Jan, 2018 22:54 
Brukerens avatar

Vinje: Todelt årsak til at han ikke har spilt, tror jeg. Én er selvsagt at han har vært skadet, men to - og en vesentlig årsak - er jo at Kolarov har levert en kjempesesong for Roma så langt. Ikke lett å danke ham ut av laget når forutsetningene er som så.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 09:58 
Brukerens avatar

Palmieris styrke ligger også i det defensive. Han har knapt mål eller målgivende for Roma...

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 11:16 
Brukerens avatar

Huff da. Jeg håpet vi skulle få en komplett spiller. Det betyr altså en motsettning av Alonso.
Får håpe han kan utvikle seg til å bli mer offensiv da.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 11:24 
Brukerens avatar

Palmieris statistikk tilsier ikke at han mangler noe offensivt? Å måle det i assist/mål blir snevert. Han var på høyde med Sandro på antall sjanser skapt (langt mer enn Alonso). Første gangen jeg hører at noen mener han er en defensive back.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 12:18 
Brukerens avatar

https://weaintgotnohistory.sbnation.com ... ing-report

Når vi spiller med vingbacker MÅ de bidra med assist og mål.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 12:49 
Brukerens avatar

Selvsagt. Som sagt, statistikken hans tilsier at han skaper flere sjanser, og treffer på flere crossere enn Alonso. Klarer han å videreføre denne statistikken til PL så følger naturligvis assistene.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 13:05 
Brukerens avatar

Bernt skrev:
Selvsagt. Som sagt, statistikken hans tilsier at han skaper flere sjanser, og treffer på flere crossere enn Alonso. Klarer han å videreføre denne statistikken til PL så følger naturligvis assistene.

Jeg har ingen formening om kvalitetene til Palmieri, men om det stemmer at han scorer høyt på skapte sjanser så er en meget positiv lesning. Når jeg vet han spiller i en 4er bak(mer begrenset offansivt) og at besitter bra med tempo så tror jeg han kommer til å skape enda flere sjanser som wingback der han får mere rom. Da kommer også Assistene og målene. Krysser fingrene for at vi endelig får en back som kan utfordre 1v1.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 13:24 
Brukerens avatar

Merkelig at han kun har en målgivende dersom han har så høy treffprosent på crosserne sine.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 13:26 
Brukerens avatar

Statistikken må vel være feil, da. Finnes jo ingen annen forklaring.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 13:27 
Brukerens avatar

PL emil: +1

Veldig, veldig enig. Jeg tror mange av de har skaffet oss kommer til å ta stegene fremover i Chelsea og til slutt bli stjernespillere med mye høyere verdi. Dette har vi gjort i lang tid og er ofte de som blir de beste, og ikke minst de vi er mest stolt av.
Jeg synes også lite om å bagatellisere mål mot antatt dårligere motstand. Er faktisk ofte der det er vanskelig å få hull på byllen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 13:52 
Brukerens avatar

PL emil skrev:
Vi kan mene mye om Batsman, men ingen kan ta fra ham hans evne til å score. Så vil noen hevde at det er mot dritt-lag osv. Er det det? Og om, vi trenger jo scoringer mot dritt-lag også, eller? Arsenal er i ferd med å lande Aubameyang fra Dortmund, hele avtalen står visst nok på at Chelsea blir enige med Arsenal om et lån/kjøp av Giroud, og at Dortmund blir enige med Chelsea om et lån av Batsman? Om tilfelle mener jeg at vi må beholde Batsman for å unngå å bidra til styrking av en direkte konkurrent. Vi lever greit med Batsman til sommeren, han kommer til å score, og det selv om han ikke passer Conte/Chelsea sitt spill.

Du har ikke fått med deg at vi liker å forsterke konkurrenter du eller? Vi ender vel opp med å gjøre Arsenal en tjeneste her, etter at salget av Cech ikke hjalp dem nok.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 15:23 
Brukerens avatar

Vet ikke helt hvorfor du blander inn hvordan sesongen vår har gått oppi dette, for jeg har ikke antydet at vi har gjort det noe dårlig, ei heller har jeg sagt at verken Matic eller United har hatt noe kanonsesong.

Jeg bare påpeker at styret vårt ved flere anledninger har tatt avgjørelser som har styrket en konkurrent. Klubben/Conte virker så bestemt på å kaste Michy på dør at de med glede gjør det selv om det egentlig bare ender opp med å styrke Arsenal.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 22:08 

Ser bilder av Emerson med drakt nå rett rundt hjørne før det er offentlig vel

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 22:10 
Brukerens avatar

Bilde

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 22:12 
Brukerens avatar

Ganske utrolig at vi nå har kjøpt den femte spilleren på vei tilbake fra skade på to vinduer...

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 23:53 
Brukerens avatar

Da var han klar. Spennende. Jeg stoler på kubbens avgjørelser. Virkelig på tide Alonso får litt hjelp og ikke minst konkurranse om plassen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 30 Jan, 2018 23:57 
Brukerens avatar

Chelsea har operert bortimot maksimalt i dette vinduet. Fått inn to, i dagens marked, særs rimelige og relativt unge spillere, begge har evner og kapasitet til å bli nyttige i mange sesonger framover. Stor honnør til klubbens styre.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Jan, 2018 00:19 

Vinje_jr skrev:
PL emil skrev:
Vi kan mene mye om Batsman, men ingen kan ta fra ham hans evne til å score. Så vil noen hevde at det er mot dritt-lag osv. Er det det? Og om, vi trenger jo scoringer mot dritt-lag også, eller? Arsenal er i ferd med å lande Aubameyang fra Dortmund, hele avtalen står visst nok på at Chelsea blir enige med Arsenal om et lån/kjøp av Giroud, og at Dortmund blir enige med Chelsea om et lån av Batsman? Om tilfelle mener jeg at vi må beholde Batsman for å unngå å bidra til styrking av en direkte konkurrent. Vi lever greit med Batsman til sommeren, han kommer til å score, og det selv om han ikke passer Conte/Chelsea sitt spill.

Du har ikke fått med deg at vi liker å forsterke konkurrenter du eller? Vi ender vel opp med å gjøre Arsenal en tjeneste her, etter at salget av Cech ikke hjalp dem nok.

Her er jeg uenig, jeg mener vi ikke kan holde igjen Batshuayi-utlånet og som en konsekvens ikke lande Giroud. Hele Chelsea, inkludert Conte, skriker etter ny spiss som passer inn i systemet.

Arsenal er ingen konkurrent denne sesongen, og hvis de ikke lander Aubameyang dette vinduet, gjør de det i det neste.

Nå er Bats sikret spilletid i en klubb som passer han samtidig som vi lander en spiss som forsterker oss. Vinn-vinn.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Jan, 2018 00:40 

Deilig og få han på plass i en posisjon der Alonso har vell egentlig aldri har hatt konkuranse blir spennende og se om han må ha 2 mnder for og komme inn i laget eller at han blir brukt direkte nå på mandag evt cup .

Nå mangler vi bare en spiss som passer laget vårt så ser ting bra ut iforhold til og komme innenfor topp 4 og evt langt i Fa cup.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: [#33] Emerson Palmieri
InnleggSkrevet: Ons 31 Jan, 2018 09:18 
Brukerens avatar

Kjapp LWB som kan spille på høyre. Ser bra ut på YouTube, som det heter. Gode stats også.

Potensielt varp. Skaden reduserer prisen. Han går rett inn i ACL-gjengen vi har i klubben, som faktisk er anført av Azpilicueta.

Pluss at han har italiensk pass og ønsker å spille for den italienske landslaget. Ble tatt ut rett før skaden inntraff, så ikke rukket å representere Azzurri. Ennå.

Og som Bernt påpeker; Kan spille CL.

Åpenbart en Conte-signering.

Sist endret av Martin den Ons 31 Jan, 2018 10:07, endret 1 gang

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Jan, 2018 09:32 
Brukerens avatar

Også en spiller som kan spille CL for oss, mener jeg?

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Jan, 2018 09:56 
Brukerens avatar

Stemmer det. Fy faen for et røkk han har. Veldig bra kjøp virker det som. Roma fansen ikke happy for salget :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Jan, 2018 10:19 

Roald skrev:
Chelsea har operert bortimot maksimalt i dette vinduet. Fått inn to, i dagens marked, særs rimelige og relativt unge spillere, begge har evner og kapasitet til å bli nyttige i mange sesonger framover. Stor honnør til klubbens styre.

Enig. Tror jeg. Det kommer jo selvsagt an på hvordan de presterer fremover, og det finner vi vel neppe ut før neste sesong da begge har vært skadeplaget og derfor trenger tid på å spille seg inn i laget. Forventer ikke veldig mye fra Barkley eller Palmieri denne sesongen, men begge er unge spillere med spennende potensiale så på sikt er det mulig klubben har gjort to kanonkjøp.

Men skulle gjerne hatt noen som kan styrke oss resten av sesongen også, så da får vi håpe man kommer i mål i dag med en god spiss.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Jan, 2018 10:54 
Brukerens avatar

PL emil skrev:
Vinje_jr skrev:
Vet ikke helt hvorfor du blander inn hvordan sesongen vår har gått oppi dette, for jeg har ikke antydet at vi har gjort det noe dårlig, ei heller har jeg sagt at verken Matic eller United har hatt noe kanonsesong.

Jeg bare påpeker at styret vårt ved flere anledninger har tatt avgjørelser som har styrket en konkurrent. Klubben/Conte virker så bestemt på å kaste Michy på dør at de med glede gjør det selv om det egentlig bare ender opp med å styrke Arsenal.

Derav for meg relevans å vise til Matic/United, og selvsagt da Arsenals tabellplassering, i år og ifjor.

Så du mener Uniteds prestasjon og Arsenal sin tabellplassering faller kun på prestasjonene til Matic og Cech? Begge to styrket sin nye klubb, om ikke mye så solgte vi fortsatt to gode spillere i to posisjoner de sårt trengte forsterkninger i. Det samme kan sies om Sturridge som nesten var med å skyte Liverpool til seriemesterskap.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 31 Jan, 2018 10:55 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
Ganske utrolig at vi nå har kjøpt den femte spilleren på vei tilbake fra skade på to vinduer...

Og 4 av dem er i bestefall gode nok til å sitte på benken.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 76 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: