Dato/klokkeslett: Fre 13 Des, 2019 13:34

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 88 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [Overgang] Robert Lewandowski
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 11:40 

Lewa hadde vært en drømmesignering for 3-4 år siden. En av mine desidetfavorittspisser de siste 5 årene.
Kan fortsatt vise seg bedre enn Morata og Giroud, men er litt bekymret for at han kanskje ser på dette som et steg på vei til å pensjonere seg.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 11:47 

Ikke ment som en klage, så ta det rolig, men det kan bli mange topicer her på forumet om det skal opprettes en ny hver eneste gang en agent klarer å overbevise en såkalt "journalist" om å skrive enda mer møl for å fremme sin egen spiller. Dette som av mange kalles "rykter" er jo i 99% av tilfellene kun det rene pølsevev, sludder og vås, skrevet enten av idioter som tar seg betalt av agentene eller såkalte "journalister" i The Sun og "Goal" som lever av å stadig finne på nye "rykter" som folk skal klikke på så de tjener noen reklamekroner.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 11:52 
Brukerens avatar

Sånn sett er det langt bedre å sprenge banken for en Icardi. Man har jo også spillere som Griezmann og Dybala som skårer mye mål, men neppe kan være spydspissen i et Chelsealag. Som høyre angriper/ving derimot kunne det vært interessant, tenk dere Hazard, Morata/Giroud, Dybala/Griezmann.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 12:31 
Brukerens avatar

Fulham Road skrev:
Ikke ment som en klage, så ta det rolig, men det kan bli mange topicer her på forumet om det skal opprettes en ny hver eneste gang en agent klarer å overbevise en såkalt "journalist" om å skrive enda mer møl for å fremme sin egen spiller. Dette som av mange kalles "rykter" er jo i 99% av tilfellene kun det rene pølsevev, sludder og vås, skrevet enten av idioter som tar seg betalt av agentene eller såkalte "journalister" i The Sun og "Goal" som lever av å stadig finne på nye "rykter" som folk skal klikke på så de tjener noen reklamekroner.

Nå heter jo siden rykter da...

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 15:47 
Brukerens avatar

Fulham Road skrev:

Merkelig å skrive i denne tråden all den er 6 år gammel. For øvrig er det lite annet enn rykter og/eller signeringer rundt CFC de neste 3 månedene, så jeg ser lite galt i at folk oppretter en tråd dersom det er et rykte de ønsker å diskutere, eller viderefører en gammel tråd dersom det dukker opp et nytt rykte rundt en allerede debattert spiller.

Avlogget
 Innleggets emne: Re: [Rykte] Robert Lewandowski
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 16:04 
Brukerens avatar

kimandre84 skrev:
På de 10 siste seriekampene har han nå hatt mål eller assist i alle av de, utenom borte mot Bayern.
19 mål på 23 kamper, aka alt for dyr. Syntes ikke vi skal betale over 200mil for han, selvom han sikkert er verdt det i kroner og øre, men ikke verdt det for at vi skal benke Lukaku og Ba. Hvis dere skjønte den ;P

comtrend skrev:
Jeg tviler på at han kommer til å koste så mye som 200mil, selvom han er verdt det og litt til. Fortsetter Ba i samme sporet som han gjort de siste kampene så er det absolutt verdt å benke han til fordel for en Lewandowski/Lukaku kombinasjon.

Ellefsen skrev:
Lewandowski blir flopp end of story.

morsomt å lese tilbake i denne tråden. Tenk om vi kunne fått Lewandowski for 200 mill NOK tilbake i 2013...

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 23 Mai, 2018 16:56 
Brukerens avatar

Det er bare sånn at klassespisser ikke gror på trær. Om vi har et par spillere på 30 ser jeg også som positivt. Viktigste spillere er på den plassen. Kom gjerne med noe yngre som er ledig, eller mulig å få tak i, men ikke noe ungt og lovende ala Morata. Får vi ikke noe av kjent kaliber inn på spissplassen blir fort nok en sesong vi skal slite med CL plass.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 30 Mai, 2018 11:23 
Brukerens avatar

Neste stoppested for Lewandowski?

https://www.tv2.no/sport/9887428/

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 30 Mai, 2018 11:28 

Veldig usikker på om han er rett mann å bruke så mye penger på. Har en følelse av at vi har sett det beste av han.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 30 Mai, 2018 14:53 
Brukerens avatar

Forstår ikke at folk klarer å si nei til Lewandowski. Han er verdens beste spiss og fortsatt under 30. Har minst 3-4 gode år igjen.

Prisen tror jeg heller ikke blir så stiv som folk tror. Når en spiller åpenlyst ber om å få dra, samtidig som han nærmer seg 30 blir ikke prisen så høy som man tror. Jeg tipper rundt 60-70m (samme vi ga for Morata), da sier jeg uten tvil JA TAKK.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 30 Mai, 2018 14:54 
Brukerens avatar

Vinje_jr skrev:
Forstår ikke at folk klarer å si nei til Lewandowski. Han er verdens beste spiss og fortsatt under 30. Har minst 3-4 gode år igjen.

Prisen tror jeg heller ikke blir så stiv som folk tror. Når en spiller åpenlyst ber om å få dra, samtidig som han nærmer seg 30 blir ikke prisen så høy som man tror. Jeg tipper rundt 60-70m (samme vi ga for Morata), da sier jeg uten tvil JA TAKK.

+ 1

Ikke noe å lure på. Det at han er bedre enn f.eks Kane er jeg ikke enig i men han er der oppe.
Hvem andre er det å få tak i?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 31 Mai, 2018 10:57 

Dette er sannsynligvis kun et stunt iscenesatt av agenten hans for å få opp lønna. I så måte har de lært av agentene til bl.a. Ramos, Ronaldo og Bale som alle har gjort/er i ferd med å gjøre samme øvelsen; sett ut et rykte om at man er misfornøyd og vurderer klubbskifte og så kommer klubben med noen kroner ekstra i lønningsposen og alt er vel og bra igjen. I mellomtiden har diskusjonene rast på alle mulige fora om hvem som skal kjøpe.

Slår sjelden feil.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 01 Jun, 2018 12:54 
Brukerens avatar

Ja takk! Selg Batsu til Dortmund for 40-50 så er en god del betalt. Lewandowski, Morata og Giroud er en grei trio.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 88 innlegg ]  Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 3 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: