Dato/klokkeslett: Lør 25 Mai, 2019 15:58

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Opprett et nytt emne   Svar på emnet  [ 177 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Neste
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Re: [#22] Willian
InnleggSkrevet: Tir 31 Jul, 2018 15:58 
Brukerens avatar

Det er ingen ting å selge, det er ingen kjøpere

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Jul, 2018 16:19 
Brukerens avatar

ramsfjell10 skrev:
Ryktes om at real har bydd 65 mill. Hvis det er sant så forstår jeg ingenting om vi ikke selger han når han oppfører seg sånn. (+ oppførselen mot Conte etter fa cup finalen)

Om Chelsea har avslått budet er det gode nyheter, for Real Madrid.

-The Pride Of London.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Jul, 2018 16:51 
Brukerens avatar

5Times skrev:
Real Madrid, Barcelona og United ligger langflate. Verdens tre største klubber. Men forumet har talt; bare å selge!

Situasjonene til klubbene kan jo ikke akkurat sammenlignes. Er Willian en klassespiller? ja. Hadde vi hatt bruk for han? Selvfølgelig. Men hvis ryktene på £60m+ stemmer for en 30 åring i en posisjon hvor vi har Pedro + CHO så kan det være lurt å cashe inn.

Skal sies at det siste ryktet virker merkelig. Hvis han "nekter" å komme tilbake til London så hadde han vel sagt sannheten fremover å juge om noe med passet? Dessuten sa han for en dag eller to siden at "I'm going back to England. I'm very happy at Chelsea. I'm happy living in London.".

Conte ut og Hazard blir, da er nok motivasjonen til Willian tilbake.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Jul, 2018 17:03 

5Times skrev:
Real Madrid, Barcelona og United ligger langflate. Verdens tre største klubber. Men forumet har talt; bare å selge!

Ja huff. Langflate faktisk.

Svar aldri på et anonymt brev!

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 31 Jul, 2018 17:29 
Brukerens avatar

Er det virkelig noen her som seriøst tror at Real Madrid er interessert i Willian? Var så elendig i siste Brasil-kamp at han ble tatt av i pausen. Sannheten er nok at det ikke er noen klubb som har lagt inn noe bud på han.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 07 Aug, 2018 08:06 
Brukerens avatar

Ser nå at Willian sier at Barcelona hadde lagt inn et bud på han. Hvis det virkelig stemmer - og var på utrolige £ 60 mill. - og det ikke ble akseptert - skjønner jeg ingen ting. Men jeg ser fortsatt ikke hvordan Barcelona har tenkt hvordan han skulle forbedre laget. Det er noe som ikke stemmer her.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 17:07 
Brukerens avatar

Jeg er glad for at vi valgte å beholde Willian. Det var ikke riktig tidspunkt å slippe ham på, selv om de økonomiske godene det snakkes om var bra for vår del. Det sportslige må komme først når vi er i en slik periode, og jeg er glad for at styret virket å komme til samme konklusjon. Det er for stor risiko tilknyttet overganger mange her inne har håpet på (Willian ut, Pulisic inn, osv). Vi vet at Willian er en spiller av kvalitet som kan avgjøre kamper i PL, og det er ikke uten grunn at tre av de største klubbene i verden har tilsynelatende - selv om mange her inne mener Willian er dårlig - vært interessert.

Jeg tror ikke Willian blir førstevalget, men at Pedro, med sin gjennombruddshissighet, får tilliten - hvert fall i starten.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 19:00 
Brukerens avatar

Selvsagt enig i at et ønske-scenario hadde vært å fått £60 millioner for Willian og forvaltet de resursene på en ung og sulten spiller som leverer fra første stund. Jeg hadde også vært for et salg om vi hadde en mer stabil situasjon i klubben mtp nøkkelspillere som - tilsynelatende - ønske(r/t) seg bort. Willian er en etablert stjernespiller, og jeg mener hvert fall det var vitalt å beholde ham slik at Sarri har flest mulig strenger å spille på når han tar stallen gjennom en transformasjon. Vi har sett tidligere at når det butter i mot så evner brasilianeren å ordne poeng på egenhånd for oss. Jeg er overbevist om at vi vil få £30-40 millioner om vi ønsker å selge ham etter neste sesong uansett. Da er vi forhåpentligvis også i en bedre sportslig posisjon til å gjøre slike utskiftninger.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 13 Aug, 2018 19:32 
Brukerens avatar

PL emil skrev:
Willian would have left Chelsea if Antonio Conte had stayed manager

http://www.skysports.com/football/news/ ... ed-manager

Roald, Willian takket nei til Barcelona vel vitende om at Conte ville få fyken. Om ikke så hadde han vært i Barca nå, og jeg er rimelig trygg på at minst 3 andre spillere også ville vært borte.

£55m eller £60m er mye penger, men det er jo det som er blitt nivået for gode 30 åringer. Uansett, det blir spennende å se om Willian blir et første valg under Sarri.

Jeg har absolutt ingen tro på at Barca ville kjøpe Willian for en slik sum. Det skurrer alle veier.

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 11 Okt, 2018 13:27 
Brukerens avatar

Squawka: Willian (3.74) has created more chances per 90 than any other player in the Premier League this season.

Tror muligens vi her inne overser mye av det Willian faktisk tilfører laget. Veldig lett for oss å dømme hele prestasjonen hans ut ifra en innvolvering... Spesielt slike som når han ikke sentrer til Hazard mot Southampton :lol: :wink:

Syns bare det blir ufortjent at han blir slaktet, selv om han overhodet ikke har vært bra. Krysser fingrene for at det kommer en kinesisk klubb på banen i Januar som er villig til å bla opp :P

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 23 Okt, 2018 09:53 
Brukerens avatar

Kom over litt "fun facts" om Willian på Twitter i dag.

Han startet som proff i 2006 og er nå 30 år. På 12 år som proff har han FORTSATT ikke passert 50 ligamål totalt(spilt i Brasil, Ukraina, Russland og England). 12 sesonger!

Han har aldri scoret tosifret antall ligamål på en sesong. Rekorden hans er 8 mål. Det klarte han på 34 kamper i 16/17 sesongen. Over alle turneringer er rekorden hans 12 mål, det klarte han på 41 kamper i 16/17.

Fra og med 13/14 sesongen har han scoret 4,2,5,8,6,1 mål pr sesong (i PL). Det er 26 mål på 6 sesonger. 6 mindre enn Salah klarte på en sesong.

Willian er så middelmådig som du får det. Bidrar med utrolig lite i oppbygging av spill (løper bare på kryss og tvers før han spiller en støttepasning) og scorer aaaalt for sjeldent til å være en ving (har målsnitt som en forsvarsspiller). Nå har vi dessverre en spiss som er enda mer ubrukelig, men høyreving er en posisjon vi må forsterke etter sesongen (eventuelt CHO??).

Avlogget
InnleggSkrevet: Tir 23 Okt, 2018 17:18 
Brukerens avatar

Her har du litt facts fra fjorsesongen.

Willian wins players' award

Willian was chosen by his teammates after contributing 13 goals and nine assists this season, producing a run of outstanding performances even as Chelsea's Premier League form collapsed in the first four months of this year.

Merkelig heksejakt på enkete spillere fra noen her.

Når Sarri og Zola velger Willian i startoppstillingen er det ikke uten grunn.

Han er foreløpig denne sesongen ikke der han er på sitt beste, men han kan fort komme ditt. Det er ingen på laget som kan legge dødballer like presist som Willian. Han er meget god på frispark, han har glimrende teknikk. Det jeg ikke liker er hvordan han til tider drar ned tempoet, men det tipper jeg det blir jobbet med. Han er heller ingen stor defensiv kraft, men han jobber i det minste tilbake.

Hadde vi hatt en god spiss hadde Willian hatt mange flere assist.

De 34 kampene du nevner 16/17 er ikke fulle kamper. 19 av de kampene kom han inn som innbytter.

Pedro skåra til sammenligning ett mål mer 16/17 og spilte 35 kamper. 9 av dem som innbytter.

Fabregas skåra 5 mål 16/17

Han har skåra 9 mål for oss i CL. Pedro har skåra ett!
Det blir også litt urettferdig mot Pedro da Willian har vært litt lenger i klubben. Willian er uansett en spiller som har skåret mye mål for oss.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 24 Okt, 2018 14:41 
Brukerens avatar

Enda en fun fact fra Twitter:
PL goals since Marcos Alonso’s debut (2 sesonger + 9 kamper siden);
Hazard - 33
Pedro - 16 (triste tall dette også)
Costa - 15 (spilte en halv sesong)
Alonso - 14
Willian - 14

Uten at det er en fact, men jeg er ganske sikker på at minst 90% av Willians dødballer treffer førsteforsvarer.

Dette er forsåvidt ingen heksejakt. Jeg liker Willian, men han er ikke god nok hvis vi vil vinne noe. Ting går for sakte med han, ikke noe kreativitet siste tredjedel, ingen bakromstrussel, sløv defensivt og aaaalt for lite produktiv og effektiv offensivt.

Avlogget
InnleggSkrevet: Ons 24 Okt, 2018 15:31 
Brukerens avatar

Vi har allerede vunnet mye med han da Vinje_jr.

Jeg er ikke uening i at han har svakheter, men når han er i form er han en stor trussel for motstander.

Som nevnt. Kåret til spillerenes spiller forrige sesong. Det sier litt eller?

Avlogget
InnleggSkrevet: Tor 10 Jan, 2019 23:43 
Brukerens avatar

https://metro.co.uk/2019/01/10/barcelon ... n-8332134/

Dersom dette er et snev av sannhet i.. Da ler jeg meg ihjel dersom vi avviser det.

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Jan, 2019 00:15 
Brukerens avatar

Vi har allerede avvist det.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Jan, 2019 02:40 

Selg selg selg. Middelmådig deluxe. Hvordan han ble stemt frem som årets spiller blant spillergruppen i fjor er en gåte.

I PL, som for meg er det viktigste, har Willian scoret 27 mål på 186 kamper for oss. Altså et mål per syvende kamp. Hvis det er godt nok for en ving i Chelsea... Javel. Det at man kan få det til å bli at "Willian er en spiller som har scoret mye for oss" viser hvor lavt lista ligger. For å være rettferdig, så har han scoret 48 mål på 267 kamper for oss, altså et mål per 5.5 kamper, så det blir bedre når man legger til cup'er, dog kun 11 av de ekstra 21 målene er i Europa.

Kan også legge til at (selv om han er spiss), vår utskjelte Morata har 16 mål på 47 kamper i PL, altså et mål per tredje kamp. Hvis han er rævva med disse tallene, hva er da Willian?

Vær så snill Chelsea, selg denne middelmådige spilleren så vi kan satse mer på CHO og Pulisic. Willian bør ikke ha noen rolle i laget neste sesong uansett.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Jan, 2019 11:15 
Brukerens avatar

Til info så ble Malcom kjøpt for £38m i sommer.

You have now read this.

Avlogget
InnleggSkrevet: Fre 11 Jan, 2019 12:02 
Brukerens avatar

Malcolm kan vel ikke spille for noen andre før etter sommeren?

64 games, 20 goals & 35 assists in one season. Sold due to lack of ability to track back in the next. Johnny Kills forever in my blue heart.

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 12 Jan, 2019 15:33 

Chelsea should not miss their chance to cash in on Willian... the Barcelona target has contributed no goals and just ONE assist in his last 10 Premier League games.

Sant så sant. Er rett og slett ikke godt nok. Vi er nå et angripende lag. Enda sykere de tallene der.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 28 Jan, 2019 18:13 
Brukerens avatar

Skal han slå sin tidligere rekord fra forrige sesong. Det ser lovende ut i forhold til stats. 7 mål til så er han der. Han er typisk inne i en god periode nå. Ingen umulighet. Jeg har trua.

Season
Goals
2013/14
4
2014/15
4
2015/16
11
2016/17
12
2017/18
13
2018/19
7

Avlogget
InnleggSkrevet: Lør 02 Feb, 2019 14:44 
Brukerens avatar

-Chelsea are currently offering Willian whose deal expires in 2020, a 1-year extension. The winger, however, would like a 3-year contract. #CFC #FCB #PSG (via @UOLEsporte).

Mye rykter fra diverse kilder om at vi tilbyr Willian en ny kontrakt. Det er trist å si det, men klubben har mistet det helt! Her sitter vi med en spiller på 30+ som presterer middelmådig og har ei lønn på 120£k i uka... Klubben sier tydeligvis nei til 40£m+ og muligheten til å hente inn feks et stortalent til den summen som uansett ikke kommer til å gjøre det noe dårlige målpoeng messig! Vi har itillegg hentet Pulisic...

Uansett hva tankene til Hazard er så SKAL Pedro og Willian komme seg langt unna Chelsea neste sesong.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Feb, 2019 05:11 

I fare for å bli "angrepet" for å tro på usanne rykter, så begynner jeg med å si at det jeg skriver under tar forbehold i det som blir skrevet i rykter fra 'lugubre kilder' og ikke noe annet:

Willian er den spilleren jeg vil se ut av laget kjappest mulig. En helt 'udugelig' spiller, som noen ganger slår til. Hvis det er slik at han vil ha TRE års forlengelse på kontrakten er det bare å svare med et kjapt "adjø". Til og med ett år er for mye for denne spilleren. Greit nok at vi ikke solgte nå i Januar hvis det var bud på bordet, men til sommeren er det ingen unskyldning for ikke å selge.

Pedro derimot vil jeg gjerne se i klubben. Han virker alltid å være blid, og surmuler sjeldent. En fin soldat med masse erfaring fra La Liga og CL. Ingen vits i å kvitte seg med ham hvis han aksepterer benketilværelsen.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Feb, 2019 10:41 

Feilen med Willian er at han er god kun noen få måneder PR sesong. Han er mer enn god nok på sitt beste, men han klarer dessverre ikke å holde nivået sitt oppe særlig lenge av gangen. Veldig rart, for slik har det vært i sesong etter sesong med den mannen, han må kanskje være en av de beste spillerne i PL med lavest frekvens av gode kamper.

Er veldig usikker på hva jeg mener om Willian gitt, før sesongen var Mourinho visstnok interessert og på det tidspunktet ville jeg gladelig buyttet ham mot Martial, som visstnok ikke var særlig likt av Mourinho. Men Martial er jo ikke særlig mer stabil enn Willian, så greit at dette ikke skjedde. Men hva nå?

Treårs kontrakt er for mye, ettårskontrakt helt i orden.

Avlogget
InnleggSkrevet: Man 04 Feb, 2019 11:20 
Brukerens avatar

Bemerkelsesverdig at Willian har vært en såpass populær spillertype under så mange forskjellige topptrenere (ser bort i fra utenomsportslige påfunn som Conte-situasjonen), når han er såpass uønsket av store deler av fanskaren.

Avlogget
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar på emnet  [ 177 innlegg ]  Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Neste

Tidssone UTC + 1 time [ DST ]

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 5 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet

Søk etter:
Gå til forum: