Dato/klokkeslett: Lør 14 Des, 2019 05:47

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 1046 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: SOMMERVINDUET 2018
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 10:27 
Brukerens avatar

Luiz er heldigvis tilbake. Vi har nå mange å velge mellom på midtbanen. Jeg håper Giroud holder seg skadefri, for på topp har vi trolig et problem. Kanskje Odoi kan spille på topp?
Dette ser bedre ut enn forrige sesong men Pool ser enda bedre ut.
Jeg tipper faktisk Pool som seriemester denne sesongen. Everton og Ars får vi se. ManU kommer nok til å slite. Tot blir vel som de har vært de siste sesongene. Litt opp og ned. Jeg tror vi kan klare 3 plass.
Får vi ikke CL plass ryker Hazard og sikkert Sarri også. Da er det full krise.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 10:58 
Brukerens avatar

Luiz har aldri vært stabilt verdensklasse i en 4er, det var i en 3er han var på sitt beste. Nå har han slitt med en skade i halvannet år og begynner å dra på årene, så dessverre ser jeg ikke på det som at han «endelig» er tilbake.

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 11:03 

Den eneste jeg ser for meg som kan omskoleres til spiss med hell er Hazard. CHO blir det for brutalt å forvente at skal klare å krige mot stopperne i PL i en alder av 17 år.

Men hva med Michy? Om han blir bør vi vel kunne forvente litt av han etter sesongen hans i Tyskland?

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 11:37 
Brukerens avatar

EvenW skrev:
Posta en artikkel fra Sky sports i går der Merson gir karakter til klubbene og dems overgangsvindu. Skriver det samme der. At Chelsea kan miste Kante og Hazard mot slutten om Real plutselig selger Modric.

For det første. Tror han virkelig Modric kvitter seg med Modric når de har sluppet Kovacic? Og det mest åpenbare... Ja Chelsea selger to av sine største stjerner når dem ikke har mulighet til og hente inn erstattere?

For en komplett idiot. Og sånne folk jobber i en av verdens største sportskanaler..

Jaja langt utenom hva tråden handler om. Måtte bare få det ut :D haha

Ellers er jeg ganske fornøyd med vinduet. Når man tenker hvordan ting så ut ved starten. Holdt på våre klart beste spillere. Courtois var jeg aldri særlig fan av. Folk som ikke vil være her kan bare dra for min del. Kepa virker som en helt annen type. Kovacic er fantastisk. Det viktigste er jo at han kan hjelpe oss DENNE sesongen. Og kampen om CL plass.

Folk snakker om at det er krise at vi ikke har noe "option to buy" i kontrakten. Og at vi hjelper Real Madrid. Men virkelig.... De er jo ikke en direkte rival en gang. Må se på hvor mye han evt kan hjelpe oss denne sesongen. En sesong som blir ekstremt viktig for Sarri og Chelsea. 2 av de 3 siste sesongene utenfor CL er ikke bra nok.

Litt skeptisk til Luiz i en 4er. Var krise før. Skjønner ikke hva som plutselig skal ha forandret seg i det tilfelle men.

Håper virkelig det satses på Emerson og ikke Alonso på vb. Livredd hver gang han møter en ving med litt tempo. Og det kommer til skje betydelig flere ganger denne sesongen enn under Conte.

Nja. Nå er det noen medier som melder at Modric selv har sagt at han ønsker en overgang til Milan. Ikke en unaturlig overgang for han. Den siste i hans karriere i Europa mest sannsynlig. Dette er selvfølgelig veldig dårlig nytt for oss med tanke på å få tak i Kovasic på permanent basis. Det som kan være en kjempefordel for oss i denne avtalen er om Kovasic virkelig finner seg til rette, blir satset på og har klokkertro på prosjektet. Da mener jeg det bør være en stor mulighet for at han vil pushe igjennom en overgang til oss.

Jeg er usikker på om folk er klar over hvor bra dette overgangsvinduet er.

Sarri, Zola inn på trenersiden sammen med assistenter som Sarri har plukket og som relaterer seg til hans system.

Jorginho, Kepa, Kovasic. Dette er verdensklassesigneringer og alle vil etter alle solemerker være perfekt for fotballen vi ønsker å spille.

I tillegg ser det ut til, enn så lenge, at vi greide å holde på Hazard, Kante og Willian.

Om vi i tillegg får unna litt brask (Drinkwater blir vanskelig nå som det engelske vinduet er stengt), mener jeg klubben har gjort en helt fantastisk jobb og fortjener mye skryt!

Husk at både Jorginho og Kovasic var spillere City var trygge på å hente, men som endte hos oss. De er mestre og storfavoritter til kommende sesong, samt har store muligheter i CL, som vi ikke har.

Kepa var keeperen som skulle hjelpe Real med å dominere europeisk toppfotball. At den overgangen er så dyr er bare pisspreik. Ja, 71 mill £ er isolert sett mye, men Cortouis nye kontrakt på 300.000£ i uka er sikker 2-3 ganger mer enn hva Kepa har. Trekker vi i fra de 35 mill £ vi fikk for Cortouis og setter dette i et 7-årsperspektiv (som er lengden på kontrakten til Kepa) kommer vi faktisk ut av dette rimeligere enn om vi hadde holdt Cortouis i samme periode. Vi får også en keeper som er 4 år yngre og som passer mye bedre i et spillende lag enn Cortouis. Jeg mener dette er en helt fantastisk signering for oss! Cortouis kan forresten fucke off med den kyssingen av logoen og flørtingen til Hazard. Han eksisterer ikke for meg lenger (måtte bare få sagt det ;))

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 12:10 

Jeg er ganske tilfreds med den stallen vi har nå må jeg si, hadde ønsket med noe nytt på topp men får bare krysse fingrene for at Morata får en god start og den selvtilliten som behøves. Evnen har har utvilsomt, det gjelder bare å få det frem i full blomst. Svikter han så har vi jo Giroud, virker som Batman skal til Valencia men det er vel ikke i boks ennå.

På midten har vi nå en aldeles strålende gjeng, bakover er det ganske bra men kanskje ikke helt på topp. Synes bl.a. vi er veldig svake på venstreback, Alonso er opp og ned og Emerson er foreløpig langt unna tilfredsstillende standard. Vår nye og dyre keeper har jeg aldri sett i aksjon, men tar det som en selvfølge at klubben her vet hva de driver med.

Om Sarri og spillerne får tar på det nye spillesystemet forholdsvis raskt så tror jeg faktisk vi kan være med å kjempe om tittelen. Absolutt alle spår jo City topp med Pool som nr 2, det er klart det mest sannsynlige men det skjer heldigvis ofte overraskelser i fotball. City vil nok prioritere CL fra februar og utover, og når det gjelder Pool så skal man ikke se bort fra at ganske mange managere har fått med seg hvordan man faktisk bør spille mot dem og at de dermed ikke vil få de samme kontringsmulighetene som i forrige sesong. United har jeg ikke helt troen på, dessuten stor fare for managerbytte, og Tottenham har definitivt for liten stall. Arsenal er litt vanskelig å spå, det kan bli bra men synes kanskje ikke de er gode nok fremover på banen.

Dark horse er utvilsomt Everton, skal noen kunne gjenta Leicester-sjeokket så er de en kandidat, menge spennende kjøp.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 15:03 
Brukerens avatar

Dagbladet har trillet terningen til en treer hva angår overgangsvinduet vårt og fremhever mangelen på signeringen av en spiss. Må si meg enig.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 15:23 

Men skulle Michy og Morata pøse inn så blir det en 5er minus for og ikke ha en ny venstreback

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 16:04 
Brukerens avatar

Bamsje skrev:
Men skulle Michy og Morata pøse inn så blir det en 5er minus for og ikke ha en ny venstreback

Tror du virkelig de skal pøse inn. Bats burde selges er min mening. Helt håpløs spiller. Morata har jeg sånn ca. 10% tro på.
Giroud derimot blir god å ha. Meget god spiss men mangler dessverre fart. Cheloba eller hva han heter blir muligens også bra. Hadde vi hatt en Drogba nå så kunne vi vært med helt i toppen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 16:23 

Tror Michy kommer til og få en ny sjangse forhåpentligvis av Sarri og tror han passer spillestilen mye bedre enn han jor under Conte så får vi se

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 16:27 
Brukerens avatar

Bamsje skrev:
Tror Michy kommer til og få en ny sjangse forhåpentligvis av Sarri og tror han passer spillestilen mye bedre enn han jor under Conte så får vi se

Kristof Terreur

-Michy Batshuayi on his way to Valencia. Loan without option...

Michy er gått på lån, la nettopp ut en tweet på sin konto med en flaggermus! Håpløst valg av klubben.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 16:59 

Tidenes jinx.... Kanskje hazard er ment som backup som spiss og ?

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 17:12 
Brukerens avatar

nikosidis skrev:
Bamsje skrev:

Tror du virkelig de skal pøse inn. Bats burde selges er min mening. Helt håpløs spiller. Morata har jeg sånn ca. 10% tro på.
Giroud derimot blir god å ha. Meget god spiss men mangler dessverre fart. Cheloba eller hva han heter blir muligens også bra. Hadde vi hatt en Drogba nå så kunne vi vært med helt i toppen.

Cheloba...?

Michy er nok den spissen vi har som kler Sarrismo best, så dette forstår jeg ikke...

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 17:46 

Føles som en "sjefsavgjørelse" dette lånet. Spesielt når det gjøres etter at vinduet er stengt. Nå sitter vi med dårlige kort på hånda, og Abraham ser ut som skal være backup, samtidig som Bakayoko blir.

Det måtte vel en utlending ut på lån for å fikse registreringen, men Batshuayi var feil valg.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 19:51 
Brukerens avatar

Bakayoko blir borte. Lurt å sende Batshuayi ut på lån nå som han åpenbart ikke var tiltenkt noen rolle. Abraham et tredjevalg uten å klage og vi får mer penger for å låne ut Batshuayi.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 20:18 
Brukerens avatar

Bakayoko forsvinner nok ingensteds, med Zouma og Bats ut på lån er vi innenfor kravet i PL.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 21:20 
Brukerens avatar

Marca melder at Modric har skrevet under på en ny avtale med Real Madrid.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 10 Aug, 2018 22:55 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
nikosidis skrev:
Bamsje skrev:

Cheloba...?

Michy er nok den spissen vi har som kler Sarrismo best, så dette forstår jeg ikke...

Hehe mente Tammy

Han virker etter min mening bedre enn Bats.

Veldig bra vi låner ut Bats. Hadde foretrukket salg.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 11 Aug, 2018 03:49 
Brukerens avatar

Tammy bedre enn Bats? Der må vi bare være uenige.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 11 Aug, 2018 12:33 
Brukerens avatar

infamousbryn24 skrev:
Bakayoko forsvinner nok ingensteds, med Zouma og Bats ut på lån er vi innenfor kravet i PL.

Han forsvinner jo. Nå melder skysports det samme. Alt som forventet. Da har vi den dobbeldekningen vi trenger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 12 Aug, 2018 00:56 
Brukerens avatar

https://streamable.com/b2mz6

Higuain på 3-4 minutter for AC Milan. Neida, vi trenger jo absolutt ikke en slik gamling i laget.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 12 Aug, 2018 01:12 
Brukerens avatar

Hvorfor vi leier ut Zouma til Everton sånn som de oppførte seg når vi ville ha tilbake Lukaku er hinsides.
Drittklubb.

(Kan ha vært John Stones også, husker ikke helt. Vi hadde jo "gitt" dem Lukaku rett før om jeg husker rett)

Denied Liverpool in 2013/14
Denied Tottenham in 2015/16

The human race owes us.

Avlogget
InnleggSkrevet: Søn 12 Aug, 2018 10:44 
Brukerens avatar

Håper både bats, baka og zouma for en bra sesong. Alle burde ha plass neste år om de stepper opp og andre har blitt gamlere :)

Jeg synes er bra at vi låner ut Zouma til Everton, han får pl kamper, kan ta poeng fra rivaler samt kanskje bidra til å få et bedre forretningsmessig forhold med dem.

Det er vel bare slangen som har fått spille mot sin egen klubb av låne spillere i en gjeldende kamp?

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 06:59 
Brukerens avatar

Husker jeg riktig så var det regelverket i Champions League som ikke tillot Chelsea å nekte slangen å spille.

Chelsea run, Chelsea run, Chelsea run from NO-ONE!

Ingen vits å diskutere med en kommunist!

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 10:41 
Brukerens avatar

Greit å få avklart det hvertfall :)

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 13:28 

Bernt skrev:
https://streamable.com/b2mz6

Higuain på 3-4 minutter for AC Milan. Neida, vi trenger jo absolutt ikke en slik gamling i laget.

For gammel og feit;) Der gikk vi glipp av en spiller som hadde passet oss som hånd i hanske. Klassespiller.

London? Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 1046 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 6 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: